Skessa_ schreef:
Oh, jaloers! Die wil ik ook!

En welke zijn de 3e en 4e van links?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yv_ schreef:Leuk...!!! Ik vind rood ook echt zo gaaf! Heb nu 3 lakjes in het winkelwagentje staan op ebay, alle 3 (iets met) rood. Fame & Fortune van CC, Pom Pom van ChG en uhh.. Weet het nieteens meer, ben nog aan het wachten op het totaalbedrag. En dan wil ik eigenlijk ook nog de Red Shimmers van Burlesque van OPI. Maar die komt volgend jaar pas.
Ben wel net gezwicht voor Miss Piggy Reloaded bij de KV. Maar dat zal vast wel wéér een lakje zijn voor eens in het jaar.
Mijn nagel scheurde net met werken in.. Autsj! Precies op de lijn van wit/roze en zo ongeveer iets meer dan de helft van de nagel. Zit te twijfelen of ik 'm kortwiek of dat ik 'm ga plakken. Ben geneigd te gaan knippen, maar dan heb ik echt 1 zo'n kort nageltje weer. En echt ook net precies nu mijn middelvinger ein-de-lijk is aangegroeid..
Yv_ schreef:Ik heb 'm nu op 1 nagel... Kan zeggen dat ik het enige wat ik er nu nog leuk aan vindt het zoete kleurtje is...
Ja jeetje, balen he! Ik wil ze niet allemaal kort, want dan ga ik geheid weer bijten...
Edit: Ennuh.. Ja! Zei gister toch al dat ik je niet lief vond?!!!
Donkerblauw schreef:Haha, kijk dit dan:
http://www.ebay.com/itm/200g-WHITE-glit ... _639wt_952
Vraag me alleen af wat je er mee moet, en of dit niet word vernietigd bij de douane.
Yv_ schreef:Uhm help.. Hoe krijg je nagellijm uit je spijkerbroek en wollen vest? Was een beetje aan de stoei met dat flesje en toen spoot er serieus een hele waterval over mijn kleding.
Die link!!
Yv_ schreef:Apart lakje zo Skessa! Welke kleur van Miss Sporty heb je eronder? Groenig? Zag trouwens net bij scrangie dat CC een lijn heeft die lekker ruikt.. Naar dennebomen, kaneel etc..
Donkerblauw schreef:Zo, en nu eens even die kaneel-nagellak bekijken op Scrangie.
*edit: Gekeken. Het enige lakje die mij aansprak was de rode, maar die lijkt wel erg veel op Ruby Pumps.