Zwangerschap

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

fliertje6

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 17:05

Teqil; welkom en spannend morgen dan!
CarinaR; sterkte met je kat (dacht eerst ook wat anders, pfff dit is ook niet leuk natuurlijk maar gelukkig nog alles goed met de beeb)

Tijn; Muziek; ik denk dat ik mn cd's van Patrick Watson meeneem, wordt ik erg rustig van.. Al betwijfel ik het of ik zoveel behoefte zal hebben aan muziek.

Voorkeur; ik hoop stiekem op een jongen, al is een meisje natuurlijk ook goed (en denk ik eigenlijk dat het een meisje is). Ik ben gewoon zelf niet zo'n meisje-meisje, ben bang voor een hoop drama. En behalve dat zou een jongetje praktischer zijn aangezien ik o.a Heupdysplasie door-erf en dit vaker bij meisjes voorkomt.
Wij horen het over twee weken met de 17w echo.

Kraamhulp; spannend!

teqil_mikey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 17:34

dank je wel allemaal, :D

@ tequilaatje super leuk echos ik kan ook elke keer niet wachten tot ik weer mag.

haha hopelijk slaap ik goed vanacht want daar heb ik de laaste 2 weken wat meer moeite mee.
ik heb morgen 13.00 me afspraak als me blackberry meewerkt drop ik even een berichtje op de terug weg naar huis..

Flore

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 17:57

Wij hebben morgen ook de 20 weken echo!

Kraamzorg gaat echt niet naar kleertjes kijken. Bij mij hoefde ze zelfs het kamertje eigenlijk niet te zien voor de intake maar ze vroeg of ze toch even mocht kijken omdat ze dat leuk vond.

lisch

Re: Zwangerschap

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 18:05

hebben sommige van jullie ook wellis erge last van harde buiken.. bah wat voelt dat vervelend! :n heb er gewoon buikpijn van..

Tequilaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 18:09

Ja vervelend he, ik heb het nu nog niet hoor maar bij mn dochter was echt pijnlijk:(

Meloen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 18:23

lisch schreef:
hebben sommige van jullie ook wellis erge last van harde buiken.. bah wat voelt dat vervelend! :n heb er gewoon buikpijn van..

Check! En de laatste 2 weken of week echt stukje erger :j

"I just had enough of it baby, haven't you had enough of me...."
(Op het nummer van Kiss- I was made for loving you)
Helpt het als ik dit vaak genoeg zing? :D

williejanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 18:56

lisch schreef:

Yep, heb er vandaag al bijna de hele dag last van, warme douche helpt bij mij wel goed. Alleen kun ik vanavond pas om 9 uur douchen, kom net thuis en moet gelijk weer weg, en om 9 uur hoop ik weer thuis te zijn :s dan ga ik lekker uitgebreidt onder de hete douche staan.

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-11 19:06

Ik heb geen last van een harde buik. Maar wel trekkerigheid. Loopt ook niet zo lekker!
Ik ga nu lekker onder een warme douche!

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-11 19:18

Get.. ik zoek een positie winterjas. Maar ik zie alleen maar stomme!

Flore

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 19:22

Oh ja die probeer ik al weken te vinden. Ik weiger gewoon 60 euro of meer uit te geven aan een jas die ik een maand of 3-4 ga dragen.
Op marktplaats staat ook niks leuks en in de winkels zijn ze veel te duur.

beccy

:wave:
las dat er een kraamhulp intake was morgen en een echo..spannend hoor meiden.
Verder hebben een paar meiden last van harde buiken. Inderdaad een douche of een lekker bad kan dan deugd doen heb ik gehoord.
Vandaag mijn barefoot zadel gehad met de post en gelijk uitgetest natuurlijk! Reed er gelukkig zo mee weg en paardje leek het ook wel fijn te vinden. Verder vandaag naar de arbeidsgeneesheer geweest en wat papieren gekregen die ik moet invullen en bij de verzekering moet indienen. Weer veel papierrompslomp (??) dus. Verder vandaag niet veel gedaan. Ventje is nu gaan sporten en dus heb ik wat tijd voor mezelf nu..
Ben echt benieuwd wanneer de volgende beeb zich aanbied..
Volgende kunnen jullie nog proberen:
- ananas eten..(= echt bakerpraatje maar je weet maar nooit)
- vrijen..(zitten prostaglandines in sperma en die zorgen weer voor verweking van de baarmoederhals)

