Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Goldie schreef:Ik ben vanochtend met pijn en moeite uit mijn bed gekomen... Pff dacht er even niet aan, sta op en zak meteen volledig weer door mijn been heen. Wou eerst thuisblijven, maar ben toch maar gegaan. Wordt door mijn collega's een beetje ontzien gelukkig, maar heb nu eenmaal werk waarin ik veel moet lopen. Maar ook wel weer lekker, dat stilzitten wordt ik alleen maar stijf van
Morgen hardlopen maar overslaan denk ik
LoveJessie schreef:Goldie schreef:Ik ben vanochtend met pijn en moeite uit mijn bed gekomen... Pff dacht er even niet aan, sta op en zak meteen volledig weer door mijn been heen. Wou eerst thuisblijven, maar ben toch maar gegaan. Wordt door mijn collega's een beetje ontzien gelukkig, maar heb nu eenmaal werk waarin ik veel moet lopen. Maar ook wel weer lekker, dat stilzitten wordt ik alleen maar stijf van
Morgen hardlopen maar overslaan denk ik
Dat is heel wat minder !doe je een beetje voorzichtig met jezelf?
Negerzoen schreef:Heb je al eens eerder de 3km gered Irene18? Ik ben ongeveer 5 of 6 weken geleden weer actief begonnen en liep de derde week al weer de 3km. Daarvoor had ik een paar maanden niet gerend! En ik behoor in principe tot de categorie 'renklunzen die niet gemaakt zijn om te rennen maar na vele rondjes toch wel van kan genieten'
Irene18 schreef:Negerzoen schreef:Heb je al eens eerder de 3km gered Irene18? Ik ben ongeveer 5 of 6 weken geleden weer actief begonnen en liep de derde week al weer de 3km. Daarvoor had ik een paar maanden niet gerend! En ik behoor in principe tot de categorie 'renklunzen die niet gemaakt zijn om te rennen maar na vele rondjes toch wel van kan genieten'
yep, ik ben tot de 3 km achter elkaar gegaan, en toen gestopt. de 3 ging me trouwens niet echt makkelijk af. Het lopen op zich wel, alleen ik werd erg misselijk.
ik ga óf vandaag bij les 8, of volgende week (zo of ma) bij les 10 beginnen met STR.
SSDesign schreef:Pff ik barst van de hoofdpijn en wordt helemaal jaloers van jullie resultaten. Ik weet niet of ik zo wel kan hardlopen, maar vrees het niet...
LoveJessie schreef:SSDesign schreef:Pff ik barst van de hoofdpijn en wordt helemaal jaloers van jullie resultaten. Ik weet niet of ik zo wel kan hardlopen, maar vrees het niet...
haha een troost volgens mij doet iedereen het hier voor de loldenk niet dat we mensen minder vinden door hun misschien mindere hardlopen. have fun
je moet groeien en dat kost tijd. het is hier geen wedstrijd wie het snelst kan lopen het beste of het makkelijkst
LoveJessie schreef:SSDesign schreef:
haha een troost volgens mij doet iedereen het hier voor de loldenk niet dat we mensen minder vinden door hun misschien mindere hardlopen. have fun
je moet groeien en dat kost tijd. het is hier geen wedstrijd wie het snelst kan lopen het beste of het makkelijkst
Waar haal je vandaan dat ik het niet voor de lol doe dan? Als ik hoofdpijn heb, kan ik niet hardlopen. Heeft niks te maken met tijd/snelheid, daar doe ik het ook niet voor. Ik doe het om lekker buiten te zijn en bewegen. Maar met die hoofdpijn als nu kan ik gewoon niet hardlopen.
Edit: bij mij werkt het om mijn hoofd zo stil mogelijk te houden (en bij rennen bonkt je hoofd heel de tijd).