[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ecyoj

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 15:14

hier een stille meelezer
(meer actief in HK tattoo topic)
maar wordt t zoeken zat dus een soort van stipje dan maar.

Kim90

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 15:16

links bovenaan staat een icoontje naast het woord abonneer (onder het knopje nieuw antwoord), als je daar op klikt krijg je ook een stipje zonder dat je hoeft te postten :)

ecyoj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 15:17

Kim90 schreef:
links bovenaan staat een icoontje naast het woord abonneer, als je daar op klikt krijg je ook een stipje zonder dat je hoeft te postten :)

joh |o
bedankt!

Kim90

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 15:18

graag gedaan, maakt bokken een stuk makkelijker, haha :D

apincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 15:25

LinsxDot schreef:
Ik heb van me vriend 6 sessies gehad voor me rug over me zij naar me lies Ik ben zoooo bang hahaha maar ik ga wel :D

gaaf dat is wel lief :j
heb even gemist wat het precies wordt :+

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 15:30

Stond er ook niet bij hihi.
Ik heb een G met een hartje op me rug. Van me vriend en daar moeten bloemen om heen komen.
Weet niet of je de ed hardy zwembroeken kent met de bloemen zo een soort tak met bloemen wil ik van me rug onder me arm naar me zij en dan over me buik naar me lies. In ieder geval delen van ed hardy

sefanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 16:45

Lusitano schreef:
Stefanja, ik vind het toch altijd erg mooi als mensen iets unieks hebben. Alleen voor zichzelf.
Wat is de betekenis achter jouw tatoeage?

Ik heb een foto waar ik op sta als bruidsmeisje.... Mijn gezichtsuitdrukking van de foto is in deze tijger verwerkt...
Tijger ssymboliseert ook een warm hart, sociaal, vriendelijk, open en eerlijk.... Belangrijke eigenschappen die ik enorm waardeer....
De tijger is een van de 4 tattoo's die ik heb....

higgins

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 19:52

Joolien schreef:
We hadden al een auto voor de deur staan dus dat is mooi makkelijk :D

8-) Dat is helemaal ideaal !

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 20:28

Ik zet even een stipje, heb twee maanden geleden een tattoo laten zetten(op schouderblad, arend met yin yang teken) en ik ben nu aan het nadenken over de volgende. Inmiddels mijn ma ook overgehaald, die laat er een begin juni zetten :+

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 20:31

stoer hoor ;) mijn ouders zitten beide flink in de tattoo's... mn vader een shirt met lange mouwen (japanse stijl) en mn moeder een rugstuk met een elf en nog wat losse exemplaren. zelfs mn oma heeft een aantal jaar geleden ene tattoo genomen (dr wenkbrauwen haha)

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 20:36

Mijn broer wil een halve sleeve laten zetten, z'n rechteronderarm, japanse stijl.
De tattoo-artiest gaat freestylen. :D

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 20:39

gaaf hoor! persoonlijk vind ik het mooier om een halve sleeve vanaf de schouder te laten beginnen maardat is mijn smaak ;)

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 20:42

Ik ook hoor, maar ja, zijn keuze. :D
Als 'ie eenmaal begonnen is, zal 'ie z'n hele arm wel doen denk ik. :')

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 20:43

haha ja zit er dik in

diesel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 21:42

vraagje :o hoe wisten jullie zeker of je je tattoo je leven lang mooi zou blijven vinden?

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 22:08

Omdat de betekenis van die van mij zo diep gaat.

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 22:10

diesel_ schreef:
vraagje :o hoe wisten jullie zeker of je je tattoo je leven lang mooi zou blijven vinden?

Ik heb er een jaar aan gedacht en dat vond ik wel voldoende om hem daadwerkelijk te zetten :) Resultaat is overigens 10x beter dan ik had verwacht, erg goede tattooeerder en aanbevolen door collega van mij die er al een stuk of vijf had laten zitten bij hem. Inmiddels hebben 2 andere collega's ook een afspraak gemaakt, hij is gewoon super creatief en zet de tattoo's alleen als hij er zelf ook 100% achter staat.

Dat ik nu over een nieuwe nadenk is gewoon toch wel, omdat ik het verslavend vind. Hij hoort gewoon echt bij mij en ik moet echt een bepaald idee blijven houden voordat ik ook de volgende ga zetten, maar ik ben er gewoon erg blij mee :D

Die van mij heeft trouwens ook een betekenis en een eventueel volgende ook.

