Haar/Haarverf deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rennie89

Re: Haar/Haarverf deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 12:13

Als ik mijn streefgewicht heb gehaald ga ik denk ik ook voor een bobline :P

tennan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 13:20

winanda, wat zou jij dan aanraden?

toch vind ik dat bobs ook mooi kunnen zijn bij golvend haar:
Afbeelding

ayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 21:28

Rianneuhh schreef:
hoi :)

Ik meld me hier ook... Ook omdat ik door een schilferige, jeukerige hoofdhuid de helft van mijn haar kwijt ben, wil ik misschien naar een kort(er) kapsel, om het van daaruit weer dik en vol terug te laten groeien. Zelf dacht ik aan een bob op lengte van mijn kaken, korter wil ik het liever niet want het moet nog in een staartje passen. Zou dit mij staan?

http://www.hairstyleagain.com/wp-conten ... r-2012.jpg

dit is mijn haar nu:
https://lh3.googleusercontent.com/-uNNf ... C04396.JPG

en even van voor:
https://lh3.googleusercontent.com/-JkAd ... C04464.JPG
net uit de douche- foto :+

De plukken voor heb ik nu wel iets korter, ongeveer op hoogte van mijn jukbeenderen nu.

Dus, bob of no bob? :Y)

edit; link naar kapsel toegevoegd

oh my god wat een prachtig haar heb je, weet je het zeker?

tennan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 21:34

Ik vond laatst een site over haar doneren voor kindjes met kanker...
Dat heeft me aan het denken gezet en ik ben nu bijna zeker dat mijn trots de trots van zo'n kindje gaat worden. Dat van mij is er over een jaar of wat gewoon weer :)

Hoop alleen dat ik op dat moment zelf nog steeds zulk stoer praat heb :')

nynke1122

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 21:44

Maysie schreef:
nynke1122 schreef:
Heee,
Ik heb een vraagje.
Ik heb blond haar en wil graag de onderkant (niet de punten maar echt de onderkant) Zwart of donkerbruin verfen. Heeft iemand hier ervaring mee? En is het goed gelukt ?

Oeh nice :))! Gaan een vriendin donderdag bij mij doen maar dan donkerbruin onderop en daarboven veel highlights, dus niet helemaal blond . Hier en daar ook nog wat lowlights bovenop :).

Oeh ben benieuwd :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 22:06

Rianneuhh schreef:
Dat heeft me aan het denken gezet en ik ben nu bijna zeker dat mijn trots de trots van zo'n kindje gaat worden. Dat van mij is er over een jaar of wat gewoon weer :)

Stichting haarwensen bedoel je ?

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 22:11

nynke1122 schreef:
Heee,
Ik heb een vraagje.
Ik heb blond haar en wil graag de onderkant (niet de punten maar echt de onderkant) Zwart of donkerbruin verfen. Heeft iemand hier ervaring mee? En is het goed gelukt ?

Ik heb de onderkant zwart en de bovenkant mijn eigen blond met veel highlights, zorg in ieder geval dat je eerst advies vraagt aan een kapper of mensen om je heen want met donker onder en blond boven kan het blond te licht uitvallen waardoor je heel bleek in je gezicht wordt, of het er heel erg raar uit gaat zien

tennan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 22:12

maroescha schreef:
Rianneuhh schreef:

Stichting haarwensen bedoel je ?

ja :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 22:17

Stuur je wel even pb!

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 22:18

_Denise_ schreef:
Ik ben alleen zoooo bang dat kort haar me niet gaat staan.. Ik wil het levendig hebben, maar ben bang dat met uitgedund haar er weinig 'poofyness' :') in te krijgen is. En bovendien... past dat hele korte wel bij m'n gezichtsvorm??

Wat vervelend zeg, dat je haar er af moet.. Toch denk ik dat heel kort haar je echt super zal staan, absoluut!!

nynke1122

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 22:20

XxJustinexX schreef:
nynke1122 schreef:
Heee,
Ik heb een vraagje.

