Het "Laat je even opbeuren" topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 23:50

Hee meiden, wat een narigheid allemaal zeg.......... Ik wil een ieder heel veel sterkte wensen en blijf het er hier lekker uitgooien, dat lucht vast wel iets op !! Ik hoop echt van harte dat alles uiteindelijk toch weer goed uit pakt!!

En als je dan toch niet op je mooie pumps naar de bruiloft van je broer kunt, zou ik zorgen dat ik een paar fantastische sloffen zou vinden, zodat je er toch op een andere manier uit springt :+

Afbeelding

Afbeelding

Amado7

Re: Het "Laat je even opbeuren" topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 07:55

haha, mijn ochtendhumeur is weg :P

Klarinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 08:07

CRos95 schreef:
Ik duim voor jullie allemaal :+:

Ik vind de motivatie niet meer, kan ronduit zeggen dat ik jaloers op jullie ben. Ik kan het niet meer, na zes jaar vechten ben ik op. Ik zie wel hoe ik de examens doorkom en dan moet ik het volgend jaar maar weer proberen ..

Ah.. Sterkte! :(:)

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 08:40

Ondanks het bagger weer buiten, hoop ik dat we de dag toch nog een beetje mooi kunnen beginnen!?

Afbeelding

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 08:46

Wat een bikkels zitten er hier! Fijne dag allemaal!

Jayney

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 08:57

Ik heb tegenslag na tegenslag al de afgelopen maanden, wordt er nog net niet depressief van -O-
Voor iedereen die zijn hartje niet openbaar op Internet wil luchten maar toch van zich af wil schrijven mag mij altijd pben! :j

Maar ik kom in dit topic reageren om iedereen die het nodig heeft wat op te beuren met deze te lieve foto!!!

Knuffel voor iedereen!
Afbeelding

En nog een humor foto met een boodschap!
Afbeelding

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 10:42

Die laatste is echt goed!!

Afbeelding

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 10:49

Die sinaasappel is echt geweldig !

Ik vond deze nogAfbeelding

crazygirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 10:49

Zalige prentjes! :D

Ik wil iedereen waarbij het even slechter gaat, heel veel moed en een dikke knuffel toewensen!

Mij is advies gegeven: ween als je daar nood aan hebt, praat als je daar nood aan hebt en lach als je daar nood aan hebt :) Heeft bij mij geholpen, mezelf niet blokeren, nee al mijn emoties er uit duwen. Vriendinnen hebben me horen zagen en wenen maar waauw wat luchte dat telkens op! Nu 4 maand later voel ik me terug veel beter. Heb moeilijke periode gehad, op 6 maand tijd is zowat alles wat kon gebeuren ook gebeurd.. verslaving/depressie/ontslag ouder, pup van 10w bijna dood, relatie na 2j5 ineens gedaan, papa in ziekenhuis door hartaanval, kanker opa, oma 2de graads verbrand en dan was er nog druk van school en werk. Ja heb geoeg gehad! Maar nu gaat alles terug beter en gaan we terup bergop! En ik wens jullie het allemaal toe!

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 10:52

Mooie en wijze woorden, Crazygirl1 :)
Sluit ik me helemaal bij aan ...

En deze is gewoon om je even om te bescheuren op deze druilerige morgen ....Afbeelding

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 10:58

zeker wijze woorden!!

shirley, daar horen wel nog even de woorden bij 'Don't try this in real!'.......... :')

CRos95

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 18:35

janntjuh schreef:
haha thanks :D
waarom durf je deze studie niet te doen?

Ik kan totaal geen Engels en de reden dat ik die studie misschien wilde was omdat je dan mét dieren zou werken. maar je werkt dankzij de dieren eigenlijk...

Kentaro; die is echt geniaal _O-

Wat lief Jayney! Die veulentjes <3 en die sinaasappel komt heel dicht bij de werkelijkheid inderdaad.

Jeetje crazygirl, wat ben jij dan ongelooflijk sterk! Dat huilen dát lukt bij mij niet. Ja 's avonds in bed als niemand het ziet, maar als opluchtend iets,... dat lukt me gewoon nog niet.

Shirley :')

Ik voel me echt gesterkt door jullie lieve en wijze woorden en leuke of mooie plaatjes :+:
dankjulliewel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 19:30

Tak ook weer eens , iedereen een dikke knuf!

Heb vanmiddag kauwgom gehad en weer eens een aanval , denk maagzuur in elk geval weer pijn. Ze hebben maandag bij de echo nierstenen gevonden (10 stuks) , maar ben er niet zeker van.of het daar door komt.. Had vorige week een super week en nu laat dit kloterige k u t lichaam me weer in de steek :( , is sinds eind november zo en ben er zo klaar mee

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 19:49

Arme takkie_muis, is het nog steeds niet opgelost ! Ze hadden toch extra tests gedaan ?

