Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Fanneke

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 17:08

Houden jullie de sneeuw dan maar! :j Ik heb een klein peugotje 107, die moest ik vorig jaar echt uitgraven. Waren mijn sleutels uit mijn zak gevallen, zie die maar eens te vinden :(

Paardje vind het geweldig, die kan geen genoeg krijgen van die sneeuw, helemaal als je haar bekogeld met sneeuwballen (zachte dan he?!) Zelfs mijn parkieten vonden het super mooi.
Ik heb nog wel gelopen met de sneeuw. Was wel een uitdaging, hihi.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 17:26

Sneeuw is echt mooi, maar niet als je moet werken, paard doen, hardlopen etc etc... :o Alles duurt 2 keer zo lang, dat schiet echt niet op!

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 22:59

Mijn finishfoto nog niet online!!! :(

sjuutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 00:14

hetbommeke schreef:
Goed een plaatselijk sneeuwbuitje voor Sas ergens in het hoge noorden en de rest van NL gewoon een heerlijk winterzonnetje :D

Ik ben tegen sneeuw in "het hoge noorden" ^)

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 09:21

Ik ben tegen sneeuw in het algemeen... _O-

Ga vanmiddag weer een rondje doen. Ff een leuk lesje uit de 5 - 10 km training zoeken om te lopen... :D

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 09:30

Pff over sneeuw gesproken.. de eerste 2 dagen ben ik helemaal blij omdat alles prachtig is en ik expres laat naar school ga :P maar daarna wordt het kouder en natter en viezer en blubber.. en dan mag het van mij wel weer weg :')
ik hoop trouwens dat we wel zo'n koude winter krijgen als 2 jaar geleden, toen heb ik veel op natuur ijs geschaatst! heerlijk.

Fanneke nogmaals een goede tijd die je hebt gelopen! vergeleken bij je training ! :)

Welk lesje is het leukste om te lopen? ik heb dat nog nooit geprobeerd met muziek en een stem! Maar ik wil zometeen ook een blokje doen alleen heb geen motivatie :') want ik wil vanmiddag ook cardio'en bij de fitness.. en ben een beetje lui :o

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 09:40

Ik loop lesjes op de tijd en niet op de muziek... :o Dus ik kan je niet helpen Marije...

Ben wel trots op mezelf. Heb net mijn agenda erbij gepakt en kruisjes gezet waar ik niets meer mag inplannen. Heb bijvoorbeeld as zaterdag: Lis rijden, ander paardje rijden en hardlopen overdag en 's avonds 2 vriendinnetjes helpen op wedstrijd, verder mag ik niets meer inplannen want zondag moet ik 's morgens ff Lis longeren en dan van 10 - 18 werken. 's avonds is dan relaxtijd... :D

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 09:43

Morning :wave:

Ik denk dat ik vanavond weer een rondje ga doen, eerste lesje van de 5 km onderhoud :j Ga daarmee proberen mijn tempo te versnellen :j

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 09:47

Môge!
Sneeuw....Ik vind het prachtig, maar groot nadeel dat je dan niet kan rijden of iets kan doen met de paarden..... :\
En hier int Zeeuwse is het meestal niet koud genoeg om het echt mooi droog te laten liggen en die prut...BAH, daar pas ik voor!
Dus dan liever hard vriezen en geen sneeuw! :j

Gisteravond nog 7km hardgelopen, aan één stuk door! :):) Ging echt lekker, 2e helft wat versneld en ook dat ging goed.
Moest wel weer enorm wennen hoor, in het donker, maar reflectie aan, lichtjes aan en gaan! :D
Hoop van de week nog 2x te kunnen gaan.

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 09:57

Goodmorning!! :wave:
Goed WenK! +:)+ Ik heb inmiddels ook weekenden geblocked for me, myselve and I! ;)

De pijn in mijn been is gelukkig wel minder, even maar niet op hakken lopen. :n
Sh*t geen finishfoto, ik liep tegelijk met iemand van de 10km de finish over, ze hebben hem wel op de foto gezet en mij niet. |( Jammer zeg, had leuk geweest voor het afvalproces, had dmv de finishfoto's het vergelijk willen maken. 5 december loop ik de Sinterklaasloop in Vlaardingen. Al het geld gaat naar het goede doel, leek mij wel verantwoord :j

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 10:24

He Fan, da's balen, je eerste loop en helaas geen foto :n

Ik ben ook voor hard vriezen en geen sneeuw :D Lekker schaatsen op de Oostvaardersplassen, och och, dat is toch zooooo mooi

En wij hebben thuis de afspraak dat als er iets in het weekend wordt gepland, dat 1 dag is. Dus óf de zaterdag óf de zondag. Niet allebei. Ik wil nog kunnen hardlopen en paardrijden en mannetje wil ook nog lopen.

Heb dit weekend mijn kasst uitgemest en kwam nog een lange tight tegen waarvan ik het bestaan vergeten was :o Scheelt weer, nu nog wel een long sleeve voor hardlopen en dan ben ik klaar voor deze winter.

Ik wil vandaag de 10 km/60 min gaan lopen. Heb tot 2 uur een afsrpaak op kantoor en wil daarna lekker weggaan. Heb een stuwmeer aan vrije dagen staan en kan daardoor wat meer vrij nemen. Mag niet alles meenemen naar 2011.

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 10:30

Da's errug jammer Fanneke! :(

Bomm, succes vandaag! Hoop voor je dat het lukt!

