Een bloemetje voor Ayasha... *update op p60!*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 23:20

pfff, klinkt echt niet lekker allemaal......
Wel fijn dat ze in het ieder geval met je meeleven 8-)
Hoe voel je je nu??

Ayasha
Blogger

Re: Een bloemetje voor Ayasha... *update op p30*

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 00:17

Nou ben blij dat er niet nog meer medicatie bij komt... De rest laat ik maar op me af komen..

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 08:50

Je gaat straks nog denken dat je klachten van de medicatie komen.......
Ben je al weer bij die keuringsarts geweest of moet dat nog?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 09:40

19 december moet ik naar die van de verzekering. :) ben eens benieuwd. Neurologe zei dat ze zich niet kon voorstellen. Dat ze me nu gezond konden verklaren.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 10:04

Dat kan niemand zich, alleen die horken daar......... (kan zij niet met je mee?!)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 10:18

:j Jawel, zij gaat mee. :j
'kzit aan een spiegelei'tje... Ben beetje misselijk maar ik moet eten om mijn medrol te nemen... *sigh*
Probleem is dat de medicatie wel bijwerkingen heeft (zoals je al zegt, een deel van mijn beroerd voelen is gewoon de medicatie zoals een maag die af en toe een keer zegt van "kheb 't zwaar" maar als ik 'm niet neem houd ik over een week niks meer binnen.. :x Om nog maar te zwijgen over de pijn en andere nadelen. :+
Wie het ook allemaal regelt wat er gebeurt in het leven heeft een heel apart gevoel voor humor.. :+

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 10:45

+:)+

Een spiegelei is niet het eerste waar ik aan denk als ik misselijk ben..... :+

Ik was gister bij m'n pedicure en die heeft altijd van die spreuken liggen. Nu stond er 'Wie gezond is, moet blij zijn met zijn gezondheid. Wie ziek is, moet blij zijn met de les' Dat heeft ongetwijfeld niet iemand geschreven die zelf van alles mankeerd..... }:0

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 10:53

_O-
Nouhou... Misschien wel... Ik heb dagen dat ik er wel eens moedeloos van word, als ik gelijk gisteren constant steken in mijn buik krijg en dan als kers op de taart buiten kom in de regen en ik spontaan botpijnen krijg in mijn hoofd... Dan kan ik wel eens boos worden op alles en iedereen zo heel stiekem... (en ik geef toe dat ik me ook een beetje zorgen maak over mijn toekomst.) maar door ziek te zijn heb ik veel dingen kunnen doen/kansen durven nemen die ik anders nooit had kunnen of durven nemen... :)

Ik probeer iets op te bouwen tussen de paarden nu (heel traag maar ik ben onderweg. :+ ) want ondanks dat ik me vaak beroerd voel heb ik daar nu wel "tijd" voor tegen wanneer ik 40 u/pw zou werken... Dan zou ik daar zelfs geen moment aan denken om dat te proberen... Maar nu, omdat ik me af vraag of ik in het normale werkleven nog wel veel kans maak, sta ik daar wel bij stil en zoek ik wel naar een manier om me op die manier nuttig te maken en misschien, als de dag komt dat de meeste dingen "onder controle" zijn, ik weer onafhankelijk kan zijn... (alsin: niet afhankelijk van een uitkering.)

Dat is altijd een droom geweest (zoals bij veel paardenmeisjes vermoed ik al zit mijn droom wel ietsje anders in elkaar.) en nu wil ik daar ook gewoon voor proberen te gaan... Dus het is niet "all bad" zeg maar...

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 10:59

:D

Dat herken ik wel!! Ik heb door m'n ziektes ook bepaalde dingen op m'n pad gekregen waar ik anders hoogstwaarschijnlijk nooit mee in contact was gekomen en dat heeft me dan weer heel veel goeds opgeleverd!
Maar ik heb inderdaad ook wel eens dagen dat je denkt 'Kon ik me maar eens helemaal goed voelen, zonder allerlei 'mankementen''
Wel super dat het lukt tussen de paarden, ook al gaat het niet snel!! Dat soort dingen zijn ook echt de dingen die een mens goed op de been kunnen houden!

Hoe staat het eigenlijk met het uitwerken van je tattoo??

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 11:03

Die ligt weer even aan de kant. :o
Ben even mijn pillen aan het laten zakken en dan ga ik de paarden verzorgen. Moet om drie uur gedouched en wel thuis zijn voor een of andere gril van mijn man waarvoor hij al over zijn voeten gekregen heeft dat hij er maar vanuit gegaan is dat ik het wel zou doen. :x

Edit; helft van mijn bericht weg :?

Ik denk dat je zo ook moet kunnen kijken want anders red je het niet als je ziek bent...
Al zou ik een dagje gezond zijn ook niet afslaan... Ik weet eigenlijk al niet meer hoe dat ook alweer was... :o

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 11:30

Sorry, maar moest wel even lachen hierom..............
Moet om drie uur gedouched en wel thuis zijn voor een of andere gril van mijn man
:')

Dat is ook zo!! Als je nu beter zou worden van je rot/verdrietig/boos voelen, dan had het nog wat waard geweest, maar het is nu alleen maar zonde van je tijd!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 12:12

Idd. De neurologe zei van "je kan er nog mee lachen.." dus kzei "jep, kheb huilen ook al geprobeert, daar schoot ik ook niks mee op dus dan maar lachen..." Daar kon ze het alleen maar mee eens zijn...