Met school gaat het niet goed, ik haal slechte resultaten en ze raden aan om van richting te veranderen alleen ik weet niet wat en ik durf het hier thuis niet te zeggen. Mijn vader wil namelijk dat ik alleen op het beste niveau presteer maar ik kan het niet meer aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 19:57

Nope nog steeds niet , uit echo kwam dus die stenen.. Kreeg door oude maagzuurpillen allerlei kwalen , maar verder komt er niks uit alle onderzoeken.. Zondag maagzuur en nu dit , ik at eindelijk weer goed en.nu ben ik weer down under met eten... Nu 2 maanden aan de kwakkel en13,5 kilo kwijt zonder er iets voor te doen.

KylaLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 01:02

Mag ik me ook ff in dit topic melden en me een beetje op laten beuren door jullie? Komt even te veel op me af, meer dan ik kan handelen op het moment. Wil er niet te veel over kwijt, maar weet wel dat ik het liefst de hele dag blijf slapen

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 07:51

KylaLover schreef:
Mag ik me ook ff in dit topic melden en me een beetje op laten beuren door jullie? Komt even te veel op me af, meer dan ik kan handelen op het moment. Wil er niet te veel over kwijt, maar weet wel dat ik het liefst de hele dag blijf slapen

Natuurlijk ;)
Sterkte alvast!

Klarinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 08:08

KylaLover schreef:

Natuurlijk mag je je melden!
Sterkte, ik hoop dat het over een poosje beter met je gaat!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 08:20

Kentaro schreef:
Hee meiden, wat een narigheid allemaal zeg.......... Ik wil een ieder heel veel sterkte wensen en blijf het er hier lekker uitgooien, dat lucht vast wel iets op !! Ik hoop echt van harte dat alles uiteindelijk toch weer goed uit pakt!!

En als je dan toch niet op je mooie pumps naar de bruiloft van je broer kunt, zou ik zorgen dat ik een paar fantastische sloffen zou vinden, zodat je er toch op een andere manier uit springt :+

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Ga ik doen :+
Dikke knuffels meiden, hier helaas ook weer slecht nieuws!

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 08:33

meiden, wat een trieste berichten weer -O-
takkie muis, wat ontzettend balen van je gezondheid zeg!! Ik weet heel goed hoe het is als je lichaam niet meewerkt met al wat je wilt..... Heel misschien helpt het een beetje als je probeerd te foccussen op wat beter ging dan de dag ervoor en niet hoe het ging voor november!?
Tuurlijk moet er wel een oorzaak gevonden worden, dat dan ook goed behandeld kan worden, maar als je je er ook nog eens innerlijk zo rot bij voelt, is het helemaal niet vol te houden!

robijntjah, weer slecht nieuws..... Ik hoop zo voor je dat er heel gauw weer eens iets positiefs tegenover komt te staan!!

kylalover, ik hoop van harte dat je iemand hebt waar je het in het ieder geval wel mee kan delen en dat je toch de kracht kunt vinden om het te handelen!?!

morrow, die spanningen komen je resultaten natuurlijk nooit ten goede!!!Dat je vader het beste voor je wil is goed en volgens mij wil iedere ouder dat, maar het moet voor jou wel te doen zijn!!! Ga er alstjeblieft over praten!!! Weet niet of je iemand hebt, maar vraag anders of er iemand anders bij wil zijn! Ik kan me bijna niet voorstellen dat je vader liever heeft dat je op hoger niveau alsnog faalt en je doodongelukkig voelt, als dat je een stapje terug doet en dat wel met een goed resultaat afsluit en je weer gelukkig kunt voelen!!

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 10:07

Hallo dames,

Voor iedereen die het nodig heeft een dikke knuffel!!
Ik zelf heb echt veel aan dit topic gehad.

Inmiddels gaan de meeste dingen weer helemaal lekker
Zijn nog wat kleine dingetjes die me soms nog best verdrietig maken.
Maar gelukkig is daar dan mn vriend of mn trouwe 4voeters..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 10:12

Mooi zo Japielover, scheelt al veel als je daar steun uit haalt.

Het is helaas helemaal mis met mijn been.. gaat nog een lang verhaal worden en veel nadenken over nog een (zware) operatie of zo door lopen...

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 10:37

Dat scheeld zeker veel!!

Ben ook blij dat ik na die eikel van een ex deze lieve jonge heb mogen leren kennen en nu zelfs mijn vent mag noeme

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 11:08

Robijntjah oh sterkte. Denk goed na en neem de keuze die jou het verstandigste lijkt :) Knuffel !

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 18:04

Vandaag opnieuw weer een onvoldoende gehaald. Maar ook 2 voldoendes. Qua school gaat het op dit moment beter :D