Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Neroo schreef:Goedeavond!!!
Iedereen weer lekker bezig! Heb even vluchtig 10 pagina's doorgescrolld.
Morgenvroeg meten

). Straks dag 3 van level 1 met liter flessen proberen
) en foto's maken...
gisteren dag 13 braaf gedaan en ging best lekker, maar val niks meer af en ook qua centimeters gebeurd er niks
behoorlijk demotiverend dus! Maar ik ben ongesteld dus ik heb nu nog de illusie dat ik vocht vasthoudt oid.... Volgende week maar weer eens meten.. Maar op deze manier is het echt moeilijk om het vol te houden. on the bright side: ik kom in elk geval niet aan
naar
.

Ok, daar ben ik wel heel erg blij mee!
Mrijn schreef:Wauw, heb je nu net al geshred? Ik kan dat echt niet. Ben net wakker, lig nog warm onder de deken 10 excuses te bedenken om niet op te hoeven staan...
. Ik werk echt om de hoek dus normaal ging ik er half 8 uit en dan kwart over 8 de deur uit. Toen ik begon met shredden vorige week had ik nog vakantie dus ging er rond half 9 uit en dan later in de ochtend even shredden. En sinds maandag gaat mijn wekker 6.30
, best wel cold turkey ineens een heel stuk vroeger, maar het is me nu al 3x gelukt en ga dit echt wel volhouden, hele fijne start van de dag!! En als ik 's avonds lees dat jullie nog moeten zit ik lekker op de bank
Danique07 schreef:Zo... een broodje eten, maten opmeten (inhoevere dat kan met een bouw meetrol) en foto's maken...
Daarna kan ik beginnen met dag 1 van level 1!
Misschien moet ik ook eens voor middernacht naar bed ipv (ruim) erna.