Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rianneuhh schreef:hoi
Ik meld me hier ook... Ook omdat ik door een schilferige, jeukerige hoofdhuid de helft van mijn haar kwijt ben, wil ik misschien naar een kort(er) kapsel, om het van daaruit weer dik en vol terug te laten groeien. Zelf dacht ik aan een bob op lengte van mijn kaken, korter wil ik het liever niet want het moet nog in een staartje passen. Zou dit mij staan?
http://www.hairstyleagain.com/wp-conten ... r-2012.jpg
dit is mijn haar nu:
https://lh3.googleusercontent.com/-uNNf ... C04396.JPG
en even van voor:
https://lh3.googleusercontent.com/-JkAd ... C04464.JPG
net uit de douche- foto![]()
De plukken voor heb ik nu wel iets korter, ongeveer op hoogte van mijn jukbeenderen nu.
Dus, bob of no bob?
edit; link naar kapsel toegevoegd
Maysie schreef:nynke1122 schreef:Heee,
Ik heb een vraagje.
Ik heb blond haar en wil graag de onderkant (niet de punten maar echt de onderkant) Zwart of donkerbruin verfen. Heeft iemand hier ervaring mee? En is het goed gelukt ?
Oeh nice! Gaan een vriendin donderdag bij mij doen maar dan donkerbruin onderop en daarboven veel highlights, dus niet helemaal blond . Hier en daar ook nog wat lowlights bovenop
.
Rianneuhh schreef:Ik vond laatst een site over haar doneren voor kindjes met kanker...
Dat heeft me aan het denken gezet en ik ben nu bijna zeker dat mijn trots de trots van zo'n kindje gaat worden. Dat van mij is er over een jaar of wat gewoon weer
Hoop alleen dat ik op dat moment zelf nog steeds zulk stoer praat heb
nynke1122 schreef:Heee,
Ik heb een vraagje.
Ik heb blond haar en wil graag de onderkant (niet de punten maar echt de onderkant) Zwart of donkerbruin verfen. Heeft iemand hier ervaring mee? En is het goed gelukt ?
maroescha schreef:Rianneuhh schreef:Ik vond laatst een site over haar doneren voor kindjes met kanker...
Dat heeft me aan het denken gezet en ik ben nu bijna zeker dat mijn trots de trots van zo'n kindje gaat worden. Dat van mij is er over een jaar of wat gewoon weer
Stichting haarwensen bedoel je ?
_Denise_ schreef:Ik ben alleen zoooo bang dat kort haar me niet gaat staan.. Ik wil het levendig hebben, maar ben bang dat met uitgedund haar er weinig 'poofyness'in te krijgen is. En bovendien... past dat hele korte wel bij m'n gezichtsvorm??
XxJustinexX schreef:nynke1122 schreef:Heee,
Ik heb een vraagje.
Ik heb de onderkant zwart en de bovenkant mijn eigen blond met veel highlights, zorg in ieder geval dat je eerst advies vraagt aan een kapper of mensen om je heen want met donker onder en blond boven kan het blond te licht uitvallen waardoor je heel bleek in je gezicht wordt, of het er heel erg raar uit gaat zien
Rianneuhh schreef:Ik vond laatst een site over haar doneren voor kindjes met kanker...
Rianneuhh schreef:je kan je aanmelden op http://www.taaz.com, een foto uploaden en dan 1001 kapsels op je eigen hoofd uitproberen
Ik denk eigenlijk wel dat het je staat, je hebt een mooi gelijk gezicht ( klinkt stom, ik bedoel dat links en rechts hetzelfde zijn) en een lange hals, dus wat dat betreft...
En die krullen tsja, ik weet het niet. Ik wil naar de bob en ik heb slag in mijn haar, maar volgensmij kan dat ook heel leuk uitpakken hoor!
anders moet je eens googlen op bob haircut curly oid, krijg je veel leuke voorbeelden.
succes!
trouwens, gaan we hier nu massaal aan de bob of hoe zit het?
JamieShanin schreef:ehh sorry maar ik snap niet zo goed waarom u zo heftig reageerd....
ik lig ook al 16 jaar dag in dag uit in het zieken huis hoor... ?! ook veel rottigheid meer dan 26 operaties al gehad... enz enz enz.... ik krijg toch ook niet ff dit zomaar terwijl een ander dat wel perfect heeft ???
ik zeg toch dat ik ze het van harte gun maar dat het niet alleen mijn beslissing is....