Het ik ben begonnen met hardlopen topic VI

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Tara_

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic VI

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 23:53

Ik ga alsnog altijd wel liever met de fiets eigenlijk. Benauwde bussen altijd. Soms ben je met de fiets ook een stuk sneller dan met de bus.

O ik bedoel meer dat mensen alleen waterschildpadden kennen en geen landschildpadden :P

Is inderdaad ook belangrijk :j Ik raak snel gefrustreerd als 't dan niet lukt zoals de bedoeling is :oo Dus daarom een stapje terug en als dat goed gaat, stoppen.

ruth91

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 00:44

Ja daarom, ben ook vaak te laat voor de bus haha, en omdat die er langer over doet naar school bijv, pak ik dan snel de fiets! :P

Ow zo haha, ja die zijn wel bekender idd, maar dees leuker :P

Nog ff uitslag van the voice kijken, jammer dat kim er uit is..

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 09:30

Tara, lekker dagje gehad met je verzorgpaarden :D
Mirkim, het lijkt mij zo leuk om te doen wat jij doet! Krijg je die pubers ook gemotiveerd hier voor? En waar hardlopen niet allemaal goed voor is, ook voor het halen van de bus :D
WenK, ben zo blij te lezen, dat jij duidelijk beter in je vel zit! :D Die wissels van Lis komen helemaal goed! :j

Woensdag staat de vervolgafspraak ingepland voor de nieuwe functie, wil nog wat dingen doorspreken, zoals welke kosten ik vergoed wil krijgen e.d. Het gaat mij allemaal wel heel erg snel. :):) Zo even nieuwe pantalons en hopelijk nog wat leuke dingen in de uitverkoop scoren.

Ben nog aan het twijfelen over morgen. Oog is nog niet helemaal lekker en de griep ook nog niet helemaal uit het lijf. Of ik de run zal gaan lopen. Heb mij gelukkig niet ingeschreven dus het is geen moeten. Gaan er nog maar ff over nadenken.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 10:10

Goedemorgen!!!

Zit idd beter in m'n vel Fan, maar ben stiekem wel bang dat ik geen werk vind ofzo hoor.. :o

Straks naar stal en vanmiddag lekker hardlopen. Ben een beetje moeiig, dus hoop dat er een beetje uit te sporten vandaag.. :o

ruth91

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 10:17

Goedemorgen!
Ik voel mn bovenbenen zeg, jeeminee haha :P nu ff werken, kan gelukkig zitten!

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 10:58

WenK schreef:
Zit idd beter in m'n vel Fan, maar ben stiekem wel bang dat ik geen werk vind ofzo hoor.. :o

Als je lekker in je vel zit, dan straal je dit ook uit in je gesprekken. Je bent jong en je weet je wat wilt, dat komt echt wel goed WenK! :j En misschien bij Bom werken als er genoeg budget is! :o

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 13:05

Fanneke schreef:
WenK schreef:

Als je lekker in je vel zit, dan straal je dit ook uit in je gesprekken. Je bent jong en je weet je wat wilt, dat komt echt wel goed WenK! :j En misschien bij Bom werken als er genoeg budget is! :o

Heb al gezegd dat ik iemand wist, maar er moet eerst gekeken worden of er binnen de organisatie mensen boventallig zijn....

Oef oef, ik heb spierpijn van gisteren, vandaag rustig aan, morgen weer lopen en knolhobbelen :j

Wen, niet gek dat je vandaag beetje moe bent, gister veel gedaan. Hier hetzelfde, vandaar een rustig dagje. Straks wel even met woeffies lopen, even de spieren wat losser maken.

