[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Red_Savage

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 21:03

Helaas word je snel afgewezen voor banen om je uiterlijk. Terecht EN onterecht. Weet er alles van. :=

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 21:28

Rosannee_ schreef:
weet iemand of het normaal is dat je lip dik word door een lippiercing ?

Tsjaaaaa echt dik niet.
Maar ik vind het niet raar als hij dik wordt omdat je er zelf iets doorheen hebt geprikt...

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 22:34

Red_Savage schreef:
@: Rosanne: Nee, het is een fabeltje dat het normaal is dat je lip opzwelt. IETS dikker kan nog. Maar echt dik dat je het ziet is dus niet de bedoeling. Als alles steriel wordt gedaan, en goed wordt verzorgd blijft je lip normal size.
Als hij dik wordt betekent dat dat er iets in is gekomen.

Al is het verder geen ramp als hij dik word, kan alsnog gebeuren aangezien er heel wat vies door de lucht zweeft.

Van belang is dat je hem vooral van de buitenkant schoon maakt.

hmm oke, bedankt!
ja ik doe hem nu sochtends en savonds met unicura balance, en 3/4 x perdag met zon spulletje in een flesje van de piercingshop.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 22:59

Red_Savage schreef:
@: Rosanne: Nee, het is een fabeltje dat het normaal is dat je lip opzwelt. IETS dikker kan nog. Maar echt dik dat je het ziet is dus niet de bedoeling. Als alles steriel wordt gedaan, en goed wordt verzorgd blijft je lip normal size.

Al is het verder geen ramp als hij dik word, kan alsnog gebeuren aangezien er heel wat vies door de lucht zweeft.

De normale reactie van elk lichaam op een wonde is toch rood worden en zwelling (ook stijfheid) om te voorkomen dat je de plek die gewond is veel gaat gebruiken zodat het kan herstellen? De ene reageer gewoon heftiger dan de andere.. Zeker als je'm der zelf doorheen geprikt hebt (en ze dus waarschijnlijk traag en "in stukken" geprikt heeft en daardoor geen mooie wonde heeft maar allemaal minuscule barstjes) is de kans groot dat je lichaam heftiger reageert.
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 25-10-10 23:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 23:00

ik wil een christina ik wil een christina ik wil een christina ik wil een christina. en die laat ik hopelijk snel zetten als ik heel toevallig een keer langs een shop fiets 8-)

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 07:43

Ayasha schreef:
Red_Savage schreef:

De normale reactie van elk lichaam op een wonde is toch rood worden en zwelling (ook stijfheid) om te voorkomen dat je de plek die gewond is veel gaat gebruiken zodat het kan herstellen? De ene reageer gewoon heftiger dan de andere.. Zeker als je'm der zelf doorheen geprikt hebt (en ze dus waarschijnlijk traag en "in stukken" geprikt heeft en daardoor geen mooie wonde heeft maar allemaal minuscule barstjes) is de kans groot dat je lichaam heftiger reageert.

ja dat is zeker waar.
mijn piercing word aan de binnekant in myn vlees getrokken zegmaar is dat erg ?
of komt dat door de zwelling..

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 11:07

Afhankelijk van hoe fel is dat erg ja. Je hebt er waarschijnlijk een te korte piercing in. Een goede piercer steekt er een staafje in dat ruimte geeft om te zwellen. Dat heeft jouw piercing waarschijnlijk niet waardoor het nu constant zit te irriteren en de zwelling enkel groter zal worden. Als ik jou was zou ik heel vlug maken dat ik bij een piercer was of dat ding er uit halen en fatsoenlijk laten zetten (door een piercer dus) als het wondje dicht is tenzij je het ziet zitten dat ie er een dezer dagen uit gesneden moet worden. :)

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 11:13

Yay! Vanavond is het zover :D Heb er echt zin in, ben benieuwd of het pijn doet en hoe het staat :)

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 13:03

Aaaaaaaaaaaaargh! Mijn navelpiercing blijft gewoon klieren, een hele tijd geleden postte ik dat ik er zo'n last van had en dat hij pijn deed. Nou hij blijft een beetje zo -O- .
Het is niet dat ik er constant last van heb, maar ik blijft elke dag alle zooi eruit spoelen en ik durf het ook niet aan om hem eruit te halen want vooral rond het bovenste gaatje doet hij echt zeer.

