Haarextensions deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Odysseus

Re: Haarextensions deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 22:12

Ahh Undefined :(:)

mooi rachel_j :D

Ra_chel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 07:58

dankje!

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 17:21

Nou ik vond de extensions helemaal niks!
Wel mooi haar, en mooi dik aan de bovenkant maar loopt dus super dun uit, en aangezien mijn eigen haar nog best lang is lijkt het dan alsof er 1 zielig matje onder hangt.
Heb nu nog een maand om nieuwe te vinden voor mn gala :+

_Lot_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 16:19

Om de één of andere duistere reden was er iets mis met mijn laatste extensions die ik vorige week had laten zetten :Y). Zat een rare roze glans overheen maar het was toch écht de zelfde kleurcode als mijn vorige extensions, erg raar. Na overleg het gewassen met blondshampoo, waarna vrijwel alle kleur verdween. Het haar was dof en grijs :') .

Dag erna er weer uit laten halen door een vriendin (klinkt simpel maar duurde weer eens 6 uur). Had dus voor 24 uur weer even lang haar haha!

Nu krijg ik morgen nieuwe extensions, dit keer van het merk balmain. Ben erg benieuwd.
Zijn wel een slag korter, 40 cm ipv 55 cm.

Jullie zien de foto wel voorbij komen!

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 17:11

Undefined schreef:
Nou ik vond de extensions helemaal niks!
Wel mooi haar, en mooi dik aan de bovenkant maar loopt dus super dun uit, en aangezien mijn eigen haar nog best lang is lijkt het dan alsof er 1 zielig matje onder hangt.
Heb nu nog een maand om nieuwe te vinden voor mn gala :+

Ah balen zeg :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 09:20

meld me ook nog even...

inmiddels 2 maandjes extensions,echter die van mij krullen enigzins.
ik heb zelf dus geen krullen maar vind het wel erg gaaf,dus zit te denken een krultang oid te kopen om ze bij te krullen(en mn eigen haar)..

iemand tips voor een fijne??
een stijltang heb ik ook maar vind krullen ook wel erg gaaf...

Lady_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 09:34

Heey!
Ik lees al een tijdje mee. Ik wil al heeel erg lang lang haar, maar helaas het is me niet gegunt.. Mijn haar groeit echt heel langzaam en stopt gewoon met groeien als het rond mijn schouders komt. Helaas is dit blijkbaar genetisch bepaald want mijn moeder had het en mijn oma dus ook.. Helaas ook geen kwestie van geduld, ik ben inmiddels al 2 jaar niet naar de kapper geweest maar het is in die tijd rond de 5 centimeter gegroeid in de laagjes (die zijn er nu dus uit) maar aan de onderkant misschien 2 centimer.. Echt heel erg jammer.

Nu las ik te veel slechte ervaringen met echte extensions, dus dat durf ik echt niet aan. Nu heb ik gister clip ins gekocht. Ik heb er nu 1tje, het was gewoon voor de grap eigenlijk, maar ik vind het zo mooi dat ik waarschijnlijk meer ga kopen.

Alleen ik had eigenlijk een vraag aan jullie, hoe reageren mensen er op als je ineens 10cm langer haar hebt? Of vertellen jullie aan mensen ook dat het nep is zegmaar?
Bv je ontmoet een leuke jongen terwijl je je clip in draagt. Vertel je het hem dan voordat je een beetje ligt te vozen zegmaar? (oke dat klinkt heel stom maar ik bedoel meer van dat hij niet een keer door je haar kroelt en denkt; wtf zegmaar)

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want ik ben gewoon bang voor mensen hun reactie of dat ze me nep gaan vinden.

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 11:42

Anoniem schreef:
meld me ook nog even...

inmiddels 2 maandjes extensions,echter die van mij krullen enigzins.
ik heb zelf dus geen krullen maar vind het wel erg gaaf,dus zit te denken een krultang oid te kopen om ze bij te krullen(en mn eigen haar)..

iemand tips voor een fijne??
een stijltang heb ik ook maar vind krullen ook wel erg gaaf...