Fan, tsja wat is wijsheid... zelf zou ik het even rustig aan doen, zo'n loopwedstrijd vergt toch veel energie van je lijf en dat heb je juist nodig om weer op krachten te komen.... klinkt alsof je bejaard bent, maar je begrijpt me wel denk ik :D

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 16:27

Fan, rustig aan doen lijkt mij ook het verstandigst... :j

Ik voel me zo: *\o/* :# *D :):) *\o/*
Heb vanmorgen heerlijk gereden, met beide paarden hamsterhuppeltjes gedaan. Lis ging echt lekker, superwissel ook weer en m'n projectje deed zo leuk z'n best. Lekker dier.. <3 Daarna hardlopen.... Oh WOW! Echt zo gaaf! Ging eerst niet zo makkelijk, maar kon er wel doorheen lopen. Heb uiteindelijk 10,5 km in 62:48 gelopen! En eerlijk gezegd had ik nog verder gekund ook, maar dat leek me niet verstandig... :=

Anoniem27

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 22:40

Wat fijn Wen! Knap ook zeg die 10,5km!! Daar ben ik nog niet aan toe. :) Knappe paardjes van je ook! Hopelijk vindt je ook snel een leuke job weer, dat komt vast goed. Zou wel grappig zijn als je bij Bom gaat werken.

Bom en Ruth, spierpijndagje vandaag? Hopelijk loop je 't morgen er weer uit...even rustig aan doen is ook niet verkeerd hoor.

Fan, was die Run vandaag? Ben benieuwd wat je hebt besloten. :)

Ik heb een nieuwtje: Wij, nou ja eigenlijk ik, heb vanmorgen een auto gekocht!! Jaja, de nieuwe renault Twingo. :D Ben er helemaal happy mee! Uiteraard heb ik 'm nog niet voor de deur staan want hij wordt natuurlijk eerst besteld en moet dan nog geleverd worden. Dus waarschijnlijk pas in Maart. Ben zo benieuwd!! Echt wel ff een investering!

Verder vandaag een fijn dagje, heb even in huis alles nat afgenomen, stofgezogen...vriendlief heeft lekkere banaan- en appelpannenkoeken gebakken en is nu naar een housewarming toe. Dus ik heb even een avondje voor mezelf, lekker op de bank met chippies en bokt! :P

En oja, helemaal vergeten...heb vandaag geskeelerd! Heb hele gave skeelers sinds 2 jr, dus daar ging ik vandaag even weer profijt van nemen. Heb bijna 9km geskeelerd in 35min! Een keer weer wat anders, had deze week al 2 dagen gelopen, dus was dit mijn afwisseling.

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 10:13

Marjoleintje, leuk skeeleren, ik heb mijn oude skates ook uit het vet getrokken. Ik ga dit van de zomer ook doen! :D
WenK, jeetje, iedere dag een succes!

Ik zit toch klaar voor de run ;) Heb er eigenlijk ook wel zin in. ze hebben ook een 3km loop en we kijken straks even welke we gaan doen.
Daarna gelijk naar Fan, paardje moet ook geknuffeld worden. :D De rest van de middag, hang ik op de bank! :=

Anoniem27

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 12:09

Heel veel succes Fan! Ben benieuwd hoe je de loop hebt gelopen!

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 12:27

Fan, suc6!
Marjoleintje, lekker actief bezig en geld aan het uitgeven +:)+ Welke kleur toetoet gaat het worden?
Wen, super tijd *\o/* en goed bezig :):)

Heb vanochtend een half uurtje gesjokt, echt hardlopen kon je het niet noemen := Denk dat de 5 km van vrijdag er nog in mijn benen zat en ik ben niet zo vooruit te branden als ik ongesteld ben :n Ben dan sneller moe, kom moeilijker mijn bed uit, lontje is korter :o

Gistermiddag wel lekker met de kids een stuk door de Oostvaardersplassen gelopen, ook nog de paardjes daar gezien. Helaas werd onze dochter 's avonds niet helemaal lekker, rode wangen, warm voorhoofd, ze had het koud en pijn in de wenkbrauwen zoals ze dat noemt. Gewoon een hoofd vol kou. En nu ligt zo ook een beetje suf op de bank naar de TV te kijken. Af en toe een opleef moment en daarna is ze weer moe. Wel sjielugh zo'n klein hoopje op de bank.

