[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

TurtleLove4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 19:13

joyce2 schreef:
Ik heb deze op mijn verlanglijstje staan:

[ Afbeelding ]

HEBBEEEEN!!

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 19:26

Haha, ja gaaf zijn ze he! Ik wil ze in het paars/blauw: https://www.alloverpiercings.nl/artikel ... rls-paar-0

Ze staan op mijn verlanglijstje voor de kerst, alleen nu is het dus afwachten of ik ze daadwerkelijk ook onder de kerstboom ga vinden :D

@Myryana, die jij hebt zijn ook mooi zeg!

TurtleLove4

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 20:15

Woaaah ik hoop voor jou van wel! :D

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 23:37

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 23:40

Tof, zat van de week ook al te twijfelen of ik ze zou bestellen :D

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 23:48

Heb er lang op moeten wachten... Wilde ze juli al hebben maar waren vorige week pas opnieuw binnen. Ga na de kerst de donker houten water lelies bestellen <3

Italo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 15:47

Voila tongpiercing is werkelijkheid geworden ;) is geprikt sinds gisteren. Vandaag komt er wel wat witte pus uit aan de onderkant van de tong. Ik denk of hoop toch dat dit wat normaal is?

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 15:49

Dat is geen pus maar wondvocht, pus stinkt en dat is meer gelig. Gewoon afwachten dat komt wel goed, gewoon je mond spoelen met wat water met zeezout en verder NIET met alcohol mondspoeling spoelen!

Italo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 15:51

Ik heb antibacteriële mondspoeling meegekregen van hen. En heb ook nog Iso-Betadine mondwater 1%. Oké :) hopelijk komt het goed ;) bedankt!

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 22:13

Ik heb mijn navelpiercing maandag eruit gehaald, het ging wat irriteren na 2 jaar, nu dus met een naakte navel rond lopen, maar ach wou hem sws al eruit, volgendjaar opnieuw laten zetten ivm een deel dat uitgegroeid is, was 13 toen ik de piercing kreeg...

Iemand ervaring met een MD die deels uitgegroeid is? Veel erop 'duwen', plakkertje erop of eruit laten halen...?

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 22:47

Soms kan de piercer hem zover terug duwen dat het vuil eruit komt, mocht er vuil inzitten. Is met mijn sd twee keer met succes gelukt. Anders zou ik opnieuw laten zetten

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 14:35

Als ie zo ver uit gegroeid is, is het nog maar de vraag of ie nog vast zit en zo niet, kan je hem terug duwen en af plakken zoveel je wil, dan moet ie er toch echt uit.

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 16:05

Hij zit wel nog fijn in mijn huid, deed er zo veel aan klooien dat het vaak ging bloeden of er vocht uit kwam, heb ik nu een tijd niet meer gedaan en nu zit die steviger maar alsnog wat van mijn huid af, je ziet ook het plaatje zitten qua kleur... *trijfelt enorm*...

Italo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 16:59

Is dat normaal dat die bovenste bol in de tong gedrukt is. Is nog maar van dinsdagavond erin de tongpiercing. En duurt dat lang tegen dat die een beetje ontzwelt? Doet geen pijn, maar doet wel raar :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 17:27

als je het plaatje ziet zitten dan is ie oppervlakkig aan het komen.

Tova

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 20:55

Ik heb bijna 14 maanden een tragus piercing, ben er erg blij. Hij zit vrij diep in mijn oor. Heb geen problemen met ontstekingen. Had vandaag me oor schoon gemaakt en zat daarna met mijn piercing te spelen had ik ineens het staafje vast. Heb zelf geprobeerd om hem er weer in te doen maar lukte niet want het bolletje is onder de drempel van me kast gevallen. Heb een tattooshop hier in buurt gebeld of er een nieuw staafje erin konden zetten. Ik er heen, bleek dat ik altijd met een wenkbrauwpiercing erin heb gelopen. Dus met een bolletje aan de achterkant(in je oor.) Nu heb ik wel de goede piercing erin.
Vind het nogal slecht van de piercer dat hij er een verkeerde piercing er in heeft gezet.

Italo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 10:21

Dat putteke vanboven in je tong, gaat dat dan nog weg? Of blijft dit zo?

