Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ajockeydream schreef:Mag ik me nog melden.
Ik ben ymke, 17 jaar, 1.56. Eet redelijk gezond maar hou soms wel eens van wat te snoepen.
Reden dat ik af wil vallen om lekkerder in me vel te zitten.
Doel minimaal 5 kilo eraf
Ben al tijdje bezig met gezond eten maar dit werkt niet (goed) genoeg. Vandaar dat vandaag aan een calorie arm dieet ben begonnen. Tussen de 1000 en 1500 calorie per dag in nemen en minimaal het dubbelen verbranden.
Ash_ schreef:Mag ik mij ook melden.
Ik wil graag 5 kg afvallen. Weet alleen niet zo goed hoe. Heb diabetes dus volgens mij zijn dan niet alle dieeten geschrikt.
Verder is bijvoorbeeld een standaard dieet met menu's lastig omdati k thuis woon en mijn ouders daar niet aan mee willen doen of apart koken.
Aanstaande maand ga ik wel een maand op iemand zijn huis passen en dan kook ik wel zelf.
Ash_ schreef:Mag ik mij ook melden.
Ik wil graag 5 kg afvallen. Weet alleen niet zo goed hoe. Heb diabetes dus volgens mij zijn dan niet alle dieeten geschrikt.
Verder is bijvoorbeeld een standaard dieet met menu's lastig omdati k thuis woon en mijn ouders daar niet aan mee willen doen of apart koken.
Aanstaande maand ga ik wel een maand op iemand zijn huis passen en dan kook ik wel zelf.