Haarextensions deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Clairetjuhz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 11:42

Undefined schreef:
Wooo wat heb jij mooi haar zeg!
Iets over je schouders is een beetje overdreven maar het is inderdaad een stuk korter.. Je zou extensions kunnen overwegen, ik weet niet hoe snel je haar groeit? Vind dit namelijk ook erg mooi en nog steeds lang :)

Dankjewel! Als ik het gewoon los laat hangen is het ongeveer 5cm over mijn schouder nu. Mijn haar groeit dus onwijs langzaam, voor dat lange jaar heb ik 5 jaar moeten wachten.. Vandaar dat is nu zo onwijs baal omdat ik weer ''helemaal opnieuw kan beginnen''. In mijn ogen is het niet lang, omdat ik natuurlijk echt onwijs lang haar ben gewend.. Extensions overweeg ik nu wel want ik vind het totaal niet mooi maar dat is een eigen smaak.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 11:43

Ik vind 't persoonlijk wel fris staan eigenlijk :+ Als de kapster aangeeft dat 't dood is, tja. Kijk, ik geloof m'n kapster daarin, en als haar werkelijk dood is is 't beter om 't eraf te laten halen. Communicatie had wel iets beter gemogen maar ja. Wat heb je achteraf tegen d'r gezegd dan?

williejanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 21:04

Clairetjuhz schreef:
saroanda schreef:
Uuhh ik neem aan dat een kapper niet zomaar je haar eraf knipt, daar ben je nog altijd zelf bij toch?

Tuurlijk, maar ik had haar tot ongeveer iets boven mijn billen onwijs lang dus.. Wel is mijn haar altijd heel dun en stijl geweest. We hadden afgesproken dat ze alleen de dode puntjes wat echt nodig was eraf zou halen. Ze begon echter achterop, dan zie je niet precies goed wat ze doen. Als de schaar er eenmaal ingezet is kun je geen weg meer terug of je wilt 1 grap hebben. Nu is het tot net iets over mijn schouders en het ziet er verschrikkelijk uit. Volgens haar was alles dood.. (20 cm) waar ik niks van geloof. Maar goed ik zit nu met kort haar en ik wil weer het liefst lang haar daar ging het om. :)

ik heb ook eens zoiets gehad bij een kapper. ik wilde ook alleen mijn puntjes en had ook altijd mijn haar tot aan mijn kont. ik vroeg om mijn puntjes eraf knipte ze het ook tot aan mijn schouders. Ik kreeg als reactie "dat vond ze mooier" ook ik had altijd laagjes dus viel pas op toen ze klaar was.

ik kwam thuis en mijn moeder vroeg toen gelijk wat ik had uitgehaald met mijn gare kop. Ik zit alweer 4 jaar aan het sparen maar mijn haar is nog steeds niet zoals het toen was.

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 09:28

Wat een verschillende reacties zitten er dan tussen wbt waxjes zeg.

Moeilijk moeilijk!

Dit is mijn naar nu (gene met het steile haar)

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 8529_n.jpg

Ik ben wel heel blij met mijn haar , maar ik blijf iedere keer op een punt zitten dat ik het gewoon niet langer meer krijg....

En het is zonder steilen best wel dik, maar ik steil het altijd omdat het ander pluizig is met wat slag. Dus dan oogt het ook dunner.

Dus ik wil daarom deze lengte haren hebben.

Is het haar van een vriendin van mij met extensions

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 8431_n.jpg

dit is een model

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/ ... 7747_n.jpg

Maar ben nog niet helemaal om wbt de schade wat het je haar aandoet.

Vriendin van mij kan dus niet meer zonder, maar ze zegt zelf ook wel dat het aan verzorging ligt en op tijd vervangen.

doemaar

Re: Haarextensions deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 09:54

Jeezus meid je heb super mooi haar van jezelf :).. Is een micro weave niks voor jou zijn matten die d.m.v van ringetjes vast worden geknepen. Ook is het leuk betaalbaar

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 15:34

Haha gek is dat hè ! Dat hoor ik best vaak hoor.. Maar toch ik blijf op een k*t lengte zitten. Ik wil het gewoon langer hebben, maar langer als dit wil het gewoon niet ...en zit ik aan extensions te denken.

Ook vind ik dat het met krullen in, dan nog korter word en dan zie ik het haar van mijn vriendin en blijft gewoon lengte houden met krullen

Die clip ins vind ik niks, je ziet ze best wel duidelijk ... Dat wil ik niet..

Micro's is dat minder schadelijk ?

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 16:30

Clip ins zie je best wel duidelijk? Ligt eraan hoe je de overloop zelf regelt hoor ... ;)
Als je in mijn profiel kijkt, ik heb al 3 jaar clip ins, lijkt me niet dat je dat van de foto's kan vertellen :)
Heb genoeg vast gezette extensions gezien (gelijmd etc) waarbij je super duidelijk zag dat het in je haar zat, dat vind ik persoonlijk veel lelijker.

doemaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 16:59

Mijn zusje had micro weave en dat beviel super! Het wordt niet in het haar gelijmd en je ziet er niks van. Ook kun je het weer na 3 maanden omhoog laten plaatsen.

