Ik had een achtersluiting(met boven nog zo n extra sluitinkje, van shockabsorber). Erg fijn, maar wel de eerste weken hulp gehad met dichtmaken. En nu nog veel plezier van met sporten.
Vraag me eigs wel af waarom, zou je dat volgende keer eens willen vragen? Gewoon nieuwsgierig.
Mijn PC zei niet waarom niet maar het was iig een duidelijke nogo dus had zoiets, ok Maar kan me voorstellen onder het mom van; je trekt ze samen (AUW in de eerste week iig..). Maar je kunt wel weer onderste los laten zodat ie wat losser zit, maarja, dan koop ik liever een maat te groot
Melanie, zal ik doen! ik ga er alleen pas september heen waarschijnlijk. Wat ik op de afdeling van collega's begrijp is het ook omdat je dan een andere handeling doet met je armen en dus je borstspieren.
had jij toevallig al foto's voor mij?
MelanieB
Geplaatst: 25-06-11 22:07
Moet je ff je email pben is handiger
MalaQ
Geplaatst: 26-06-11 12:47
Sorry dat ik zo kom binnenvallen!
Ik ben over 3 weken aan de beurt.. Begin het nu toch wel spannend te vinden, maar kan ook niet meer wachten! Fijn om hier zoveel positieve verhalen te lezen over deze operatie!
Ik ben afgelopen week wezen shoppen. Had alleen elke keer een maat te groot aan... Ik dacht dat ik nu mt 40 ipv 42 zou hebben maar ik kwam telkens op maatje 38 uit. Ik moet er echt aan wennen dat ik in andere rekken moet gaan zoeken, maar volgens mij went dat heel snel!
hihi dat is ook mijn plan inderdaad. allemaal leuke shirtjes kopen enz!!
Melanie, tnx voor de foto's! Vind het echt duidelijk te zien hoor!
Areana
Geplaatst: 28-06-11 09:28
Nou, morgen is 't zover... Ik vind het allemaal doodeng!!! Raar idee dat vandaag de laatste dag is dat ik ermee rondloop (of voorlopig op m'n zij/rug mag slapen ). Ik ben bloedjenerveus voor de herstelperiode na de operatie, al helemaal omdat ik behoorlijk hooggevoelig ben en een etiketje in een shirt me al echt zeer kan doen... Dit is eventjes wat anders Raar om te weten dat ik binnenkort gewoon (hopenlijk) een mooie volle B heb.
Maar wat lijkt het me heerlijk om nu lekker te kunnen shoppen en niet rekening te hoeven houden met de grotere omvang van je borsten ! @Iedereen die dat nu kan, Veel plezier met shoppen !!!
Areana, heel veel succes en sterkte morgen! Kan me voorstellen dat je het superspannend vind (aangezien ik nu al loop te stressen, en ik nog 2 weken moet wachten ). Het komt vast allemaal goed!!
jaa moet om kwart over 9, daarvoor nog bloed prikken, dus lekker vroeg afgesproken dat ik gelijk bij binnenkomst een roesje krijg omdat ik zo'n dramaqueen ben":P