Vanmiddag als het weer een beetje goed blijft nog even naar knolliebollie, aan de bak in de bak }>

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 15:07

Er zijn echt veel mensen ziek, gisteren was mijn schoonmoeder jarig, mijn schoonzusje en haar gezin was gevloerd en nog een aantal mensen. Misschien heb jij ook de griep in het lijf Bom.

Heb toch de 5km gelopen, de tijd weet ik niet precies. Hij riep 35 en een beetje. Denk wel dat ik sneller heb gelopen dan mijn 35.30 van laatst. Loopmaatje was ook grieperig maar heeft wel meegelopen. Die heeft zich helemaal stuk gelopen. Die heb ik op een stoel moeten zetten, bakje thee gehaald.
Bij mij zat nog wat laatste griep in de longen en dat moest net tijdens de 5km eruit. :n Bah, kreeg het niet uit gehoest, op een gegeven moment stikte ik bijna :n Loopmaatje zei al, marijk, wandel even rustig 30 seconden, dan gaan we weer verder.
Kon op de laatste 300 meter nog een lekkere sprint eruit gooien. Ben heel benieuwd naar mijn eindtijd.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 20:48

Klinkt als een goede loop Fan!

Ben benieuwd naar je uiteindelijke tijd...

Arm kind Bom... En jij ook niet helemaal fit... :(:)

Hier wat spierpijn van gister, vooral van het springen met de paardjes hoor, maar ik sluit het hardlopen ook niet helemaal uit, want mijn kont voel ik ook en daar heb ik meestal met rijden/springen geen last van.

Heb wel weer lekker de paardjes gereden vandaag en verder een lekker rustig dagje gehad.

ruth91

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 21:10

hoi hoi,

vandaag niet gelopen helaas, was er laat uit, uitgeweest gister en lag er pas half 4 in :o
wel op de fiets naar de paarden geweest en een uur gereden, ging wel lekker!
morgenochtend denk ik fe lopen, via t schema weer :)

leuke auto is dat marjoleintje, alvast heel veel plezier ervan!
skeeleren heb ik alleen heel vroeger eens gedaan, maar is voor mijn enkels niet zo goed, daarnaast heb ik bij skeeleren ook altijd het idee dat je een beetje over je kunnen gaat zegmaar, dat je er de volgende dag heel erg last van hebt, naja dat heb ik dan :P

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 23:59

Fan, klinkt alsof 't lopen, ondanks de situatie zeg maar, toch wel lekker ging!

WenK, goed zeg, die 10,5 km!

Marjolein, nieuwe auto, kan me daar niks bij voorstellen, zoveel geld in 1 keer uitgeven :P

Bom, hoe oud is je dochter? Kan 't me wel voorstellen dat dat een beetje een zielig gezicht is.
Een huisgenoot hier voelde zich ook niet lekker. Lichte buikgriep dacht ie. Als 't maar niet besmettelijk is :') Ik ben echt als de dood om over te geven...

Ruth, ik heb sinds woensdag niet meer gelopen := Misschien ga ik morgen, anders dinsdag. Sowieso deze week wel 3 keer, moet ook te doen zijn :j

Iedereen een lekker weekend gehad? Ik ben zaterdag naar de theatershow van so you think you can dance geweest met m'n zusje. Erg gaaf! Daarna naar m'n vriend, vanmiddag weer thuis (in Utrecht) gekomen en aan m'n scriptie gewerkt. Zo nog even mee verder.

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 08:48

Goodmorning :O

Doe het maar lekker rustig aan WenK, is ook wel eens goed, de spiertjes rust geven.
Tara, lijkt mij gaaf die voorstelling, vind het zo knap, al die bewegingen. :j

Het lopen viel mij zeker niet tegen. Vind het zo gaaf om te merken dat mijn tijden in zo'n korte tijd sneller worden! :):)
Weegschaal is sinds vanmorgen ook weer mijn vriend :D Zit weer op het gewicht rond kerst. Dus nu ga ik weer succesjes boeken! Motivatie is weer helemaal terug! *\o/*

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 09:20

Fan, hoest met oogje? Of ga je Fan als blinde geleide pony opleiden :+ Vrees dat je niet ver komt, grasj, grasj, grasj en nog een grasjes :9
En wat goehoed van die weegschaal +:)+ Kan me voorstellen dat je weer helemaal gemotiveerd bent.