Prutding, ik zat er eigenlijk al over na te denken om hem eruit te halen, en hem eventueel in de toekomst opnieuw te laten zetten (omdat hij ook scheef is), maar dan weet ik van mezelf dat ik hem niet opnieuw laat zetten, en vriendlief is er nog helemaal wild van. Dus dan denk ik maar weer, ach, ik heb er ook niet zoveel last van laat dat ding maar lekker zitten!

Ik spoel nog regelmatig met water met zeezout, maak hem netjes onder de douche schoon en zit er nu nog amper aan. Waar heeft dat onding nou last van?!

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 13:05

Ik ben een leek op het gebied van piercings, maar misschien even langs de dokter of piercer gaan?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 13:15

ten eerste: voor wie heb je die piercing, voor jezelf of je vriend?
Derma Repair van Rivella helpt erg goed.

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 13:27

Dat is ook wat ik zei, uiteindelijk heb ik 'm niet voor jou. Maar aan de andere kant denk ik, ach ik weet niet zeker of ik hem er al uit wil halen en hij vind 'm mooi, verder ziet niemand in de winter mijn buik toch dus waarom zou ik 'm dan niet gewoon laten zitten tot ik zeker weet wat ik ermee wil. ;)

Nou moet ik zeggen dat ik ook voor een deel twijfel omdat ik nu iets aangekomen ben en zonder platte buik vind ik een navelpiercing gelijk een stuk minder mooi staan, maarja, kan natuurlijk ook als motivatie dienen om weer te gaan sporten!

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 22:16

ik heb mn piercing er vanmiddag uitgehaald, mn lip is gewon weer normalsize.
ik ga m waarschijnlijk volgende maand laten zetten in een piercingshop. :)
toch bedankt voor jullie hulp!

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 22:16

En nou niet meer zelf gaan prikken hè.... ;)

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 23:47

Hij zit erin, mijn allereerste piercing :D

Afbeelding

Afbeelding[/quote]

De piercer adviseerde mij om er niet aan te draaien, en om het de eerste twee weken met betadine te druppelen.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 11:12

Zijn er hier ook mensen met een microdermal? ik wil binnekort eentje laten zetten namelijk..

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 11:20

gefeliciteerd Bonjoy

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 11:21

Zat. :+
Hier zitten er 4 en er komen er nog 4 bij. Wanneer hangt af van de financiën. _O-

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 11:25

*komt even binnen vallen*

@Jodie_ : van welk materiaal is de piercing die je erin hebt zitten? Het kan namelijk zijn dat je lichaam dat materiaal "vervelend" vind. Misschien is het een idee om eens een titanium piercing te proberen, die worden over het algemeen het best "geaccepteerd" door je lichaam ;)

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 11:26

aha,
wat kost het ongeveer? is het echt zo slecht voor je lichaam als dat men zegt?
En waar hebben de mensen hier er eentje?

Lindava1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 12:12

SteffiiY schreef:
aha,

Oh leuk, zullen we een lijstje maken met piercings én foto? :D

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 12:25

SteffiiY schreef:
Zijn er hier ook mensen met een microdermal? ik wil binnekort eentje laten zetten namelijk..

Jup, op mijn buik. :)
Waar wil jij hem laten zetten? (op welke plek)
Ik was € 70,00 kwijt.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 12:35

SteffiiY schreef:
aha,

Waarom zou het slecht voor je lichaam zijn?

Heb er twee in mijn buik, 2 onder mijn sleutelbeenderen en daar komen er nog vier bij.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 12:40

suus_ schreef:
ik wil een christina ik wil een christina ik wil een christina ik wil een christina. en die laat ik hopelijk snel zetten als ik heel toevallig een keer langs een shop fiets 8-)

Is dat ook een piercing in het intieme gedeelte suus?

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 13:11

Hoe verzorgen jullie je pas gezette (helix) piercing? :)