Slikken jullie naast je concerta ook melatonine?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LS_fotos schreef:Ik heb het idee dat het niets doet, als het al weg zo zou zijn weet ik niet wat... Ze had ook concerta wat ik hier lees maar dat moet je zelf betalen, is voor mij geen optie vind het onzin om voor mijn medicatie buiten de eigen risico te betalen..
sambagirl schreef:Wat wij als vrienden zouden verwachten is dat de vader en zoon die beiden ADD hebben van elkaar weten wat ze voelen en elkaar kunnen helpen, maar in praktijk werkt dat niet?
Lady_M schreef:Even een heel andere -best wel beladen- vraag tussendoor: hoe zijn jullie met vreemdgaan?
Als ik heel eerlijk tegen mezelf ben, geef ik gewoon altijd toe aan die aantrekkingskracht van een jongen die ik 'wel leuk' vind...Heel slecht excuus, maar ik ben op zo'n moment bijna dronken van de aandacht en de kick die ik krijg van het iemand versieren, dat ik ook gewoon niet denk van dat ik fout bezig ben... Net voor het eerst iemand afgewezen die suggereerde dat we ons gesprek in mijn bed voort zouden zetten en die ik ook niet onaantrekkelijk vond, maar wel met de grootste moeite en ik moest mezelf constant voorhouden dat ik dat gewoon niet kon maken...
Zo stom, want ik heb gewoon een vriend op wie ik gek ben, maar die prikkels zijn dan bijna onweerstaanbaar. Ofzo.
En nu hoop ik dat jullie niet heel slecht over me denken...