Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
XLeandrosX schreef:Bizzybijtje schreef:Anders een extra rondje op Leo doen?
Hé bizzybijtje, jij ook hier? Ja een extra rondje op Leo is nog niet zo'n gek idee. Maar helaas heeft de kinkhoest weer de kop op gestoken en ben ik momenteel al moe voordat ik op t paard zit. Maar over 1,5 maand zal dat vast wel weer gaan. Nu wandel ik maar n extra rondje of pak ik de stofzuiger wat vaker. Klinkt stom maar stofzuigen is best wel een actief gebeuren.
Hoe lang ben jij al bezig? En wil t jou een beetje lukken?
ELpatcho schreef:@Rose21 Je gaat wel heel kort door de bocht. Daarnaast presenteer je meningen van enkele subgroepen alsof het zwart op wit staat, en dat is bij de helft van jou post niet zo. Lever mij eerst een wetenschappelijke bewijzen. Jammer dat je het op deze manier brengt, gaat mijn nekhaar altijd hard van overeind staan. Anyway, ik zeg leven en laten leven.
Stephaniexh schreef:Waarom wil je jezelf alleen wegen als niemand thuis is? Misschien kun je jezelf even wegen op je eigen slaapkamer? Daar ziet niemand je. 30 kilo is wel erg veel. Je weet dus niet hoe zwaar je bent, maar wel hoeveel je kwijt wilt?
Zertab schreef:Wat heeft iedereen toch met die hulp? Ik kan het echt wel alleenIk ga mezelf niet uithongeren hoor :p