Tara, dochterlief wordt eind februari 6 jaar. Ze mag vandaag ook nog even lekker thuisblijven, is nog niet helemaal beter. Heb zojuist naar mijn werk gemaild dat ik vrij neem, het is niet anders. Misschien ook wel even goed voor mij, even een dagje rust kan geen kwaad.

Wen, hoest met je kont ;)

Ruth, al gelopen? En paardrijden is ook beweging :j Al zeggen sommige mensen van niet :( Die nodig ik altijd uit om een half uurtje te hobbelen op Snor }> dan piepen ze wel anders.

Vanavond weer lekker rijden :D Knollie doet het steeds beter. Een paar weken rust heeft hem goed gedaan. Heb nog wel steeds dat hij naar binnenvalt bij de overgang van draf naar stap, alleen rechtsom. Linksom zit hij bijna aan de bakrand gekleefd, rechtsom loopt hij ervan weg. Neem nu dus maar vaak de binnenhoefslag.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 09:29

Goedemorgen

Ik ben niet meer aan het lopen toegekomen van het weekend, had het echt veel en veel te druk met andere dingen en ik had geen zin om er eerder voor op te staan :o

Gaat nog steeds goed met de hartkloppingen, ze zijn nog steeds niet helemaal weg, maar heel erg is het gelukkig niet meer. Het moet echt tussen de oortjes weg ook.

Ik hoop morgen en donderdag een rondje te kunnen doen en dan zie ik wel even of ik komend weekend, tijdens weekendje weg nog een rondje ga doen :j

klotshtiduj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 10:16

Goedemorgen dames!
@Wenk super prestatie!! Toppie!
@Bom hoe is het met je en je meisje? Allebei een beetje opgeknapt?
@Fan Jij ook een super prestatie!

Ik heb gister nog even een rondje 5 km gedaan, maar helemaal niet fijn gelopen. Was ook moe en had de hele dag op mijn reet gezeten bij mijn schoonouders ivm verjaardag... Blegh!!

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 10:38

Arm kind Bom...

Sak morgen weer lekker lopen.

Jammer Judith dat het niet lekker ging.

Wat was nu je uiteindelijke tijd Fan?

Haha Bom, heb nog steeds beetje spierpijn in m'n kont, maar is voor een goed doel he... Haha, vanmiddag lekker les met Lis... Zin in! En vanavond de 1e avond van de juryopleiding :=

Morgen dan pas weer hardlopen...

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 10:53

Wen, spannend vanavond maar ook leuk :j Weer nieuwe dingen leren.

Fan, hadden jullie een chip zodat je tijd gemeten werd? Dan kun je kijken op de site met je startnummer en weet je je netto tijd.

Kind is niet alleen sjielugh, manlief ook, die moet zo naar de kaakchirurg, zijn verstand(skies) wordt eruit getrokken. Die groeit horizontaal ipv verticaal en ligt nu op ram-koers met een andere kies. Zal zo even in de winkel pap halen, dan kan-ie met een rietje eten ;)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 10:56

Hahahahahaah bom en mannen zijn ook nog altijd extra zielig, althans dat denken ze zelf :D

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 11:00

Ja, ben heel benieuwd hoor! Als het goed is krijgen we ook de theorie al mee dus dan kan ik vast beginnen met lezen/leren...

Ach, arme hubby... Zou maar wat vla halen ook... _O-

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 11:05

Yep, de nachtverpleging heb ik ook al in staat van paraatheid gezet :+

Wen, hij had het gisteravond nog over een dubbele whisky voor verdoving :r En met een rietje gaat dat helemaal lukken _O-

Hoe lang duurt zo'n cursus eigenlijk? En moet je er dan wekelijks naartoe of maandelijks? Tot welk niveau mag je daarna jureren? Heb er echt geen kaas van gegeten maar vind het wel interessant, niet voor mezelf, mij zie je geen wedstrijden rijden :n