Geen krultang nodig ;) ik gebruik mijn stijltang! Even oefenen maar dan is het super makkelijk. En de krullen blijven veel langer zitten bij mij, dan met een krultang. staan filmpjes in dit topic (of de vorige), maar zit nu op mn mobiel dus zoeken wordt wat lastig haha.[/quote]

Morfeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 11:46

Dan ben ik heel benieuwd naar het filmpje, het blijft bij mij namelijk echt niet zitten met de stijltang. Hooguit een uurtje. Ik heb ontzettend stijl glad haar en ben er ook heeel lang mee bezig voordat die krullen erin zitten. Ik heb dan ook wel een flinke bos haar met die extensions.

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 12:14

Ik laat Zaterdag nieuwe extensions zetten. :)

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 14:29

Morfeo schreef:
Dan ben ik heel benieuwd naar het filmpje, het blijft bij mij namelijk echt niet zitten met de stijltang. Hooguit een uurtje. Ik heb ontzettend stijl glad haar en ben er ook heeel lang mee bezig voordat die krullen erin zitten. Ik heb dan ook wel een flinke bos haar met die extensions.

Filmpje;

http://www.youtube.com/watch?v=v7-CdAh9Hes

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 14:38

ook ik adviseer krullen met een stijltang. Ik krul mijn extensions ook gewoon met mijn Ga.ma stijltang, krullen blijven met gemak 2 a 3 dagen zitten (in combinatie met de geniale TO-BE curl mousse). En het krullen gaat 10x sneller dan met een krultang en het is megamakkelijk... :)

babet1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 14:55

Ik krijg morgen ook hair exstensions! :D
JIPPIEE! *\o/*

Ik ben opzoek naar shampoo waar geen olie inzit,
wie kent merken?

die je gewoon in een dagelijkse winkel kan kopen?

femmy91

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 16:35

Hallo,

Ik kwam dit topic tegen en wil graag haar exstensions laten zetten. Welk soort adviseren jullie mij en Waar in Drenthe ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 16:49

ik heb great hair extensions
(niet te verwarren met de dure great lenghts).
ben er tevreden mee,mooie natuurlijke slag/krul erin,de kleur is éxact mijn eigen kleur en het haar is prettig.

enige is dat het iets droog wordt onderaan als ik borstel,maar haal ik het met mn handen los en niet met de borstel gaat t beter.

@Babet,ik was mijn haren dus nu wel gewoon met shampoo met olie.(gliss kur).
doe het alleen niet teveel over de waxjes.
heb 3 soorten shampoo gebruikt,maar naar mijn idee maakt het weinig uit,

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 17:02

Ik heb double hair van Balmain, heb ook met verschillende shampoo's gewassen en naar mijn idee maakt het ook weinig uit. Gebruik momenteel gliss Kur, stuk goedkoper dan die zogenaamde extensions-shampoo, en het maakt geen enkel verschil! En ik doe toch gemiddeld 8/9 maanden met mijn extenions.. Misschien dat het wel verschil maakt met blonde extensions. (?) Ik had vorig jaar blonde double-hair en die was wel een stuk droger dan de bruine versies die ik heb gehad..

@ Femmy: ik adviseer double hair, je doet er langer mee omdat je ze om de 6-8 weken opnieuw inzet, en je spaart je haar ermee doordat je veel minder waxjes/mocrorings gebruikt (slechts 5 per matje) en die veel korter aan de haren zitten bevestigt omdat ze na 6-8 weken weer opnieuw gezet worden. Bovendien vind ik persoonlijk de matjes natuurlijker vallen dan losse extensions.. Maar dat verschilt misschien per perspoon.. Bovendien zit je geen uren bij de kapper, het zit er in hooguit een halfuurtje allemaal in :D Nadeel: duurder dan losse extensions.

