O ik bedoel meer dat mensen alleen waterschildpadden kennen en geen landschildpadden

Is inderdaad ook belangrijk
Ik raak snel gefrustreerd als 't dan niet lukt zoals de bedoeling is
Dus daarom een stapje terug en als dat goed gaat, stoppen. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik raak snel gefrustreerd als 't dan niet lukt zoals de bedoeling is
Dus daarom een stapje terug en als dat goed gaat, stoppen.

Die wissels van Lis komen helemaal goed!
Zo even nieuwe pantalons en hopelijk nog wat leuke dingen in de uitverkoop scoren. 
nu ff werken, kan gelukkig zitten! Fanneke schreef:WenK schreef:Zit idd beter in m'n vel Fan, maar ben stiekem wel bang dat ik geen werk vind ofzo hoor..
Als je lekker in je vel zit, dan straal je dit ook uit in je gesprekken. Je bent jong en je weet je wat wilt, dat komt echt wel goed WenK!En misschien bij Bom werken als er genoeg budget is!

Daarna hardlopen.... Oh WOW! Echt zo gaaf! Ging eerst niet zo makkelijk, maar kon er wel doorheen lopen. Heb uiteindelijk 10,5 km in 62:48 gelopen! En eerlijk gezegd had ik nog verder gekund ook, maar dat leek me niet verstandig...
Knappe paardjes van je ook! Hopelijk vindt je ook snel een leuke job weer, dat komt vast goed. Zou wel grappig zijn als je bij Bom gaat werken.
Ben er helemaal happy mee! Uiteraard heb ik 'm nog niet voor de deur staan want hij wordt natuurlijk eerst besteld en moet dan nog geleverd worden. Dus waarschijnlijk pas in Maart. Ben zo benieuwd!! Echt wel ff een investering!

Heb er eigenlijk ook wel zin in. ze hebben ook een 3km loop en we kijken straks even welke we gaan doen.
De rest van de middag, hang ik op de bank!
en goed bezig 
Denk dat de 5 km van vrijdag er nog in mijn benen zat en ik ben niet zo vooruit te branden als ik ongesteld ben
Ben dan sneller moe, kom moeilijker mijn bed uit, lontje is korter 
Bah, kreeg het niet uit gehoest, op een gegeven moment stikte ik bijna
Loopmaatje zei al, marijk, wandel even rustig 30 seconden, dan gaan we weer verder. 
Ik ben echt als de dood om over te geven...
Misschien ga ik morgen, anders dinsdag. Sowieso deze week wel 3 keer, moet ook te doen zijn 

Zit weer op het gewicht rond kerst. Dus nu ga ik weer succesjes boeken! Motivatie is weer helemaal terug!
Vrees dat je niet ver komt, grasj, grasj, grasj en nog een grasjes 

Al zeggen sommige mensen van niet
Die nodig ik altijd uit om een half uurtje te hobbelen op Snor
dan piepen ze wel anders.
Knollie doet het steeds beter. Een paar weken rust heeft hem goed gedaan. Heb nog wel steeds dat hij naar binnenvalt bij de overgang van draf naar stap, alleen rechtsom. Linksom zit hij bijna aan de bakrand gekleefd, rechtsom loopt hij ervan weg. Neem nu dus maar vaak de binnenhoefslag.

Weer nieuwe dingen leren.
En met een rietje gaat dat helemaal lukken