- Essence: Where is the party? - Essence: Make it golden - Rimmel: Fast & Fuchsia - Miss Sporty: Een gele, staat geen naam op - Loreal: een blauwe, staat ook niets op
Die is ook gaaf ^
Anoniem
Geplaatst: 31-12-11 13:25
18+ waarschuwing! De hieronder volgende afbeelding bevat naaktheid en is niet geschikt voor minderjarige kijkers. Uit voorzorg in spoilertags gezet, maar wees gewaarschuwd!
- Essence: Where is the party? - Essence: Make it golden - Rimmel: Fast & Fuchsia - Miss Sporty: Een gele, staat geen naam op - Loreal: een blauwe, staat ook niets op
Die is ook gaaf ^
foto's!
Leuk gedaan Mendy!
Frost
Geplaatst: 31-12-11 13:27
Ik kan ze nog niet op doen, moet deze er eerst op laten zitten Ik doe de potjes wel even
Hoi, Ik lees al een tijdje met jullie mee, want sinds ik gestopt ben met nagelbijten ben ik in het kader van nagelverzorging gaan lakken. Heb al veel aan de tips gehad, maar vraag me nu nog wat af. Als ik lak, doe ik eerst een base coat, dan dunne laagjes lak en dan uiteindelijk (als de lak niet meer plakt) een topcoat. Maar hoe lang ik ook wacht met het aanbrengen van de topcoat, het lijkt altijd of dat kwastje wat kleur meepakt van mijn lak. En ik denk dus dat dat niet zo goed is voor de topcoat.. Hoe doen jullie dat?
Ik heb vandaag rimmel 610 Pompous gelakt en top coat ook van rimmel. Fijne aanbieding bij de trekpleiser, nu voor het eerst wat duurdere lak en topcoat gekocht, want met mijn topcoat van de hema bleef ik er last van houden dat na een nacht slapen mijn beddengoed in mijn nagels gedrukt stond. Hoop dat dat nu ook verleden tijd is. Maar hier een fotootje, ik moest nog wel wennen aan het kwastje blijkbaar, want op het bovenste randje heeft de lak hier en daar niet helemaal gepakt lijkt het wel.
In het echt is ie wat meer blauwpaars dan op de foto. In elk geval exact dezelfde kleur als mijn nieuwe horloge.
Koper
Geplaatst: 31-12-11 14:22
Topcoat doe ik er na ongeveer 10 minuten op, tenzij de lak heel langzaam droogt. Ik voel altijd eventjes voorzichtig of de lak al stofdroog is, en heb eigenlijk alleen met rood dat het ook als het droog is nog wel eens afgeeft.
mendy: leuk zoals 't op de foto is, met circus confetti lijkt 't me eigenlijk minder maar ik vind die hele cc niet zo eigenlijk.
heb hem hier staan maar hij is half niet zo fel als dat de foto hem doet weergeven.. Het word tijd dat catrice met een nieuwe lading komt, ik heb namelijk alles dat ik mooi vind al, heb alleen de nudes niet en 2 of 3 andere kleuren die me niet trokken
Voor als je wil voelen of je nagels droog zijn, doe dat dan niet met je vinger dan komt je vinger afdruk er namelijk in, maak je lip een klein beetje nat en tik hem tegen je lip dan heb je geen afdruk mocht ie nog nat zijn
liek je hebt hele mooie nagels al vind ik ze persoonlijk wel een slag te lang
Koper
Geplaatst: 31-12-11 14:34
O da's wel een slimme tip, ik doe dat dus wel met m'n vinger en ik ben ook idd wel eens te vroeg
Ik had geleerd dat je even je nagels tegen elkaar moest houden en dat als je dan niet bleef plakken de lak echt droog was. En aangezien je zo veel langer blijft plakken dan op huid, leek me dat het dan wel echt droog moest zijn..
Wat betreft kleur en coating. Tsja, als ik lak dan is het doorgaans wel echt kleur, vaak donker of hard in elk geval.
Mooi! Ik heb ook een zilveren lak (weet zo even het merk niet), maar die van jou is een stuk feller. Leuk, werken in een club, geld verdienen en feesten tegelijkertijd.
Optiwolk
Geplaatst: 31-12-11 15:47
Ik ga gewoon de french houden die ik hier had geplaatst, vind 'm erg leuk, en houdt ook nog deftig op niet-paardgerelateerde momenten.
ChG Icicle met een laagje CC van Essence. Telefoon raakte wel een beetje in de war met al die glittertjes
xDramaQueen
Geplaatst door de TopicStarter: 31-12-11 15:52
Mowoah schreef:
Mooi! Ik heb ook een zilveren lak (weet zo even het merk niet), maar die van jou is een stuk feller. Leuk, werken in een club, geld verdienen en feesten tegelijkertijd.
Haha denk dat mensen het werken in een club heel erg verkeerd inschatten