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 21:19

Morfeo schreef:

T filmpje is al geplaatst zag ik :D Staan heel veel verschillende op youtube! :D Bij mij blijft het ook echt heel lang zitten :j

@ Ctjelief: Dat verschilt dan per persoon ja, want bij mij zag niemand dat ik extensions had :D
Wax extensions kunnen wel degelijk mooi en natuurlijk vallen :j Als ze maar goed gezet worden, en van goede kwaliteit zijn :)
Als je heeeeeeel dun haar hebt, dan zal double hair mooier zijn ja. Maar anders maakt het niets uit :)

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 21:40

ik heb van mezelf inderdaad uber-dun haar, dus geldt het voor mij sowieso.. Ik ken ook zat mensen met losse extensions die ook supermooi vallen hoor! Dus ik bedoelde het niet alsof losse extensions altijd opvallen ofzo, maar ik zie soms (en dat zullen dan de goedkopere/minder goed gezette zijn) dat het bij sommige dames heel plukkerig valt. en met matjes heb je sowieso een ' rij' gevuld haar zeg maar.. Maar inderdaad heeft het zetten HEEL veel invloed, want ik stapte 1x over naar een andere kapper, toen waren mn matjes gewoon ineens zichtbaar, vreselijk! Terwijl nooit iemand ziet dat ik extensions heb.. Dus inderdaad, iemand die ze goed zet is misschien nog wel belangrijker dan het merk of type... :)

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 22:09

Ja dat plukkerige is ook totaal niet mooi inderdaad :P

Goed zetten is idd heel belangrijk, verkeerd gezette extensions, dat ziet er zo lelijk en armoedig uit! En of dat nou inderdaad wax extensions zijn, of micro rings, of double hair, of normale matten.. Mooi is anders :P

_Lot_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 08:44

jeej *\o/* ! Heb m'n extensions er weer in sinds gister na een tweede poging.
Mijn eigen haar is op schouder lengte, hier een na foto :

Afbeelding

Edit; dit zijn 100 stuks Balmain extensions van 40 cm lang.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 08:45

Ik vind het heel mooi, alleen de onderste paar plukken (die op de foto wat donkerder lijken) vind ik een beetje gek :) Die hangen er zo onderuit?
Verder heel natuurlijk :j

_Lot_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 08:49

Corelli schreef:
Ik vind het heel mooi, alleen de onderste paar plukken (die op de foto wat donkerder lijken) vind ik een beetje gek :) Die hangen er zo onderuit?
Verder heel natuurlijk :j

Haha klopt, in het pak zat het in één grote slag als je begrijpt wat ik bedoel.
En onderaan zijn ze verschillende kanten op gezet, dit is een kwestie van het zelf even stijlen/krullen/wassen.
Deze foto is van toen ze net er in zaten dus nog niet gestyled.

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 10:35

Ik vind het er persoonlijk altijd natuurlijker uitzien als het van onderen iets dunner uitloopt.. Soms zie je een pak extensions wat van boven tot onder superdik is, ik vind dat er persoonlijk onnatuurlijk uitzien.. Echt haar loopt van nature altijd wel wat dunner uit... Ziet er mooi uit Lot..!
Ik ga mijn Balmain double hair er van de week weer even opnieuw in laten zetten.. Is alweer behoorlijk uigegroeid! En ik ga over 3 weken op vakantie (jippie!) dan moet het weer even lekker strak zitten allemaal!

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 11:01

Ja maar te dun moet het ook weer niet uitlopen. Ik heb nu extensions van ebay die in het begin mooi dik zijn maar daarna ineens heel dun uitlopen (op 3/4 ongeveer).
Dus eerst verdikt het mijn eigen haar, en dan net op het punt waar mijn haar op houdt worden die extensions ineens dun waardoor het gewoon een zielig bosje aan de onderkant is..
Van mij mogen extensions best super dik van begin tot eind zijn omdat de onderkant dan sowieso dunner is doordat je eerst je eigen haar nog hebt.

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 11:18

iets wat 'te' is, is meestal niet mooi ;).. Ik heb het daarom ook over 'iets dunner' :) Zoals bij Lot vind ik het wel mooi.. Je ziet ook dat het nog niet gestyled is, dus eenmaal wel gestyled zal het er heel natuurlijk uitzien denk ik!