Ja die dame houd me wel in shape ze is erg werkwillig en heet dus moet dr goed bezig houden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sall schreef:Oh fijn! Hoe is je schouder/bovenarm nu?
Fantabulouss schreef:Heb net workout 3 en cardio 1 van bodyrevolution achter elkaar gedaan!ruim een uur bezig geweest.
Geeft me toch meer voldoening als 30 min
Nevony, level 2 is een stuk pittiger, dus je hebt best kans dat je daarna wel verschil meet!gewoon doorgaan!
schnappie schreef:en hoe is workout 3?? Ik ga hem morgen voor de eerste keer doen!
Vandaag is mijn rustdag.... en ik vind er niks aanEn het is ook nog zo'n baggerweer dat ik vandaag met de auto naar het werk ben gegaan. Maar voor mijn spiertjes is het wel even lekker, kon vanacht niet in slaap komen van de spierpijn. ( had woensdag workout 1 en 2 achter elkaar gedaan vanwege een onverwachtse rustdag dinsdag....)
![]()
Dadelijk lekker naar de bios en morgen er weer tegenaan!
Fantabulouss schreef:schnappie schreef:en hoe is workout 3?? Ik ga hem morgen voor de eerste keer doen!
Vandaag is mijn rustdag.... en ik vind er niks aanEn het is ook nog zo'n baggerweer dat ik vandaag met de auto naar het werk ben gegaan. Maar voor mijn spiertjes is het wel even lekker, kon vanacht niet in slaap komen van de spierpijn. ( had woensdag workout 1 en 2 achter elkaar gedaan vanwege een onverwachtse rustdag dinsdag....)
![]()
Dadelijk lekker naar de bios en morgen er weer tegenaan!
Workout 3 is fijn vind ik!heb tenminste het idee dat ik wat doe, was al aardig sterk geworden door de shred, dus workout 1 en 2 vond ik wat aan de lichte kant (deed alles met extra gewichten enzo)