Jillian Michaels workouts - deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Seven

Re: Jillian Michaels workouts - deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 15:51

Spierpijn zit me nu vooral in de benen al van de warming up whahaha, en mn rechterarm moest een injectie vandaag en daar ben ik altijd heel stijf van.

Ja die dame houd me wel in shape ze is erg werkwillig en heet dus moet dr goed bezig houden :D

marleeentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 15:57

Super resultaat Sall!! We kunnen met z'n allen een goed voorbeeld aan jouw doorzettingsvermogen, discipline en gezonde eten nemen. Toppie! +:)+

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 16:00

Jeetje ik lees gewoon over jou resultaat heen :oo
Eht super gedaan, je zal wel heel trots zijn :j

aronneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 16:08

Ja inderdaad, echt heel goed!
Ik ga nu aan level 2 beginnen!!

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 16:11

wat een super resultaten zijn er behaald, wow!

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 16:28

Wauw Sall! Wat een super resultaat, gefeliciteerd :D

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 16:39

Dank jullie! :j
Ik had dit ook nooit van mijzelf verwacht hoor!

cruesli

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 16:50

Wauw Sall wat goed zeg! Hier dag 25 overleefd, viel me niks niet tegen na 3 stomme rustdagen!

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 16:55

Oh fijn! Hoe is je schouder/bovenarm nu?

aronneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 17:20

Sall schreef:
Oh fijn! Hoe is je schouder/bovenarm nu?

Holy moly, aan de armpjes wordt wel gewerkt zeg in level 2.. Amaikes. Ik heb totaal geen kracht in mijn armen dus dit was wel even heftig. Ik gebruik wel gewichten van 2 kilo per stuk dus wellicht dat ze voor nu iets te zwaar zijn. Hoeveel kilo gebruiken jullie?

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 17:43

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 18:54

En dag 11 zit er op!

Die walking push-ups.. ik kan mn benen echt niet gestrekt houden :') En nog even die double jumprope aan het einde, auwtch! :P maar nu wel minder last van mn kuiten gelukkig!

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-13 18:55

Wat knap al die resultaten zeg! Ben echt trots op jullie allemaal!

Bij mij zit er nog steeds niet zoveel energie in. Volgens de psychiater komt dat vooral door de teleurstelling van mijn blessure, waardoor ik moest stoppen met de Shred. Die teleurstelling werkt bij mij gewoon net wat heftiger in op mijn stemming dan bij anderen. Dus nu vooral belangrijk; niet mezelf verplichten, maar gewoon per dag kijken of het lukt. Nou, leuk en aardig, maar dan komt er natuurlijk helemaal niks van! Dus vanaf nu ga ik mezelf stellen; als het lukt dan doe ik een NMTZ, maar als het niet lukt dan doe ik mínstens die beachbabe. Is maar een kwartiertje, dus kan 's ochtends of 's avonds. Mijn vriend gaat me ermee helpen en af en toe doet hij dan ook mee. En dan gewoon zorgen dat ik dus íedere dag gewoon íets doe. Want voel me nu helemaal ellendig en dat wil ik niet.

aronneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 18:55

Nou dat gaat allemaal nog wel! Ik weet de naam er niet van maar in ieder geval de cardio vind ik in level 2 ontzettend heftig!

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 18:57

Ja die zijn idd wel pittig!

Maar die dubble jump rope, ik krijg dan last van mn kuiten dus doe ik half half (eerste halve minuut double en laatste halve minuut een gewone) Als ik dan echt push, dan sta ik te trillen op mijn benen...

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 19:19

Goed bezig allemaal! :D

Ik ga zondagochtend weer wegen en meten, dan heb ik level 1 afgerond. :)

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 19:28

Wat een goede resultaten allemaal! Jullie motiveren me zo!!!

Ukkie wat goed dat je tóch iedere dag iets gaat doen, knap hoor!
Cindeh, wat een duidelijk verschil al op de foto's :D

Ik ga voor mezelf ook die foto's maken, maar die ga ik zonder kleding niet durven laten zien hoor :+

schnappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 19:36

wow sall wat goed!!!

Fantabulouss schreef:
Heb net workout 3 en cardio 1 van bodyrevolution achter elkaar gedaan! :D ruim een uur bezig geweest.
Geeft me toch meer voldoening als 30 min :P

Nevony, level 2 is een stuk pittiger, dus je hebt best kans dat je daarna wel verschil meet! :D gewoon doorgaan! :)

en hoe is workout 3?? Ik ga hem morgen voor de eerste keer doen!

