Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Voor een evtuele 2e. Ik hou ook wel meidenspul, maar het meeste gaat wel. Mochten we een 2e meid krijgen vind ik het leuker om weer nieuw te shoppen
Rinske schreef:Ik ben blij dat ik niet zo moeilijk ben. Heb vanmorgen een roze maxi-cosi gekocht (2e hands), mocht het een jongetje worden trek ik er wel een blauwe hoes overheen. Ik ben daar heel simpel in
. Stokke kinderwagen heb ik wel, maar ook alleen omdat ik hem heel goedkoop kon kopen (kan ik hem weer voor hetzelfde geld verkopen als waar ik hem voor heb gekocht).
Ik kan ook heel goed de hand op de knip houden en koop echt alleen maar wat ik écht nodig heb. En ik koop al helemaal geen kinderkamer van duizenden euro's. Dan koop ik liever iets waar ons kindje écht wat aan heeft.
Was vanmiddag bij Babydump geweest, campingbedje gekocht voor als we met de caravan weggaan (of voor als ons kindje bij mijn vader en moeder gaat slapen). En alvast wat klein spul. Ook nog de verkleiner set van Stokke gekregen van mijn mama. Hadden een Stokke Triptrap gekregen van een collega van mijn vriend, maar er zat geen harnasje bij.
En alvast wat klein spul gekocht, hydrofiele luiers enzo.
Ik vind van die 3 wagens de Joolz het mooiste, die zag ik net ook bij de Babydump staan, maar de Mima vind ik ook erg mooi (alleen die kleur echt afschuwelijk, hahahaha).
Nell_ schreef:Nee eigenlijk geen unisex. Het is echt meisje
helaas idd nog ziek maar daarom is vriendlief ook zo geduldig ik ben al meer als 4 maanden ziek en dat put je echt uit, ik heb vanochtend zo erg gespuugd weer maar er zat niets in mijn buik dus alleen slijmproppen en bloed, op een gegeven moment kreeg ik geen lucht meer en begon ik te hyperventileren, we hebben het hier dus niet meer over een beetje spugen, moeders is toen bij gesprongen en heeft me gewassen want ik zakte daarna in elkaar en heeft me daarna in bed gelegen, begin middag werd ik weer wakker en heel mijn gezicht zit onder de kleine paarse spikkeltjes en adertjes, het spugen is met zoveel kracht gebeurd dat ik er uitslag van heb gekregen, gaat nu inmiddels weer iets beter, ben gestopt met primperan want word daar alleen maar zieker van.. tabletten van maagzuur mogen ook niet meer want ging daarvan kwijlen en kreeg een gezwollen tong en blaasjes, heb nu gember capsules..
hij is zo mooi! heb foto's gemaakt, zal die morgen ff uploaden

Joanne1987 schreef:Ja misschien ga ik dat ook wel doen. Wanneer is het beste om daarmee te starten?