Ik heb de onderkant zwart en de bovenkant mijn eigen blond met veel highlights, zorg in ieder geval dat je eerst advies vraagt aan een kapper of mensen om je heen want met donker onder en blond boven kan het blond te licht uitvallen waardoor je heel bleek in je gezicht wordt, of het er heel erg raar uit gaat zien

Bedankt :) Ik zal het als ik het ga doen wel de kapper vragen

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 22:25

Rianneuhh schreef:

heey ik ook !! ik wil dat ook heel graag doen...alleen mijn moeder + vriend denken dat kort haar mij niet staat.. zo ie zo omdat ik krullen heb... kunnen jullie me helpen?? denken jullie dat het mij staat?
Afbeelding
Afbeelding

tennan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 22:32

je kan je aanmelden op http://www.taaz.com, een foto uploaden en dan 1001 kapsels op je eigen hoofd uitproberen :)

Ik denk eigenlijk wel dat het je staat, je hebt een mooi gelijk gezicht ( klinkt stom, ik bedoel dat links en rechts hetzelfde zijn :+) en een lange hals, dus wat dat betreft...

En die krullen tsja, ik weet het niet. Ik wil naar de bob en ik heb slag in mijn haar, maar volgensmij kan dat ook heel leuk uitpakken hoor!

anders moet je eens googlen op bob haircut curly oid, krijg je veel leuke voorbeelden.

succes!

trouwens, gaan we hier nu massaal aan de bob of hoe zit het? :+

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 22:54

Rianneuhh schreef:
je kan je aanmelden op http://www.taaz.com, een foto uploaden en dan 1001 kapsels op je eigen hoofd uitproberen :)

Ik denk eigenlijk wel dat het je staat, je hebt een mooi gelijk gezicht ( klinkt stom, ik bedoel dat links en rechts hetzelfde zijn :+) en een lange hals, dus wat dat betreft...

En die krullen tsja, ik weet het niet. Ik wil naar de bob en ik heb slag in mijn haar, maar volgensmij kan dat ook heel leuk uitpakken hoor!

anders moet je eens googlen op bob haircut curly oid, krijg je veel leuke voorbeelden.

succes!

trouwens, gaan we hier nu massaal aan de bob of hoe zit het? :+

ik heb me aangemeld en al wat leuke dingen geprobeerd zal ik ze plaatsen??

I love this one:
http://www.google.nl/imgres?q=short+hai ... dBg&zoom=1
en dankje :o

met een slag is een bob juist leuk denk ik :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 23:00

@Jamie... Ik vind dat als je het afknipt voor stichting haarwensen je best even bang mag zijn, maar dat je niet teveel moet zeuren om het eventueel wel of niet leuk staan van je nieuwe kapsel. Bij jou groeit het aan, is het waarschijnlijk binnen een half jaar alweer op redelijke lengte.. Bij die kinderen groeit het voorlopig niet aan..

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 23:02

ik ben ook niet bang of het leuk of niet leuk staat... ik doe het voor de kids ;) maar als extratje is dat natuurlijk wel leuk( ik ben gewoon ook voor de lol aan het kijken en ik weet dat die kinderen dat niet kunnen maar zo bedoel ik het ook niet...begrijp me goed... ). En ik zal zeker niet zeuren! die kids verdienen het ;) (maar ik heb ook nog een moeder en vader die wat te zeggen hebben...)

Ik wil nog wel even wachten want ik denk niet dat mijn haar nu al lang genoeg is.
Laatst bijgewerkt door JamieShanin op 22-03-12 23:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 23:04

En wat is je moeders en vaders argument dan? Puur het feit dat het je niet zou staan...

Sorry dat ik er misschien heftig op reageer, maar bah, heb der een beetje een hekel aan.

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 23:07

jep dat het niet staat.... idd
ja dat snap ik maar kijk zo heeft iedereen zijn redenen.... en zo lang ik in mijn moeders huis woon....tja
(ik ben btw wel zo'n iemand die het toch doet hoor :P )

Ik wil het namelijk al heel lang! de vorige keer dat ik naar de kapper ging om de puntjes te laten doen hebben ze er te veel afgeknipt waardoor ik geen 25cm meer had... ik ben hard aan het sparen en dat heel heel heel erg hopen dat het mag....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 23:10

Misschien moeten ze dan maar eens inzien wat een pruik kost... En hoe een meisje van 4 tot 10 jaar zich moet voelen zonder haar of met een lelijk kapsel.....