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 22:43

ik heb er ook heel erg lang over nagedacht, 1e is eigen ontwerp, 2e samen met mn zusje laten zetten en mn 3e die volgende week komt heeft ook een diepe betekenis

Talsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 00:02

Jongens help :+ . Ik lees hier veel goede ideeen dus misschien dat jullie mij eindelijk ook een stapje verder kunnen helpen.
Ik wil graag een tattoo. Ik ben er zo goed als zeker van dat ik deze op mijn (linker)schouder(blad) wil, maar ik weet niet hoe ik hem precies wil doen. Wat ik er zeker in verwerkt wil hebben is de geboorte en overlijdingsdatums van mijn 2 overleden zussen en misschien iets met hun namen?. Het liefst een symbool van de vrijheid en iets over loslaten en doorgaan (Als in het loslaten van mijn verleden) erin. Maar ik heb geen idee hoe ik dat nou precies wil. Ik heb hier veel mooie dingen gezien.
O.a deze vind ik ontzettend mooi :
http://www.google.nl/imgres?imgurl=http ... 29,r:0,s:0
Maar die is niet meer origineel en dat wil ik dus wel... Het moet echt iets van mij zijn...

Mijn vraag is dus eigenlijk of jullie nog goede ideeen hebben of misschien mooie voorbeelden? Uiteindelijk kan ik wel met de tatoeeerder een definitief ontwerp maken (ik heb nog geen idee waar ik heen wil, maar geld en reizen zijn geen probleem), maar voordat ik daar heen ga wil ik wel een beetje een idee in mijn hoofd hebben hoe ik het uiteindelijk hebben wil.

Alvast bedankt!

PuddingXX

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 00:15

Is er iets waar je 2 zussen allebei heel veel van hielden of een passie voor hadden? zoals bijv vlinders of muziek etc.
Dan heb je toch al een 'begin' waar de tattoo artist mee verder kan werken

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 00:32

diesel_ schreef:

Die ik nu heb, zijn de namen van mijn kinderen (plus een bloem) en de volgende word voor mijn moeder..
Ben er toch wel vrij zeker van dat dat levenslang is allemaal :j :D

Talsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 00:37

PuddingXX schreef:
Is er iets waar je 2 zussen allebei heel veel van hielden of een passie voor hadden? zoals bijv vlinders of muziek etc.
Dan heb je toch al een 'begin' waar de tattoo artist mee verder kan werken

Ik heb ze beide nooit gekend. De een is direct na de geboorte overleden en de ander is na een *even heel goed denken* paar weken overleden. Dit zijn beide kinderen van mijn vader uit een eerdere relatie. Daar heb ik nog een broer en zus van, maar mijn broer was nog zo jong dat hij er waarschijnlijk niks meer van weet (hij zal max 1,5 jaar geweest zijn) en mijn zus is de jongste en heeft daar dus nooit iets van meegekregen (het verschil tussen hun en mij is minimaal 13 jaar. Ik ben een nakomeling uit een andere relatie). Gezien het feit ik geen contact meer heb met mijn vader door omstandigheden en dit nooit meer zal veranderen kan ik dus niet vragen of de gene die nog even heeft geleefd om een speciaal iets heeft moeten lachen ofzo...

In elk geval bedankt voor het meedenken

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 00:39

En hun namen? of iets met Datums? Dan sluit je niet iets af maar heb je ze wel ''voor altijd bij je''

Talsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 00:43

Ik wil inderdaad hun namen en daar de data's bij. Maar het punt is eigenlijk een beetje dat ik er maar niet uit kom wat ik daar nou eigenlijk om heen wil. Misschien tekst? Misschien een mooi plaatje? Misschien een combinatie van?

Ik ben zelf sinds een paar maanden ook aan een nieuwe periode begonnen in mijn leven. Na een best wel zwaar verleden te hebben. Dus vandaar ook het puntje loslaten wat ik er in wil verwerken en ik ben dol op vrijheid en dus daarom zie ik het liefst dat er ook in terug.

Nou lijkt het volgens mij echt dat ik er nog nooit mee bezig ben geweest en het nu bedenk en daar zelf niet te veel over na wil denken ofzo, maar dat is echt niet het geval. Ik wil al een aantal jaar in elk geval de namen + data's van mijn zussen als tattoo hebben. Maar ben er sowieso na 4 jaar nog niet overuit hoe ik dat nou precies wil. Heb veel mooie tattoo's gezien en misschien ben ik daarom wel zo ontzettend gaan twijfelen.

Vandaar ook dat ik nu zoiets heb van help! Misschien hebben anderen nog goede ideeen, waardoor ik er zelf weer verder mee kom.

PuddingXX

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 00:48

heb zelf vanmiddag iets ontworpen met 2 sleutels! voor het afsluiten van je verleden en het openen van nieuwe deuren in de toekomst
Misschien een ideetje? en dan met de datums erbij en verder zou de tattoo artist er nog wat moois omheen kunnen verzinnen?

Afbeelding