Ik zat al te beredeneren omdat ik wat haar zag op de foto Hebben ze de 'druppels' eerst helemaal uitgetekend of wat willekeuriger? Ben benieuwd hoe ze zoiets doen.
Ik vind hem prachtig lieveli! ik had hem heel anders verwacht toen ik je voorbeelden zag.. vind die druppeltjes echt iets toevoegen aan het geheel! dacht eerst dat het luipaard vlekjes waren haha maar ik keek niet goed..
Urbanus
Geplaatst: 26-09-12 17:59
Sweetgirl1 schreef:
Waar staan de losse druppels dan voor?
Nergens voor, dat is om het geheel een beetje te breken omdat het anders nogal statisch werd..
Houden we je aan Vind hem ook leuk! Druppeltjes ook, is weer eens wat anders Aquareleffect is tof, wil ik ook in m'n sleeve (als die komt) me luvs aquarel
vaak duurt dat lang hoor Yasmine. kan wel een aantal weken overheengaan.
je moet je voorstellen dat een beetje bekende goed lopende shop per dag de mailbox vol heeft met 10 mailtjes. en niet altijd zin en tijd om alles te beantwoorden gewoon per drie weken een moment (dagdeel ) inlast om alle mails te beantwoorden
Ok, dan oefen ik nog wat geduld uit Ik heb wel gemerkt dat ze erg populair zijn, dus dat zal er ook wat mee te maken hebben. Mijn vorige artist antwoordde vaak dezelfde dag nog, maar die had ook maar een kleine studio