ik had bijvoorbeeld pizza tonijn met veel ui genomen
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
knabbelgirl schreef:een gouden vibonice
djuulsie schreef:Dat ding kost 10.000,-
Carlijn__ schreef:Ik pak het nu anders aan, wat vinden jullie van deze manier?
O: 1 boterham met jam
B: hardgelopen [ om 8.00 ]
T: 1 boterham met honing [dus dat is nu om 9.00]
M: 1 eigen gebakken boterham met kipfilet & roggebrood met honing
B: 1,5 uur fitnissen
T: Appel
A: ?
T: Fruit [sinaasappel/mandarijn]
B: waarschijnlijk nog 60 minuten wandelen
Zou zo het schema beter zijn qua eten?
Butterfly schreef:*BLIJHEID*
Gisteren ging ik op de weegschaal staan (avond), gewoon om eens te checken. Toen woog ik hetzelfde als een paar dagen terug 's ochtends. Ik al een beetje blij, maar ik wilde toch maar even afwachten tot vanmorgen![]()
Resultaat: -1,4!!!!!![]()
Totaal nu: -4 kg
Tyrcanol schreef:Goed bezig!
Waarom zitten er 2 ligas in 1 verpakking
djuulsie schreef:Ik had gisteravond last van mn vriend die een Bossche bol zat te eten...
lifaya schreef:Ik weeg gewoon nog steeds 71,1woow... ben door die hele pizza tonijn+ui en wrap shoarma niet aangekomen
its a freaking miracle
S__L schreef:Wie appel met kaneel heeft uitgevonden is echtBedankt voor de tip!
Ik sta momenteel ook echt stil..
S__L schreef:Jawel! Als ik foto's zie op de ponys schaam ik me echt! Dikke benen enzo. Helemaal in mn witte broek. Er is nu 5 kg af en ik wil er nog 10 af eigenlijk! Maar we gaan stapje voor stapje.
bevore
http://94.100.118.152/998500001-9985500 ... _yhxd.jpeg
after
http://94.100.120.96/1229200001-1229250 ... _iPwt.jpeg
Toch wel al verschil he?
En jij Laurie, nog steeds bezig of nu echt op gewicht blijven? Je bent echt super slank nu.
Te weinig eten op een dag is ook super slecht he! Dan gaat je lichaam helemaal op spaarstand en dan val je helemaal niks af.
GaitMonster schreef:Ik zoek tussendoortjes die lekker zijn maar goed vullen. Ik hou het aardig vol, behalve sochtends die boterham met hagelslag + 2 beschuiten met hagelslagMaar dan kom ik thuis van stage en dan heb ik zo'n honger dat ik vanalles uit de kast trek en het weer niet volhoud..
Tyrcanol schreef:tonijn dus niet?
knabbelgirl schreef:mwaaaah meiden ik ben zo hyperEn zo verliefd
en tis zo verboden
M_D_H schreef:goeiemorgen
ik heb gezondigt
nu al
het was zo koud vanmorgen, dat ik op het station een warm croissantje en een warme chocolademelk heb genomen...
het croissantje was erug lekkerdat dan weer wel...
de chocolademeld was niet meer zo lekker als voor heen
Vippie schreef:gister naar de huishoudbeurs geweest, frietjes gegeten met hamburger, eet en vreethal flink los gegaan met alle proeverijtjes, 's avonds nog een keer patatjes en minisnacks... dus vanochtend schade opgenomen en wat denk je ........
-0,7 kg kwijt![]()
![]()
Jaime_ schreef:Ben vanochtend al om kwart voor 9 gaan bodypumpen *trots*
GaitMonster schreef:O: 1 broodje + 1 beschuitje hagelslag
T: banaan
L: 2 broodjes kaas zonder boter
T: granenkoekje
A: macaroni?
B: 15 min fietsenen vanavond meelopen tijdens het longeren van de pony's
SteffiiY schreef:Ik heb gister trouwens van een meisje die op de sportschool werkt een lijst gekregen met vervangers.
Dat je bijv. deze kaas door die kaas van vervangen.
Zij doet een opleiding tot dietiste, iemand iets aan deze lijst?
Carlijn__ schreef:Net trouwens hier in de kasten brinta gevonden, is dat iets 'gezonds/goeds' als ontbijt of lunch ?
omdat ik s'ochtends niet meer dan 1 of halve boterham weg krijg is dat misschien een optie