Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Lusitano schreef:Stefanja, ik vind het toch altijd erg mooi als mensen iets unieks hebben. Alleen voor zichzelf.
Wat is de betekenis achter jouw tatoeage?
mijn ouders zitten beide flink in de tattoo's... mn vader een shirt met lange mouwen (japanse stijl) en mn moeder een rugstuk met een elf en nog wat losse exemplaren. zelfs mn oma heeft een aantal jaar geleden ene tattoo genomen (dr wenkbrauwen haha)

diesel_ schreef:vraagjehoe wisten jullie zeker of je je tattoo je leven lang mooi zou blijven vinden?
Resultaat is overigens 10x beter dan ik had verwacht, erg goede tattooeerder en aanbevolen door collega van mij die er al een stuk of vijf had laten zitten bij hem. Inmiddels hebben 2 andere collega's ook een afspraak gemaakt, hij is gewoon super creatief en zet de tattoo's alleen als hij er zelf ook 100% achter staat. 
. Ik lees hier veel goede ideeen dus misschien dat jullie mij eindelijk ook een stapje verder kunnen helpen. PuddingXX schreef:Is er iets waar je 2 zussen allebei heel veel van hielden of een passie voor hadden? zoals bijv vlinders of muziek etc.
Dan heb je toch al een 'begin' waar de tattoo artist mee verder kan werken