BiBiQ schreef:Gianti schreef:
Nu ben ik benieuwd
Dokter van Onselen van ACCZ/A-Klinieken.
Aaaaaaah! Das *eeeuh* lef hebben

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BiBiQ schreef:Gianti, ja zag wel wat dingen online staan. Maar een vriendin van me is ook bij hem geweest en daarbij is het ook allemaal goed gegaan. En bij haar zijn ze ook heel mooi geworden. En iemand die zij kent is ook bij Van Onselen geweest en ook met mooi en goed resultaat.
Dat gaf me er genoeg vertrouwen in.
En het is allemaal goed gegaan en ik ben (tot nu toe) tevreden met je resultaat. Heeft nog wel even tijd nodig voordat het allemaal zachter wordt e.d., maar ik ben pas 7 weken po.
rapido schreef:In de Elsevier staat een hele lijst met welke klinieken in Nederland het best uit de bus komen.
Overigens niet alleen met borst vergrotingen ook andere (cosmetische) ingrepen komen aan bod.
Wat mij opviel was dat de klinieken met de grote namen om het zo maar even te zeggen alleen het best waren in hun organisatie.
rapido schreef:Acura Medisch Centrum in Weert komt er goed uit. Ook met andere ingrepen. Dat geld ook voor ACCZ/A kliniek in Groningen
benangelique schreef:Daiswees door wie ook al weer?
Mijn borsten veranderen gedurende de maand onder invloed van hormonen. Ook schommelingen in gewicht zie ik direct terug
rockey schreef:bij mij wisselt dat ook nog wel eens hoor!
ik ga over 6 weken naar New York kan nu al niet wachten om toffe lingerie bij victoria secret te shoppen.
ik dacht altijd dat ze mijn maat niet hadden, maar ben afgelopen jaar in dubai super geholpen door een vrouwtje en jawel, ze hebben zelfs nog verschillende modellen![]()
zélfs nog push up hahaha