Toen ik op kamers ging ben ik in een half jaar 6 kilo aangekomen, ik woog 62 kilo. Nu weeg ik weer 56, en het schommelt een beetje tussen 56/57. Maar ik vind dit een heel mooi gewicht voor mijn lengte/leeftijd. Je moet gewoon denken aan de dingen die je eet en ze vooral ook lekker vinden. Ik vind fruit heerlijk, salades heerlijk, geitenkaas en vis heerlijk. Nou allemaal gezonde dingen! Probeer gewoon je lichaam zo min mogelijk te vergiftigen, kies liever biologisch ipv gewoon, het is wel ietsje duurder maar ik voel me er veel fijner bij

Maar alleen al goed ontbijten is heel erg goed, je lichaam kan er de hele dag mee vooruit en je behoefte naar snaaien is stukken minder. Als ik snaai snaai ik gedroogd fruit, nootjes of extra pure chocola met zo'n 80% cacao gehalte. Vond ik eerst heel vies maar ook die smaak ben ik gaan waarderen.
Goede vetten eten is heel belangrijk! Het bevorderd je stofwisseling, het vermindert de behoefte naar snaaien en het vermindert je hongergevoel.
Edit: Als ik uitga drink ik ook vaak genoeg teveel alcohol, ik probeer er wel op te letten maar voor een keertje moet het best kunenn vind ik. Je moet immers wel gelukkig blijven

Wat vinden jullie trouwens van de Lush producten??