Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yv_ schreef:Dat ene winkeltje met al die lakjes (ben de naam even kwijt, zit ook een winkel in A'dam) ben ik helaas niet meer tegengekomen, daar had ik ook een paar kleuren van op mijn lijstje staan.
shantal schreef:Oeh ik kwam toch gave nagels tegen( alleen de vorm vind ik helemaal niks) maar de opdruk vind ik wel super gaaf.
En dat terwijl ik voor een kapsel aan het zoeken was haha.
Vanillia schreef:Zijn er misschien mensen geinteresseerd om wat lakjes te swappen? Ik heb net even mijn kast uitgemest en kwam tot de conclusie dat ik lang niet al mijn lakjes gebruik..
Yv_ schreef:Nou meiden sorry, heb de helft bijgelezen maar het is echt veeeeels te veel om op te slaan in mn koppie. Dus ga gewoon effe alleen vanaf de afgelopen 2 pagina's reageren goed
.
Vakantie.. Was súpergaaf! IJsland heel bijzonder land, New York was gewoonweg weer geweldig.
Voor de geintereseerden (even klein want is geen HK): de gulfoss watervallen. http://farm8.staticflickr.com/7016/6405 ... d24322.jpg
Niet zo veel nagellakjes geshopt, heb me ingehouden en er maar 5 meegenomen. Wel heel veel kleding geshopt.
Mint Candy Apple van Essie was helaas, maar zoals ik al had verwacht, niet in de winkels, dus heb uiteindelijk een Mint nogwat van Sally Hansen meegenomen. Moet 'm nog proberen. Verder nog een topcoat van SH, een zwarte van OPI (8 dollar 50 ps he, lachtertje!), een zwarte van Sinful Colors (2 dollar
) en nagelriemengel van SH. Kwam ook die EOS lipbalsem tegen wat iemand hier in het topic zei en die moest ik natuurlijk proberen
. Qua lippenspul werkt het voor geen meter.. Maar die geur en smaak.. Goddelijk! Ik blijf mijn lippen aflikken als het erop zit hahaha!
Dat ene winkeltje met al die lakjes (ben de naam even kwijt, zit ook een winkel in A'dam) ben ik helaas niet meer tegengekomen, daar had ik ook een paar kleuren van op mijn lijstje staan.
Zo'n setje voor m'n nagels zou ik ook nog wel willen, maar ik ben nogal ongeduldig aangelegd, dus ben als de dood dat ik ze dan heel snel verpruts.
Nou zeg, wat vreemd Vanilia! Hoop dat het opgelost wordt.. Ik bestel er na de laatste keer ook niet meer. Ondanks al die negatieve verhalen was mijn eerste bestelling goed verlopen, maar de tweede duurde zo lang.. Bestel veel liever bij boozy.
Trouwens, als je LOL kwijtwilt.. Ik hou me aanbevolen! Heb alleen niets te swappen, wel geld
.
Die paarse is gaaf zeg! Lijkt wel ontzettend op de paarse die ik heb van Collistar. En waarschijnlijk heeft Collistar een veeeeel fijner prijsje.
DB: #119 =!!
Die peppermint van Rimmel is ook gaaf zeg! Die vind ik veel leuker dan die van SH die ik heb!!
Liek_ schreef:Ik lak vrijwel altijd met drie laagjes! De rest niet?