Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Joolien schreef:Lief dat je paard je even getroost heeft. Dat voelen ze volgens mij echt hoor!
Laatst moest ik huilen op stal, komt de stalhond naar me toe en gaat tegen me aan staan en me aankijken. Dat deed ze normaal nooit. Heel bijzonder!
_Jorine schreef:Ik mag vrijdag met ontslag!!
Mindfull schreef:Poeh, het is hier lang stil geweest!
Jorine, wat een super nieuws! Spannend hoor!
Lammie, is het een idee om eens met je moeder te praten, of haar een brief te schrijven?
Om haar uit te leggen dat het voor jou nu niet werkt en dat jij nu dus 2 optie's hebt, haar gelijk geven en ongelukkig worden, of haar minder in je leven betrekken...
Misschien dat ze dan inbindt.
Met mij gaat het momenteel heel goed. Heb energie, ben vrolijk. Mijn vriend zit ziek thuis en momenteel is de vakbond actie aan het voeren op zijn werk. Hij zou morgen weer beginnen, maar waarschijnlijk dus nog thuis, vanwege blokkades van de vakbond.
Eerst keek ik er enorm tegenop dat hij thuis is, was bang dat ik geen rust zou vinden, maar het valt enorm mee.
Het enige nadeel is dat dit voor hem een bevestiging is dat ik me aanstel, immers voel ik me toch prima, en ben ik dus gewoon lui, ipv ziek...
_Jorine schreef:Ik mag vrijdag met ontslag!!
Mindfull schreef:Hallo meiden,
wat een boel goed nieuws hier allemaal.Jorine, goed van je dat je er zelf zo bovenopzit zeg! Knap
Hier is de boel aan het escaleren. Voelde me de afgelopen tijd veel stabiler, duidelijk dat de AD aan het werken zijn. trillen was weg, huilbuien ook en minder negatieve gedachten.
Tot gisteren mijn vriend explodeerde en er dingen gebeurden die bij de politie als huiselijk geweld gezien worden.
Ben vandaag naar het sociaal huis geweest en gepraat met een hulpverlener, alles op tafel gelegd en 1 ding is duidelijk... ik moet hier weg.
We zijn samen meteen naar een appartementje gaan zoeken en heb wat gevonden in de straat bij mijn beste vriendin. Nu kijken of we het rond kunnen krijgen en dan ga ik samen met mijn meisje aan de toekomst bouwen...
De mevrouw heeft ook de politie gebeld, maar die gaan op huisbezoek komen en mijn vriend meenemen voor verhoor. Dan is natuurlijk het hek van de dam en ben ik vogelvrij verklaard, dus dat gaan we voorlopig nog even niet doen.
Ben natuurlijk sinds gisterenavond weer van de kaart, incl. huilbuien en trillen, maar denk dat dat nu even niet vreemd is.
Ik hoop maar dat ik snel weer beter ben en een mooi leven kan gaan opbouwen.
Gisterenavond toen vriend weg was vriendin gebeld, zat er weer helemaal door, incl suicidale gedachten, mensen schrikken daar zo enorm van... vooral omdat ik 1 ding zeker weet. Als ik het doe, neem ik mijn dochtertje mee...