Borstvergroting

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 21:25

BiBiQ schreef:
Gianti schreef:

Nu ben ik benieuwd :):)

Dokter van Onselen van ACCZ/A-Klinieken.

Aaaaaaah! Das *eeeuh* lef hebben :P wist je het vooraf?

BiBiQ

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 21:29

Gianti, ja zag wel wat dingen online staan. Maar een vriendin van me is ook bij hem geweest en daarbij is het ook allemaal goed gegaan. En bij haar zijn ze ook heel mooi geworden. En iemand die zij kent is ook bij Van Onselen geweest en ook met mooi en goed resultaat.
Dat gaf me er genoeg vertrouwen in.

En het is allemaal goed gegaan en ik ben (tot nu toe) tevreden met je resultaat. Heeft nog wel even tijd nodig voordat het allemaal zachter wordt e.d., maar ik ben pas 7 weken po.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 21:31

BiBiQ schreef:
Gianti, ja zag wel wat dingen online staan. Maar een vriendin van me is ook bij hem geweest en daarbij is het ook allemaal goed gegaan. En bij haar zijn ze ook heel mooi geworden. En iemand die zij kent is ook bij Van Onselen geweest en ook met mooi en goed resultaat.
Dat gaf me er genoeg vertrouwen in.

En het is allemaal goed gegaan en ik ben (tot nu toe) tevreden met je resultaat. Heeft nog wel even tijd nodig voordat het allemaal zachter wordt e.d., maar ik ben pas 7 weken po.

Nou wel wat :P hij staat onderhand op de zwarte lijst :)

Maar zolang het maar goed gegaan is en jullie happy zijn met resultaat+

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 15:05

In de Elsevier staat een hele lijst met welke klinieken in Nederland het best uit de bus komen.
Overigens niet alleen met borst vergrotingen ook andere (cosmetische) ingrepen komen aan bod.
Wat mij opviel was dat de klinieken met de grote namen om het zo maar even te zeggen alleen het best waren in hun organisatie.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 15:18

rapido schreef:
In de Elsevier staat een hele lijst met welke klinieken in Nederland het best uit de bus komen.
Overigens niet alleen met borst vergrotingen ook andere (cosmetische) ingrepen komen aan bod.
Wat mij opviel was dat de klinieken met de grote namen om het zo maar even te zeggen alleen het best waren in hun organisatie.

Ooh staat die ook online, ben wel benieuwd!!!

Puppetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 16:12

Ik ook. Ik wil graag nieuwe laten plaatsen, maar heb nog geen idee waar.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 17:25

Acura Medisch Centrum in Weert komt er goed uit. Ook met andere ingrepen. Dat geld ook voor ACCZ/A kliniek in Groningen

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 17:34

Heb iets gevonden. Maar vond nogal vaag. Wel algemene dingen waar naar gekeken maar niet specifiek op de kliniek waarom welk cijfer. Daarnaast werken meerdere artsen in klinieken

Accz heeft zowel koeijers en die staat goed aangeschreven als van onselen die zelfs op zwarte lijst momenteel staat! En zeg uit mijn hoofd berisping heeft gehad en voorwaardelijke schorsing

droversrun

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 17:44

Ik vond het ook niet helemaal duidelijk het verhaal op internet. Mijn arts staat trouwens als je hem googled wel goed beoordeeld en ondanks de littekens ben ik ook heel tevreden :)

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 18:30

rapido schreef:
Acura Medisch Centrum in Weert komt er goed uit. Ook met andere ingrepen. Dat geld ook voor ACCZ/A kliniek in Groningen

Hmm dat is vaag. Want A-Klinieken in Groningen, Zevenaar en Huis ter Heide hebben allemaal dezelfde plastisch chirurg(en) en opereren voor operaties onder narcose in Duitsland. In Bocholt normaal, maar ivm de verbouwing nu in Düsseldorf. Met de arts die zogezegd op de "zwarte lijst" staat.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 17:18

Oh dat zou raar zijn ja. Ik heb geen idee verder over klinieken. Ik zag het toevallig zaterdag in dat blad staan.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 17:21

rapido schreef:
Oh dat zou raar zijn ja. Ik heb geen idee verder over klinieken. Ik zag het toevallig zaterdag in dat blad staan.