Ja mijn man besloot dat, omdat ik toch thuis ben, ik wel een opleiding kon volgen voor zijn website... :x :x

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 12:14

Dat is helemaal zo!

:D Dat waren niet de grillen waar ik even aan dacht...................... }> :+

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 12:15

Nee dat vermoedde ik wel.. _O- _O-

Hebben er ook al een paar keer woorden over gehad. Denk niet dat ie er nog zo snel van uit zal gaan "dat ik het wel zal doen gezien ik toch thuis ben" :o
Mijn temperamentje kwam even boven toen ik telefoon kreeg dat vandaag om drie uur die man kwam zonder enig overleg... :o
Hij vroeg gisteren avond zelfs of ik aub de honkbalknuppel wilde laten staan waar ie stond als het me niet aan stond.. :o (ik had gezegd dat als het me niet aan stond hij om kwart over drie alweer op weg naar huis zou zijn.)

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 18:56

Hahha Ayasha, laten wij elkaar nooit tegenkomen als je in een pittige bui bent.
je maakt me bang :')

En ik zou het ook haten hoor 'en nu moet jij dat doen want ...'
Ik kreeg vroeger al de kriebels tijdens de blokperiode als ik om 13h naar boven gestuurd werd om te studeren want 'middagpauze is voorbij'

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 20:12

Ik ben in niet zo'n hele veilige omgeving opgegroeid dus ik heb soort van wel voor mezelf leren zorgen.. :o (ik vergeet mijn (gebrek aan) grootte wel eens en kben niet het type dat dingen zomaar laat gebeuren, ik "bevries" niet zeg maar... :o )
Manlief maakt zich soms enigszins zorgen wanneer hij mijn ogen donker ziet worden. _O-
En zijn betere vrienden schijnen ook op de hoogte te zijn want die zorgden afgelopen weekend dat er van mijn kant geen klappen vielen nadat ik een zatlap had weggeduwd (die vervolgens over zijn eigen voeten struikelde en tegen de muur viel. :+) toen ze het zagen gebeuren stond eentje voor de zatlap en eentje langs mij die stiekem al aan't rondkijken was naar mijn man... _O-

Maar de bewuste man was erg vriendelijk en sympathiek dus ik heb de honkbalknuppel netjes op z'n plek kunnen laten staan. _O- hij was zelfs lief tegen mijn hond. _O-

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 23:26

God wat wil ik nu eens samen met je uitgaan _O-

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 10:19

Hahahaha nou het leukste is dat ik het al in mijn uitstraling heb zitten ofzo waardoor meestal een blik genoeg is om ze op afstand te houden. Alleen deze was zo bezopen dat ie volgens mij nog niet meer wist wie hij was, laat staan dat ie blikken kon interpreteren. :+

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 11:02

hahahah :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 11:50

En tóch ben ik al bij al best rustig hoor! _O-

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 14:51

*zucht*
Ik ben al een hele week aan het proberen om een afspraak vast te leggen, ik krijg denk ik steeds stagairs aan de telefoon die me vragen 'morgen' terug te bellen want zij weten er niets van. Vandaag een beetje boos geworden toen ze zei "jamaaar mijn collega is er maandag pas" waarop ik "Mevrouw, ik hoor al de hele week dat die bewuste collega er "morgen" is en nu ineens wordt het al "maandag", ik hoop dat u het me niet kwalijk neemt dat ik niet meer echt bereid ben daarop te wachten. Ik weet dat mijn dokter een erg druk schema heeft en op deze manier heb ik hem volgend jaar rond deze tijd nóg niet kunnen spreken. Ik stel voor dat u me alvast een afspraak geeft voor een gewone raadpleging en dat ik maandag even terug bel of het zo goed is. Dan staat die afspraak in ieder geval al vast."

Stamel stamel.. "eh ja is goed"
Dus 15 jan. staat nu een afspraak met mijn chirurg. Al vermoed ik dat die maandag nog naar voren geschoven zal worden maar het zal iig niet later worden dan dat. Kan dus best zijn dat ik in de week van 15 jan. geopereerd wordt..

Arme secretaresse.. Ik word behoorlijk chagrijnig van dit weer omdat ik dan die stekende pijnen terug krijg in mijn hoofd (en ik weet dat het er niet op zal gaan beteren). Maar goed, er zullen er vast nog zijn die nog onbeschhofter zijn dan dit... _O-

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 19:10

Heb je heel erg netjes verwoord! Erg duidelijk, maar niet grof of asociaal kunnen er een hoop een voorbeeld aan nemen!

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 22:22

Hey meid, hoe is 't nu?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 22:28

Het wisseld een beetje.. ik mag afbouwen met cortisonen maar merk wel dat ik dan weer een tijdje meer last heb.. Wat normaal is gezien je lichaam dan weer zelf meer moet gaan aanmaken... maar is dus niet zo heel erg leuk zeg maar... De last loopt niet zo uit de hand als de vorige keer dat ik ging afbouwen dus vooralsnog zal dat een goed teken zijn hoop ik?

ben wel weer aangekomen.. :D
Feestdagen komen er aan.. Nieuwjaar komt er aan.. Niet mijn favoriete tijd van het jaar..

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 22:32

Hoezo?
Ik heb er wel zin in, ook omdat 26e terug wedstrijd gepland staat met m'n zwarte parel.

*\o/* Aangekomen :D

De initiator-springkalender staat btw online voor volgend jaar.
Krijg alweer zotte stress als ik er aan denk :')

Medische dingen moet je niet aan mij vragen, daar is Varekaj meer geschikt voor :)