Vandaag is mijn rustdag.... en ik vind er niks aan :( En het is ook nog zo'n baggerweer dat ik vandaag met de auto naar het werk ben gegaan. Maar voor mijn spiertjes is het wel even lekker, kon vanacht niet in slaap komen van de spierpijn. ( had woensdag workout 1 en 2 achter elkaar gedaan vanwege een onverwachtse rustdag dinsdag....) :o

Dadelijk lekker naar de bios en morgen er weer tegenaan!

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 19:47

schnappie schreef:

Vandaag is mijn rustdag.... en ik vind er niks aan :( En het is ook nog zo'n baggerweer dat ik vandaag met de auto naar het werk ben gegaan. Maar voor mijn spiertjes is het wel even lekker, kon vanacht niet in slaap komen van de spierpijn. ( had woensdag workout 1 en 2 achter elkaar gedaan vanwege een onverwachtse rustdag dinsdag....) :o

Workout 3 is fijn vind ik! :) heb tenminste het idee dat ik wat doe, was al aardig sterk geworden door de shred, dus workout 1 en 2 vond ik wat aan de lichte kant (deed alles met extra gewichten enzo)

vivan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 19:52

Hooii!!

Ik ben Sophie en ik heb net een filmpje gekeken, wouw!

Ik zit nu in de examens en door omstandigheden sport ik (helaas) amper (van elke dag paardrijden en 3x inde week hockeyen naar 1x in de week hockeyen en de laatste 3 weken niet). En nu zag ik dit :D Ik denk dat ik het ook wel wil proberen! Voor mn vakantie in Kos gaat het niet meer lukken om een bikinibuikje te krijgen (ga 4 juni weg), maar voor Portugal en Zwitserland nog zeker wel! (als ik mn motivatie op hou, want dat kan toch nog wel heel lastig zijn!)
Nou die laatste zin is eigenlijk wel definiërend voor mij.. Motivatie en dicipline zit er bij mij niet zo in. Maaaar ik voel me wel echt veel slechter sinds ik zo weinig sport.
Duusss, ik zie hierboven super resultaten, misschien kom ik hier ook kletsen(okee mag niet) en mijn resultaten showen.

Vandaag ga ik sowieso niet meten, heb net gegeten. Doe ik morgen ochtend! (weer een uitstelgedrag-voorbeeld van mij _O- )
Maar ik ga nu wel meteen aan de slag met level 1 van de 30days :D

schnappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 19:56

Fantabulouss schreef:
schnappie schreef:

Workout 3 is fijn vind ik! :) heb tenminste het idee dat ik wat doe, was al aardig sterk geworden door de shred, dus workout 1 en 2 vond ik wat aan de lichte kant (deed alles met extra gewichten enzo)

Mooi! Vond 1 en 2 ook erg makkelijk en vond het ondertussen alweer een beetje saai worden...

wythlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 21:23

Yeah, de dertig dagen volbracht. *\o/*

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 21:25

Succes Sophie! Het lukt je wel. En zodra je de shred een beetje in je dagelijkse programma hebt, zul je merken dat de motivatie wel komen :j

Wythlove, nice! Nog plannen om een ander programma te gaan doen?

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 21:26

*\o/* Ik heb zo juist dag 1 van level 1 gedaan :D

Het viel me reuze mee, al heb ik bepaalde dingetjes aangepast. Ik heb het opdrukken tegen de muur gedaan en ik simpele had geen gewichtjes/flesjes water bij de hand. Dus heb het voor deze keer zonder gedaan. Morgen naar de Action :j Ik vond de buikspieren vrij zwaar, maar dan omdat ik last van mijn schouder bladen en onderrug kreeg. Eigenlijk gelijk al toen ik ging liggen. Komt dit door mijn houding denken jullie? Ow, en het aller aller moeilijkste :+ Het vast pakken van je voeten bij de cooling down haha. Ik kreeg het niet :')

Ik het handig om zo meteen even mijn maten te wegen, of liever morgenvroeg? :o

Sophie, succes!
Whytlove, super goed!!! +:)+

Armario

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 21:41

Wow Sall en Cindeeh, wat een goede resultaten!

Ik moet nog aan mijn workout van vandaag beginnen, geen zin in :( ... Iemand die me kan motiveren?