Daarom vind ik ook vreemd dat er niets voor rest bij staat... zie nog wel meer scheve beoordelingen

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 22:26

meiden die al jaar PO grens voorbij zijn.. ervaring met na een jaar nog groter wordende borsten.. ben verbaast maar heb echt gevoel dat ze weer iets groter zijn

Ils_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 23:05

Whoehoe!!! vandaag voor het eerst een kwartier op het paard gezeten! *\o/* *\o/* oh wat is dat fijn!

Ils_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 23:06

Gianti schreef:
meiden die al jaar PO grens voorbij zijn.. ervaring met na een jaar nog groter wordende borsten.. ben verbaast maar heb echt gevoel dat ze weer iets groter zijn

serieus. hoe kan dat!? heb je je pc hier al eens over gesproken? wat zegt die er van?

daiswees

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 00:12

overmorgen mag ik dan eindelijk ik ben zooo zenuwachtig

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 00:31

Daiswees door wie ook al weer?

Mijn borsten veranderen gedurende de maand onder invloed van hormonen. Ook schommelingen in gewicht zie ik direct terug

daiswees

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 00:33

bergman kliniek

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 00:45

benangelique schreef:
Daiswees door wie ook al weer?

Mijn borsten veranderen gedurende de maand onder invloed van hormonen. Ook schommelingen in gewicht zie ik direct terug

ja dat hou ik zeker ook in mijn hoofd!! was alleen verbaasd, omdat ze ook echt wat strakker weer stonden paar dagen en zelfs huid weer beetje glom.. :P

Ils_e: ik maak me zelf er niet zorgen om, ze zijn nog mooi rond en nu ook weer zacht en niet pijnlijk! als dat wel zou gebeuren neem ik idd even contact op :)

Daisy: ooh wat super spannend!! heel veel succes!!

daiswees

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 00:50

gina : dankjewel ik ben ook zooo benieuwd en zenuwachtig hoop echt dat alles goed komt

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 00:56

daiswees schreef:
gina : dankjewel ik ben ook zooo benieuwd en zenuwachtig hoop echt dat alles goed komt

Helemaal logisch!! Je bent in goede handen, enige wat je kan doen is goed luisteren naar de chirurg en je lijf :) hou mij/ons op de hoogte!!

droversrun

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 10:05

Daiswees, succes met de operatie en je herstel!

Gianti, nee daar heb ik geen last van haha. Na een half jaar was dat bij mij wel voorbij zeg maar ;)

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 10:11

bij mij wisselt dat ook nog wel eens hoor!

ik ga over 6 weken naar New York kan nu al niet wachten om toffe lingerie bij victoria secret te shoppen.

ik dacht altijd dat ze mijn maat niet hadden, maar ben afgelopen jaar in dubai super geholpen door een vrouwtje en jawel, ze hebben zelfs nog verschillende modellen *\o/*

zélfs nog push up hahaha

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 14:40

Heel veel succes Daiswees! Komt goed hoor!!

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 14:57

rockey schreef:
bij mij wisselt dat ook nog wel eens hoor!

ik ga over 6 weken naar New York kan nu al niet wachten om toffe lingerie bij victoria secret te shoppen.

ik dacht altijd dat ze mijn maat niet hadden, maar ben afgelopen jaar in dubai super geholpen door een vrouwtje en jawel, ze hebben zelfs nog verschillende modellen *\o/*

zélfs nog push up hahaha

Jaloerssss!! Ik heb nog elke dag spijt dat ik een bepaalde VS bh niet gekocht heb :(