Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gohya schreef:Ik hoorde vanmorgen bij de H.A. dat ze per 1 januari 11,- per pakje gaan kosten!
Claudia,een makkie zou ik niet kunnen zeggen,das ook weer verschillend bij iedereen.
En áls je het thuis héél erg moeilijk krijgt,kan je idd. die E-smoker nemen.
Siersma schreef:gohya schreef:Ik hoorde vanmorgen bij de H.A. dat ze per 1 januari 11,- per pakje gaan kosten!
Claudia,een makkie zou ik niet kunnen zeggen,das ook weer verschillend bij iedereen.
Waar baseren ze dit op? Er is nergens iets te vinden over prijdverhogingen, tenminste niet bij de officiele bronnen.
Siersma schreef:gohya schreef:Ik hoorde vanmorgen bij de H.A. dat ze per 1 januari 11,- per pakje gaan kosten!
Waar baseren ze dit op? Er is nergens iets te vinden over prijdverhogingen, tenminste niet bij de officiele bronnen.
LoveUggs schreef:Ik overweeg ook een e sigaret.
Ik heb het erg moeilijk terwijl mijn vriend beweert er eigenlijk niet zo veel last van te hebben. Ik ben ontzettend geïrriteerd naar hem toe. Hij doet niets goed in mijn ogen en kan niet veel van hem hebben op dit moment. Voel me dan weer ontzettend schuldig naar hem toe want hij doet helemaal niks verkeerd..
Anoniem schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SUPER gedaan Siersma!
Ik zeg volgend jaar rond deze tijd ook dat ik al een jaar gestopt ben!