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 10:29

Tova schreef:
Ik heb bijna 14 maanden een tragus piercing, ben er erg blij. Hij zit vrij diep in mijn oor. Heb geen problemen met ontstekingen. Had vandaag me oor schoon gemaakt en zat daarna met mijn piercing te spelen had ik ineens het staafje vast. Heb zelf geprobeerd om hem er weer in te doen maar lukte niet want het bolletje is onder de drempel van me kast gevallen. Heb een tattooshop hier in buurt gebeld of er een nieuw staafje erin konden zetten. Ik er heen, bleek dat ik altijd met een wenkbrauwpiercing erin heb gelopen. Dus met een bolletje aan de achterkant(in je oor.) Nu heb ik wel de goede piercing erin.
Vind het nogal slecht van de piercer dat hij er een verkeerde piercing er in heeft gezet.

Ik heb in mijn tragus ook een wenkbrouw piercing zitten :) alleen dan niet met het losdraaiende bolletje in mijn oor, maar de piercing vanuit binnen in mijn oor (van achter naar voor zeg maar) er door heen, en dan het bolletje aan de voorkant er op geschroeft, dan kun jeer makkelijker bij :)

ShirleyM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 10:34

Dat putje gaat wel weer weg als je tong niet meer gezwollen is. Dat duurde bij mij ongeveer 3 dagen.

Ik zit op 8mm met mijn oren, eindelijk op mijn eindmaat en ik vond ze groot genoeg zo.. Heb van der week gelijk bij AOP tunneltjes en plugjes besteld dus ik kan voorlopig vooruit :o

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 14:34

Wat een geweldige spirals komen er weer voorbij! Als ik op mijn eindmaat zit (wat 10 mm is maar ik wel eigenlijk nog wel groter) ga ik ook van alles bestellen. Vind het zonde om nu allemaal leuke/dure plugs te kopen die ik maar een maand draag.

En Redsavage (hoop dat ik het goed schrijf uit m'n hoofd) wat onwijs gaaf :+: ik vind jou zo cool he :D

Even frustratie hier ik word helemaal gek van mijn onderste navelpiercing, ik denk dat ie er al 1,5 jaar in zit maar het ding blijft irriteren, pus/korstjes. Terwijl mijn bovenste zo lief is. Er zit nu een bioplast staafje in maar dat helpt ook niet veel. Het ene moment is ie zo lief en het andere moment loopt ie alleen maar te vervelen.
Heb er zelfs al aan gedacht om 'm er uit te halen maar één navelpiercing vind ik ook zo saai.

Ik denk zelf dat het ook komt omdat het balletje achter mn broek blijft haken enzo. Weet iemand een piercing voor een reverse navelpiercing? Ik heb nu het kleine bolletje onder zitten en de grote in mn navel maar nog steeds blijft ie vervelend.
Oh en wat is de standaard navelpiercing maat? want ik heb het idee dat het staafje ook best wel lang is.

TurtleLove4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-12 00:16

Vervelend... Helpen zoutbadjes niet?
Ik zit ook met een vervelend probleem, zit nu op beide oren op 6mm en had tapers besteld op CF samen met nog een hele boel andere piercings en 7mm plugs. Ze komen toe, ik stretch naar 7mm (floepte er zo door omdat ik al een tijdje op 6mm zat), maar kom dan tot de constatatie dat het double flared plugs waren en ik die dus op geen enkele manier inkreeg... Nu vind ik bijna nergens single flared op 7mm, behalve misschien op AOP. Velen zeggen dat ik gewoon moet doorstretchen naar 8mm, omdat 6-8mm een 'normale' stap is, maar ben daar toch niet zo zeker van. Help? :?

Miekemuis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-12 18:35

Na ongeveer 100000 jaar zeuren mag ik eindelijk een navelpiercing! Ben wel meerderjarig maar zolang ik thuis woon moet ik de thuisregels volgen natuurlijk... Natuurlijk nooit over getwijfeld dat ik'm wou, maar nu ik mag krijg ik wel wat stess! Doet het nou pijn of niet? Ik heb enkel oorgaatjes, voor de rest geen piercings of tattoos.

Passowa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-12 19:01

*kruipt uit meelezermodus*

Vandaag forward helix laten zetten ^^
Afbeelding
Ben aant denken er vroeg of laat een triple van te maken...

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-12 19:08

Mooi!

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-12 21:35

Net kerstcadeautjes uitgepakt, helaas zaten de spirals van mijn verlanglijstje er niet bij *snik* Dus daar moet ik mezelf dan maar op trakteren over een poosjes!