Nou zo gek is dat niet hoor.. als je de beschrijving leest doen ze je zeer. Met een openhartoperatie ben je weg en kunnen ze alles met je doen zonder dat je wat merkt. Wat hebben ze bij jou gedaan 3 jaar geleden? en hoe is het met je borstbeen? Ik heb nl nog steeds flink last, hij lijkt wel los te zitten Gister te veel gedaan (merk je pas achteraf) en dan doet t me toch zeer. En zo is het goed te doen.. snap er geen barst van
Ja dat is het denk ik dat bij blijven, als je weg ben mis je gewoon 1,5 dag ook gek maar anders.
Ik heb ( hou je vast) Hypertrofische obstructieve cardiomyopathie, kort gezegt een verdikte hartspier, die hebben ze dmv een Morrow procedure "geschilt" een klep sloot ook niet goed, maar na het "schillen" deed ie het beter dus hoefde k geen nieuwe. Tja m'n borstbeen voel k soms nog! idd bij zware inspanning en als m'n zoontje om me klimt prikken de ijzerdraadjes van t dichtbinden soort in je, pijnlijk! Ja te veel doen is hiet nog steeds moeilijk, als je een goeie dag heb kun je de hele wereld aan, de volgende dag zit je met de oliebol. Ik slaap ook nog steeds iedere middag, ik red het echt niet zonder m'n dutje.
Petra, ik snap het, dat wakker blijven is ook een ramp voor mij. Ik liet me zelfs in slaap doen voor een gastroscopie
Ik ben een echte whoessie Al denk ik niet dat het echt pijn doet? Je lies wordt toch verdoofd voor de prik..
Jammer genoeg zijn er hier best veel bokkers aanwezig met hartproblemen..
MISTRAL94
Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-13 18:15
Leuke vakantie gehad Nancy?
Pipo jeetje wat een ontzettende rot situatie, dat je zus zo moet reageren. Ik heb vandaag gehoord dat het niet door gaat met die hond, het was al een raar verhaal. De fokker zat er tussen maar ze heeft hem nu via via geplaatst. Dus we zoeken rustig verder.
Dovish hoe is het met jou?
Welkom Farjen
missje
Geplaatst: 01-06-13 19:29
hee naat nou was koud
ben je op zoek naar een hond? is er een dood dan of wil je er drie?
MISTRAL94
Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-13 19:53
Oh dat is balen je zou toch denken dat het daar beter is dan hier..
Nee Monty (golden) is er niet meer Ik heb de vereniging gebeld en ze hebben een hondje van 6 maand oud in zuid Frankrijk bij een fokker zitten maar deze is niet echt voor herplaatsing aangeboden dus ze gaat informeren.
tsjonge... een verplichte vakantie in zuid frankrijk om naar een hondje te kijken.. wat rot nou (als hij aangeboden zou worden dan he)
MISTRAL94
Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-13 20:05
Maar wil nog niet blij zijn, die andere hond is ook op een grote teleurstelling uitgelopen. We hebben alle tijd natuurlijk maar zou het wel leuk vinden
MISTRAL94
Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-13 20:07
pipo schreef:
tsjonge... een verplichte vakantie in zuid frankrijk om naar een hondje te kijken.. wat rot nou (als hij aangeboden zou worden dan he)
Zo kun je het ook bekijken, een vriendin van diegene van de vereniging is nu bij die fokker. Ze gaat informeren of de fokker haar voor herplaatsing wil doen en of die vriendin haar mee mag nemen om haar hier te herplaatsen. Kan natuurlijk ook zijn dat de fokker zegt ik wil die mensen eerst leren kennen.
Hee super!!! Wat leuk zeg. Spannend!!! Ac wij hebben gster wedstrijdje gehad, was gezellig. Van te voren stress want ik ben even naar de doktersdienst geweest. Ik had nl mijn hand zeer gedaan (hoorde knak) nu blijkt mijn spier in mijn hand gescheurd te zijn. Niet helemaal maar een stukje. Dus ik na thuiskomst gevraagd of Bo echt alles had .. zij JAAMAM!!! Komen we daar hoofdstel vergeten Konden er 1 van de manege lenen neemt ze diena afloop mee naar huis pffffff gaat soepel!!! Verder vandaag gesprek met de bank. Mijn moeder zou het dak van onze boerderij sponsoren, maar dat geld is er niet meer (lag cash in huis,3 x raden wie dat heeft ) Maar de aannemers willen ook weten hoe en wat dus zijn we aan het kijken of we er een tijdelijke lening van kunnen maken. Ik heb immers mijn moeders huis als onderpand (zonder hypotheek) t moet alleen nog verkocht worden. Dus even duimen graag!
missje
Geplaatst: 03-06-13 09:39
Wat leuk naat, nieuw hondje. Bewust geen kleine pup?
Wat een b#tch toch he pipo. Voor zover het bij ons in de familie gaat ,gaat he't eerlijk We hebben dus ook het huis van opa n de verkoop staan. Mn tante regelt alles en ik vertrouw daar maar op.
Hoe hebben ze dat bij jou geconstateerd pipo, dst van die spier in je hand? Ik zit nl dus met mn schouder, kan ivm mijn pm niet door een scan.
Nou ja Pipo wat een gedoe. Heb je voor de verkoop van het huis van je moeder niet een handtekening van je zus nodig?
Nanc ja dat is bewust geweest. Ze is nu onderweg naar nederland. Wel heel spannend allemaal.
pipo
Geplaatst: 03-06-13 12:27
Ja ik kan nog helemaal niets. Maar het huis is wel van ons en zonder hypotheek dus misschien fijn als zijnde "extra" onderpand. Maar is waarschijnlijk niet nodig. Maar goed je weet niet, het is tegenwoordig allemaal moeilijk. Missje, kunnen ze geen rontgen doen dan? of schiet je daar niets mee op? of een echo ofzo? er moet toch iets zijn wat wel kan? Bij mij hebben ze dat gezegd na trekken/duwen en andere marteloefeningen
Hopen dat het zo opgelost kan worden scheelt een hoop gedoe zo te lezen.
Een echo bij de fysio laten maken van de schouder. Hebben ze toen bij mij ook gedaan nadat ik van de motor gevallen was.
missje
Geplaatst: 03-06-13 14:09
Echo is gemaakt. Op z'n duitse manier. Dwz 2 seconde en , nee mevr. Er is niks kapot. Foto is gemaakt maar daar is niks vreemds op te zien, alleen bot he. Maar fysio blijft erbij Dat met de klachten en bewegings beperking die ik heb dat er waarschijnlijk toch kalk zit. En als dat heel klein is dat je dat ook weer niet op foto ziet. Lastig hoor, en vooral pijnlijk
Het antwoord is nee... het is niet van belang dat we een ton overwaarde hebben op ons huis, ook is het niet van belang dat er strakjes ruim 80 duizend euro loskomt uit een erfenis.. mijn inkomen wordt niet meegeteld en willem zit in de wia dus je kan het lekker uitzoeken ik ben laaiend! en helemaal down. Maar goed lang leve de burocratie! Dit had ik echt niet verwacht