Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
estherpitout schreef:Heeft er iemand de gouden tip voor mij?
Ik heb nu groen haar n.a.v. een heftige schoonmaakbui van 2 dagen waarbij ik flink
veel schoonmaakspray heb gespoten.
Ik zit nu 2 maanden in het buitenland, dus ff naar me kapper gaat niet
Snik help!
Lous schreef:M_arije schreef:Wauw wat gaaf haar zeg, vivi!!
Is er dan niemand die mij hiermee kan helpen?
Nogmaals mijn berichtje:
Normaal gesproken heb ik geluk met het verven van mijn haar, alleen nu weet ik niet wat ik met mijn haar aan moet. Ik heb 3 maanden terug donkerbruin geverfd met l'oreal preference brazilia (3). Ik wil mijn haar erg graag rood verven en dus preference feria 3.66 gebruiken. Ik vraag me af of het wel zal dekken op mijn haar, ook al is het nu een stuk lichter geworden. En 2 weken geleden heb ik mijn uitgroei geverfd met een 4.
Heeft iemand een idee?
Ik heb precies dezelfde rode verf gebruikt , alleen daarvoor een andere bruine verf gebruikt dan jou ook van L'Oreal en ook vervaagd na een paar maanden. Maar deze rood pakt absoluut niet goed.
De lichtste stukken waren mooi rood, de donkere stukken nog bruinig. Mijn vriendin had precies hetzelfde verhaal.
estherpitout schreef:dank je Blon-D. Moet het echt tomatenpuree zijn of ook ketchup?
M_arije schreef:@ Saar: Jij hebt donkerbruin haar van jezelf. Dan pakt het altijd veel beter, ik heb het geverfd dus denk dat de kleur vrijwel niet zal dekken.
Diaz schreef:vivi, dat spul moet je gewoon 40 min laten intrekken, dan word het zo
http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/536838_453829054655054_682303371_n.jpg
Dit is flamingo pink van directions
Diaz schreef:vivi, dat spul moet je gewoon 40 min laten intrekken, dan word het zo
[ Afbeelding ]
Dit is flamingo pink van directions
Mendel schreef:Een haarverf topic! Wat handig.
Ik wil graag lichter haar. Ik ben van mezelf blond, maar ik werd steeds donkerder dus waarschijnlijk is mijn eigen haarkleur nu bruin-achtig (geen idee eigenlijk). Ik verf mijn haar al vanaf mijn 18e bruin (steeds iets donkerder). Ik heb momenten dat ik het redelijk lang laat uitgroeien maar dat kan nu eigenlijk niet meer want het verschil is te groot. De laatste keren (jaar) heb ik het echt donkerbruin geverfd en is de uitgroei dus ook heel goed te zien. Ik verf mijn haar nu iedere 2 maanden ongeveer.
Mijn haarkleur is nu hetzelfde als Jenna van Akward (voor het geval mensen daar naar kijken. Het is nu op MTV, vandaar). Op zich wel een hele mooie kleur bruin maar het lijkt de helft van de tijd bijna zwart. Ik heb een hele lichte huidskleur en blauwe ogen.
Nu ben ik dus van plan mijn haar te ontkleuren maar ik heb daar hele negatieve dingen over gehoord. Wat vinden jullie daarvan? Gaat je haar er kapot van?
En over deze donkere kleur verven kan ook niet he? Met een lichtbruine kleur?
Ik weet nog niet of ik het "gewoon" lichtbruin wil of een roodtint. Ik koop als ik het ga ontkleuren ook een paar extra haarverf pakjes. Gewoon voor het geval het lelijk wordt
![]()
Kunnen jullie mij advies geven?