Ik ga me straks inschrijven voor 2 loopjes: 28 november 7,5 km Zakloop in Nisse en 18 december de Aagtekerke Run, 7km. Tis 7 of 13, maar bij 13 moet je behoorlijk stuk over strand en dat vind ik zooo moeilijk!
Dus besloten om dit kalenderjaar nog tot 10km te lopen bij loopjes, daarna vanaf 10km!

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 11:16

Goede afspraak Bom... :j

Moet hier dus ook een stappie terug doen, niet vanwege (non-existing) man en/of kids, maar puur vanwege mezelf. En zo, met die kruisjes hoop ik dat het werkt... :=

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 11:22

sjuutje schreef:
hetbommeke schreef:
Goed een plaatselijk sneeuwbuitje voor Sas ergens in het hoge noorden en de rest van NL gewoon een heerlijk winterzonnetje :D

Ik ben tegen sneeuw in "het hoge noorden" ^)

Ik ben voor! :D

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 11:26

Mirkim schreef:
Je werd al gemist (o.a. door mij!) MB!!!! Fijn je weer te lezen en dat je nog zo actief bent!

Tja, ik ben een beetje aan het twijfelen Bom. Eigenlijk wil ik wel heel graag door naar de 15 want eigenijk wil ik wel heel graag de halve marathon in juli rennen. Maar ik ben zooo bang voor mijn knieën dat ik te snel ga qua opbouw enzo.. Maar eerst de 10 maar met gemak kunnen lopen en misschien iets meer de snelheid erin gooien (want ik heb het gevoel dat ik echt niet meer snel ben!). Oef, echt heel lastig...
Wat ga jij doen Bomm?

Wat lief, toch nog iemand die mij mist! :D
Ja hoor, wij zijn nog druk bezig, deze week ga ik hardlopen met een vriendin, constant een zere keer en zo'n gevoel dat het niet doorzet, snap je wat ik bedoel? :)
Gisteren werd mijn middelste kind alweer 6 jaar, gaat de tijd snel zeg!

Ik ga nu weer even op het eten letten want ik stond laatst op de weegschaal en was ik niet blij mee... :o

klotshtiduj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 12:08

Hallo Dames!

Pfff, heb het een beetje druk en heb niet zo goed bijgelezen...
Lees alleen iets over sneeuw.... SSSTTTTTTT.... Daar wil ik nog niets over horen!

Ik ben wel weer keurig om de dag mijn kilometertjes aan het maken!
Afgelopen donderdag 9 km gelopen in 51 minuten! Ging erg fijn. Ik zit nu bijna op de 10 km. Gister een op tempo 6 km in 29 minuten gaan. Dat was best zwaar, maar ging wel goed!

Elise88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 12:35

hm, heb gisteren het meeste wel bijgelezen, maar jullie gaan zó hard. In ieder geval Fanneke gefeliciteerd met het succesvol uitlopen van de eerste loop.

Ik durf vandaag niet te gaan rennen vanwege uhm, m'n gestel := denk dat het weer 'n half uurtje 'soort van' crosstrainer wordt.
Baal er echt van -:(- .

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 13:14

Wow, Juditg, ikke = jaloers op u! Wil ook zo'n lekker tempo kunnen lopen! :j Echt gaef zeg!

MB, nog gefeli met je middelste! :#

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 13:16

Nou ik denk dat de eigenaren van het kleine poezebeest toch is gevonden :'( Begon het net leuk te vinden :+
En Arjan is al helemaal verliefd op der geworden...... Mensen hebben trouwens wel een vaag verhaal maar als ik de foto's zie kan het niet missen eigenlijk.

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 13:17

aaahhh, da's zonde voor jullie! :(:)

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 13:17

MB, van harte met je kind! :D
Jammer SAKKIA, misschien wil manlief toch nog een poezebeest erbij.... :D

Ben nog een beetje in dubio, manlief wil ook beginnen met lopen, ik wil best met hem mee vanavond. Lesje 3 van Evy moet geen probleem zijn :o alleen mijn been is nog wat gevoelig, zal ik of zal ik niet....

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 13:19

Nou ja ik weet het eigenlijk niet, hij wil deze denk ik :o
Eerst zei hij: Hoe heb je zo stom kunnen zijn om dat dier in huis te halen en nu zegt ie bijna: Hoe heb je zo stom kunnen zijn om dat dier aan te melden bij Amivedi, want het is zo'n schatje :+

Heb stiekum al even gekeken of er iets leuks zit in het asiel :')

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 13:37

Hmmm, lastig Fanneke. Zou t je been goed doen? Bij twijfel zou ik skippen...

Zo, net voor beide loopjes ingeschreven!

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 13:39

O mannen ook Sas, _-:( Misschien kijken of er in het asiel zo'n zelfde zit, ook een poesje, wie weet ziet hij het verschil niet :=

Fan, lekker binnen blijven en manlief laten lopen ~~}>

Jaan, goed zo +:)+

Zit nu nog op het werk.... mezelf geestelijk voor te bereiden op de 60 min :o

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 13:43

nou, succes Bom! Ik hoop da thet bij jou beter gaat als bij mij.. .Ik moest vandaag de 42 minuten doen. Maar ik ben gesloopt. Werkelijk kapot! Kan komen door medicatie waar ik sinds gisteren mee begonnen ben en nogal last van bijwerkingen heb en daarbij ben ik niet helemaal topfit, maar echt... na 4 minuten hardlopen kon ik al niet meer! Uiteindelijk toch 38 minuten vol kunnen houden, maar ik was werkelijk stuk. Ik denk dat ik een rondje van zo´n 6,5 km gerend heb.. Maar gemakkelijk? Neu echt niet, en dat terwijl ik vorige week zo met gemak 40 minuten achter elkaar kon door waggelen en nog zat over had!