Waarom mag zo'n kindje, dat onwijs veel rottigheid meemaakt, ziekenhuis in en ziekenhuis uit, geen mooi kapsel hebben, dankzij jou haar... En jij wel..??

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 23:12

ehh sorry maar ik snap niet zo goed waarom u zo heftig reageerd....

ik lig ook al 16 jaar dag in dag uit in het zieken huis hoor... ?! ook veel rottigheid meer dan 26 operaties al gehad... enz enz enz.... ik krijg toch ook niet ff dit zomaar terwijl een ander dat wel perfect heeft ???

ik zeg toch dat ik ze het van harte gun maar dat het niet alleen mijn beslissing is....

tennan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 23:32

keep it easy hiero ;)

JamieShanin, ik vind het zelf inderdaad ook wel wat hebben, zo'n bob met krullen! Ik vind het lekker speels en pittig, dat mag ik wel. Is weer eens wat anders dan anders, ik zie hier in mijn omgeving erg weinig bobs momenteel.

maroescha, het is inderdaad heel erg zielig voor die kindjes voor ze dat ze geen haar hebben. Daarom zijn er mensen die haar doneren, en dat is hartstikke prachtig. Maar iedereen moet wel alles op zijn eigen manier in zijn eigen tijd blijven doen, da's heel belangrijk :) JamieShanin zegt dat ze graag haar haar wil doneren, hartstikke mooi toch! Toch vind ik het ook belangrijk dat je ook voor jezelf blijft denken hoor. Ik gun ze die haren met alles wat ik heb, daarom knip ik ook, maar je moet daarin wel altijd je eigen keuzes kunnen blijven maken :)

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 23:36

Dank je rianneuhh@ ik wist zelf niet zo goed hoe ik me moest verwoorden....

ja ik hou heel erg van punk / rock enzo... maar mijn vriend totaal niet en zijn beslissingen tellen voor mij ook mee, ik respecteer wat hij vind...
(u kan gaan zeggen van je bent 16... enz ja maar dit is al wel een relatie van 1jaar en bijna 5 maanden... sorry :o)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 23:38

JamieShanin schreef:
ehh sorry maar ik snap niet zo goed waarom u zo heftig reageerd....

ik lig ook al 16 jaar dag in dag uit in het zieken huis hoor... ?! ook veel rottigheid meer dan 26 operaties al gehad... enz enz enz.... ik krijg toch ook niet ff dit zomaar terwijl een ander dat wel perfect heeft ???

ik zeg toch dat ik ze het van harte gun maar dat het niet alleen mijn beslissing is....

Ik reageerde nu vooral even op het feit dus dat het van je ouders niet mag, puur omdat het misschien niet bij je zou passen. Dat vind ik gewoon een erg kromme reden..

Sterkte met je ziekenhuis bezoeken etc, kijk zo iets weet je niet via internet. En vind het uiteraard goed dat jij het wilt doen, maar vind de beredenering van je ouders gewoon erg krom.

Rianneuhh, ik zeg ook niet dat ze het niet op der eigen manier en eigen tijd moet doen, ik heb er ook een jaar over nagedacht, het juiste moment uitgezocht etc. Maar vind dus de beredenering van haar ouders erg krom, en daar kan ik niet zo goed tegen.

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 23:39

Dank je wel Maroescha@ ik begrijp je wel ...tja ouders... dat vind ik ook wel krom want mijn moeder had vroeger ook heel kort haar... terwijl mijn oma vandaag tegen mijn moeder zei ah joh groeit wel weer aan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 23:42

Het groeit ook weer aan, daarom vind ik het raar. Ik was ook zo bang dat kort haar mij niet zou staan, heb vroeger mijn haar verplicht eens moeten afknippen (van halverwege mijn rug tot een korte bob), was zogenaamd makkelijk voor op vakantie.. Man, wat vond ik dat vreselijk! En daarna wilde ik nooit mijn haar kort hebben, het liefste zo lang mogelijk! Maar ik ben nu zo blij dat ik het gedaan heb, het staat lekker vlot en ben lekker aan het experimenteren met kleuren :D