Anc schreef:[naam], heb je wel goede schoenen?
Kan ook zijn dat je benen pijn doen omdat je verkeerd landt.
Dat had ik namelijk ook heel erg, nu met goede schoenen gaat het stukken beter.
Ja heb net nieuwe asics gel
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Anoniem schreef:Anc schreef:Juul, heb je wel goede schoenen?
Kan ook zijn dat je benen pijn doen omdat je verkeerd landt.
Dat had ik namelijk ook heel erg, nu met goede schoenen gaat het stukken beter.
Ja heb net nieuwe asics gel

.
) 
Hopelijk heb ik dan net zo veel zin als nu... 
En het is natuurlijk goed om wat meer conditie te hebben bij het paardrijden, kan ik die dikbil van mij nog beter aan het werk zetten zonder dat ik van mn stokkie ga! 
!
.VERAx schreef:Ik ren 3 a 4 keer per week (dus steeds 1 dag rust) en rond een halfuur, want ik volg een schema (zoals bijna iedereen hier)
Heb net een weekje rust gehouden vanwege mijn knie, ga vandaag weer lopen, hoop dat het weer over is!
Yv_ schreef:SachFierce: Ik ben volgens mij een van de weinigen die zich niet helemaal aan het schema houdt en gewoon per keer kijk welk rondje we doen en hoever we komen.
Ik rende, voordat ik gigantisch door mn enkel ging, 4 keer per week. Sinds 2 weekjes ren ik weer, maar nu maar 2 of 3 keer per week. Het rondje van 4,5 km doen we in een half uurtje, het rondje van 6 km in 3 kwartier en het rondje van 7, nogwat tussen de 50 minuten en een uur.
wel gedaan maar ik loop nu met een vriendin dus we zijn alleen maar aan het kletsen. We zien wel hoever we komen, het gaat per week een tandje hoger!
We lopen sowieso wel interval, maar houden ons niet aan een bep. aantal minuten of iets.
Maar goed, wel weer alles uit gelopen. Al zie ik wel met angst en beven uit naar volgende week, dan staat de 8 minuten op het programma en aan het eind zelfs 10 en 20
Daar ben ik geestelijk nog niet helemaal aan toe geloof ik.
Dus ik heb net even de mp3'tjes van Evy opgezocht & besloten dat ik daar in mijn uppie aan ga beginnen
Dat lijkt mij om te starten de beste manier 
Nu eerst maar eens zien of ik het wel zie zitten allemaal
Ik twijfel alleen nog wanneer ik ga beginnen, misschien zaterdag na mijn werk (maar dan sta ik al de hele dag) of dat ik misschien beter zondag kan beginnen...