Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amytj schreef:Dat moet wel heel erg wennen zijn, om geen aardappels/pasta/rijst te eten bij het avond eten! Heb je dan niet dat je nog honger hebt na het eten?
Ketaki schreef:Drunksheep schreef:Pfft als ik mijn aardappels, pasta en rijst weglaat blijft er bijna niks over als vegetariër zijnde... en ik vind het allemaal ook zo lekker
als je vegetariër bent, moet je dan geen vlees vervangers eten? die vitaminen moet je toch binnenkrijgen?
Drunksheep schreef:Ketaki schreef:
als je vegetariër bent, moet je dan geen vlees vervangers eten? die vitaminen moet je toch binnenkrijgen?
Ja, die eet ik, maar niet altijd. De juiste groenten kunnen ook heel veel vervangen, denk aan champignons (B12), spinazie (ijzer) enzovoort. Maar dan blijft het dus bij alleen groenten, veel vleesvervangers zijn namelijk ook puur groenten.
Ketaki schreef:Drunksheep schreef:Pfft als ik mijn aardappels, pasta en rijst weglaat blijft er bijna niks over als vegetariër zijnde... en ik vind het allemaal ook zo lekker