Dat laatste is trouwens geen bakerpraatje!!

beccy

positiejas...op bonprix.nl heb ik laatst wel een paar leuke gezien voor een redelijke prijs.

Tijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 19:30

Misschien bij de maatje meer collectie kijken?
Ik heb een dik fleecevest maatje meer gekocht, kan beeb nog onder ook als ik em in een draagzak zou doen :)

BelgenGek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 19:34

bij de Sale van trendyxl.nl geen leuke jas voor weinig?
en laatst zag ik dat de H&M ook in de sale leuk spul had..

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-11 19:37

Normaal bestel ik alles bij H&M. Maar de jassen die ze hebben vind ik niet leuk. En de sale hebben ze nog niet echt veel winterjassen natuurlijk.
Zit nu op bonprix en trendyxl te speuren :) Thnx voor de tips!

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-11 19:41

beccy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 19:43

Ik zit er ook aan te denken om die te bestellen..maar wacht nog even. Geen idee hoe dik mijn buikje gaat zijn tegen die tijd. Misschien dat ik mijn eigen jas wel kan blijven dragen.

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-11 19:44

Ik pas m'n eigen jas nu nog maar net, haha. Heb 'm ook in maat 40 besteld omdat mijn mouwen altijd te kort zijn. Ik vind 'm errug leuk!!! En zeker voor 40 euro :j

odetteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 19:45

Ik heb deze in het zwart in de uitverkoop gekocht voor 35 euro, wollen vest er onder een een sjaal en het kan ook prima als het wat kouder wordt, en ik ben verder toch niet van de lange wandelingen :+ Denk dat ik hem na de bevalling ook gewoon blijf dragen, hij zit zo fijn en mooi :o
Afbeelding

beccy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 19:46

Ben benieuwd hoe hij jou bevalt..

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-11 19:50

Odetteke, mooie jas. Ik zou 'm te dun vinden.
Beccy, zal toch wel goed komen. En zo niet, eind januari is de kleine geboren, dus het zou maar voor een maand of 3 zijn :)

Ik ga lekker een hete douche nemen en op bed liggen. Fijne avond meiden!

00peetje00
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 19:57

Ik pas mijn jassen ook niet meer. Maar ik moet nog maar een maandje, dus trek wel een dik vest aan.

Flore

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 19:58

Op bonprix staan wel 2 leuke voor een redelijke prijs maar ik moet maat 36 of 38 hebben en die zijn er niet of uitverkocht :\

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 20:07

Hello ladies,

Heb ff snel bij gescrolled maar even geen puf om uitgebreid verslag te geven :o , heb ik misschien nog iets gemist of niet echt. Ik las wel vluchtig over huisdieren. Wij hebben 1 poes en die is er nog steeds, we hebben haar bij alles goed bij betrokken toen Jayden eenmaal geboren was maar ze lag toen ik zwanger was ook heel vaak op mijn schoot en dan vooral op mijn buik. Het gaat tot nu toe nog steeds erg goed moet alleen wel telkens voor scheidsrechter spelen en Jayden weghalen van de poes omdat hij dan te hard/vervelend gaat lopen doen.

Zit uitstel van executie te kijken, jeetje wat een domme mensen zeg!! Een hypotheek van 107.000 en daar niks van betaald nog, maar wel een nieuw huis te hebben gekocht.. En dat voor een 2 onder een kap woning in Oostzaan.

beccy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 20:17

ik kijk er ook naar met verbazing..