Binnekort ga ik hiermee ook ervaring op doen :). Clip in zie je bij mij ook niks van maar heb liever iets in mijn haar wat ik er niet uit hoef te halen.. Daarnaast doen die clips bij mij vaak zeer, krijg er haarpijn van. Waxjes doe ik ook liever niet meer omdat het ook best prijzig is als je mooi en goed haar wil. Vind het er uit halen van die waxjes echt om te janke zo niet fijn.

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 19:08

Courses schreef:
Clip ins zie je best wel duidelijk? Ligt eraan hoe je de overloop zelf regelt hoor ... ;)
Als je in mijn profiel kijkt, ik heb al 3 jaar clip ins, lijkt me niet dat je dat van de foto's kan vertellen :)
Heb genoeg vast gezette extensions gezien (gelijmd etc) waarbij je super duidelijk zag dat het in je haar zat, dat vind ik persoonlijk veel lelijker.

Ik zal je morgen een foto laten zien wat ik bedoel.

Steil met clip ins is het extension haar te dun, en zie je pieken...

Krullen zie je niks, alleen als mijn haar opzij waait bijv. Dan zie je de mat zitten

Heb luxurys btw

Nynkee94

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 19:39

Maar ik vraag mij af waar kopen jullie extenstions en dan clip in? Wil ze zelf ook maar het liefst bij een winkel en niet via een site.

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 20:12

Btw ik lees dat het verwijderen van wax extensions zo rot is.
Maar ik zie dit filmpje http://youtu.be/PLaKg37MJj4

En dat ziet er zo makkelijk uit ?

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 20:26

verwijderen van wax extensions viel mij reuze mee, vloeistof op het waxje en goed knijpen, ze kwamen er zo uit.

sashafierce

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 20:31

Ik heb nu ook al een stuk of 5x alle waxjes er zelf uitgehaald. Inderdaad met een tangetje en wat aceton en vooral heel geduldig en met liefde ze verwijderen. Je moet er even handigheid in krijgen, zoals als je ze er uit wil schuiven alleen onderaan bij de puntjes vasthouden en je eigen plukje haar. Gaat prima!

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 04:00

Ik koop mijn clip ins via eBay. In NL verkopen toko's ze o.a maar is wel goed aan de prijs.

doemaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 10:37

Nou dan zal ik wel een heel gevoelig persoon zijn :') ik heb door verschillende kundige personen ze late verwijdere maar dat deed allemaal even zeer haha. Ja als je ze zelf verwijder dan heb je je eigen pijn grens zelf in de hand :p maar ga niet zelf aan lopen klooien

xShellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 14:18

Courses schreef:
Ik koop mijn clip ins via eBay. In NL verkopen toko's ze o.a maar is wel goed aan de prijs.

Mag ik vragen bij welke verkoper je ze koopt?
Ik ben daar altijd een beetje huiverig voor, maar ik wil ook graag nieuwe en hier in NL zijn ze idd goed aan de prijs..

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 21:32

Als ik t allemaal zo lees, wil ook weer dolgraag extensions :( Heb altijd wax extensions gehad. Maar zit zoveel onderhoud aan man! En t kost wat he.. :P

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 21:37

Minihouse8888 is mijn vaste verkoper.

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 21:42

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 21:47

Is 1 plukje. Kan je beter blonde extensions kopen en zelf verven + knippen :D

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 21:53

Begreep ik t toch goed. Duur grapje inderdaad dan. Degene waar ik toender tijd extensions zette, was het 2 euro incl zetten. Dus kan ik anders net zo goed dat doen.

Helaas ken ik niemand die extensions in kan zetten :(. Zijn de extensions van minihouse nou vergelijkbaar qua kwaliteit met een bekend merk extensions (so cap ect)?

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 21:59

Bestel jij altijd via de site of via ebay Thirsa, en welke bestel jij dan?

Zie op de site dat ze ook iets met lace line hebben oid, wat houd dat in?
Ben even de draad helemaal kwijt :)

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 22:00

Aankomende vrijdag krijg ik eindelijk mijn hot heads ! Kan niet wachten!

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 22:04

Blond niet. Gezien 't Aziatisch haar is word dat extreem voor behandeld. Mijn kleur is #02, een kleur wat in Azie ook veel voor komt als normale haarkleur dus ik heb daar geluk mee :)

Ik bestel altijd via eBay, ik bestel de laatste tijd voornamelijk 20'' en dan 2x 70 gram, die maak ik zelf aan elkaar :) Dan heb ik een goede dikke set van 140 gram. Kost me 40 euro.

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 22:09

Haal jij bij 1 set dan de clipjes eraf?