[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 20:19

Yv_ schreef:
Chantal94: Je zou inderdaad zo'n bioplast staafje kunnen proberen..? En daar kan je inderdaad die push in diamantjes insteken, heb ik zelf ook. Ergens hier in het topic zweeft een foto van mijn tragus, daar die die push bioplast met "diamantje" in..

Kan je die gewoon op internet bij allover piercing oid bestellen? (Linkje :o ? ) Ik wacht voorlopig wel even met wisselen.. Lijkt me nu alles behalve slim..

De ontsteking is inmiddels opengebarst, er kwam ONTZETTEND veel troep en bloed uit.. Ik maak het nu smorgens en savonds even schoon doormiddel van een wattenstaafje met alcohol erlangs te halen..

En mijn oorbel gaatjes zijn alles behalve uitgerekt, dus weet niet zeker of ik 1.2 er door krijg. (Heb altijd lichte knopjes gedragen, omdat ik dus zo goed als geen materiaal kan verdragen bij m'n oren.. )

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 20:35

jetjuh schreef:
Geslaagd!! :D

Ik had ook niet anders verwacht :D

freyatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 06:44

jetjuh schreef:
@ Freyatjee: Was het nieuwe bolletje schoon en van welk materiaal is het gemaakt? Het kan zijn dat er toch wat 'vuil' op het bolletje zat wat je helix irriteert, wanneer deze niet steriel is of is gedesinfecteerd. In dat geval zal ik weer netjes wassen met unicura balance zeep of spoelen met fysiologisch zout ;)
Heb je een bolletje van chirurgisch staal of zilver, dan kan het ook zijn dat je toch wat allergisch bent voor de verbindingen nikkel die hierin zitten. In dat geval is het helaas pindakaas, maar dan moet je je bolletje weer omruilen naar eentje van titanium :)

hij is van titanium ik heb hem al helemaal schoongemaakt.
ik heb alleen die uni cura zeep.
als hij morgen nog dik is doe ik mn andere weer in
bedankt! en gefelciteerd!!

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 12:51

Gefeliciteerd Jetjuh!!

Ik heb trouwens een goude piercing met mini 3mm balletjes :+: in mijn christina gepropt en nu lijkt ie soms perfect recht en soms een beetje scheef :+ Maar ben er nog heel blij mee! En bij mijn vch is het goldplated er al vanaf en is ie zilver verkleurd, maar nu krijg ik die niet los om dar ook goud in te doen.... (dus nu heb ik goud en zilver.. prachtig) :P Toilet papier werkt niet, heeft iemand een handige trick voor miiiij?

Myryana

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 12:55

Suus_: je kan proberen met handschoentjes of wat al in het topic staat met wat oogschaduw dat het wat stroefer word.t

oh mensen nog een maandje.. ik begin nu echt zenuwen te krijgen en zit al lijstje te maken met wat ik moet inslaan voor 2 weken enzo.. omg XD

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 13:34

Ik zag vorige week bij LA ink een super toffe dame, toen ze begon te praten hoorde ik het al gelijk, ze sliste als een gek ik wist bijna 99% zeker dat ze of een tongsplit had of venoms en toen ze lachte idd.. een tongsplit.. met venoms.. ik vond het echt voor geen meter klinken :=

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 13:45

Oh dat is ook niks.. bluh.. Dat is misschien dan net te veel geweest :/

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 13:48

Ja doodzonde, verder was ze zo tof met al die tattoo's en piercings :D

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 15:48

Mijn vriend moest bij de douane mijn tongsplit retainer ophalen, kennelijk zat ik net 1,40euro boven het "vrije bedrag" dus heel handig.. maar die mensen hebben hem echt zo aangekeken o_O toen hij uitlegde waarvoor het was. Ben iig wel blij dat het ding aangekomen is.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 18:05

Haha ilk heb geen handschoentjes en gebruik amper makeup. Verdomme :P

Diana_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 09:57

Ik heb vorige week een navelpiercing laten zetten.. nu voel ik tussen de 2 bolletjes heel duidelijk een staafje.. Is hij dan wel diep genoeg gezet?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 10:14

Is logisch dat je het staafje voelt :)

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 12:07

Suus_ schreef:
Gefeliciteerd Jetjuh!!

Ik heb trouwens een goude piercing met mini 3mm balletjes :+: in mijn christina gepropt en nu lijkt ie soms perfect recht en soms een beetje scheef :+ Maar ben er nog heel blij mee! En bij mijn vch is het goldplated er al vanaf en is ie zilver verkleurd, maar nu krijg ik die niet los om dar ook goud in te doen.... (dus nu heb ik goud en zilver.. prachtig) :P Toilet papier werkt niet, heeft iemand een handige trick voor miiiij?

Ik kreeg het bolletje van mijn helix ook met geen mogelijkheid los. Heb toen latex handschoentjes aangedaan, en toen was het geen probleem! :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 12:10

Keukenpapier werkt ook.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 12:11

Ayasha schreef:
Keukenpapier werkt ook.

Er zit toch geen groot verschil tussen keuken- en toiletpapier? :?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 12:27

Soms wel hoor.. iig wcpapier wat ik heb is veel zachter als de keukenrol, die is ruwer, dus stroever :j Niet gigantisch veel verschil, maar kan misshien toch net het verschil maken?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 12:46

Iris82 schreef:
Ayasha schreef:
Keukenpapier werkt ook.

Er zit toch geen groot verschil tussen keuken- en toiletpapier? :?

Keukenpapier is vaak wat stroever dan wc papier.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 15:23

Weten jullie een goede piercer omgeving hoogeveen :)

Lien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 15:35

Niet echt 'in de buurt' waarschijnlijk, maar we wonen niet extreem ver uit elkaar dan en ik heb mijne in Groningen laten zetten, en mijn buurmeisje haar neuspiercing toevallig ook bij dezelfde shop. Ken ook mensen die naar Assen geweest zijn en dat beviel ook goed, geloof ik.

Jetjuh, nog gefeliciteerd! :D

Mijn FH verbaast me echt, ik heb er helemaal geen last van.. Hoop dat het zo blijft gaan.. :7

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 15:36

Ik ga in Groningen naar Passion for Piercing (eind december)... daar hoor ik de beste verhalen over.... en ik heb al emailcontact gehad met deze shop en de dame die de mail antwoordde gaf me een heel "veilig gevoel"... heel vriendelijk en kundig... :)

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 16:12

Zijn ze ook Banjer, daar heb ik mijn navelpiercing laten zetten en ben keer met vriendin meegeweest. Super daar!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 18:00

Ik kom wel eens in groningen. Gaan daar altijd naar de Makro en Pets xxl.
Zal eens op hun site kijken.

Lien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 18:11

Daar ben ik idd ook geweest Banjer! :j Beviel me prima en mijn buurmeisje was er al net zo positief over :D

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 19:14

Denk dat ik toch ga overwegen er nóg een oorpiercing bij te nemen := Maar dan wel na mijn stage, dus dan wordt het pas na februari volgend jaar :) Dit heb ik nu:

Rechts: 4x gewone oorbel, helix
Links: 4x gewone oorbel

Ik wil dan links misschien zo'n triple Forward Helix bouwwerk hebben, dus 3 nieuwe piercings eigenlijk :=

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 19:14

Fijn dat mijn goede gevoel over Passion for Piercing wordt bevestigd... :D