Net door de duinen gelopen. Poehpoeh was mijn dag niet. Last van mijn enkel, kramp en last van de zon.
Volgende keer beter
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hoop dat de Sint of Kerstman zo vriendelijk is
Dan hoef ik ook niet meer te kalibreren, heb ik gewoon de route direct op mij Ipod.
Zolang mij weeklijkse gemiddelde maar boven de 10.000 uitkomt vind ik het best
Twijfel nog tussen de Touch en Nano (vind de roze zo gaaf). Maar volgens mij kun je met de Touch meer, zo te lezen dus ook routes opzetten?
Ga dinsdag wel weer lopen.
Ik ga meestal uit werk eerst paard doen (6 dagen per week) en dan doe ik wat ik verder moet doen. Ik heb wel vaste dagen. Op dinsdag werk ik een halve dag, dan ga ik uit werk eerst lessen en daarna lopen. Op donderdag rijd ik niet dus dan kan ik uit werk direct lopen en in het weekend heb ik meestal ook wel een gaatje. Dat ik dit weekend niet loop is dan ook geen tijdsprobleem, maar energie en lijf... 

Kijken of ik dat kan, lukt dat niet ga ik toch nog wat terug.
Zelfs die van mezelf
Maar goed het moet, want het is wel wat pijnlijk 
Mijn ene lange broek is echt te groot en dan heb ik er nog maar 1 en dat vind ik te weining. Fanneke schreef:xMendy schreef:Is het erg om 2x op een dag te lopen? Dus bvb 's ochtends en 's avonds 20 min.
Er staat een artikel in Runnersworld over 2 keer per dag lopen.
Ik ben vandaag goed geslaagd. Een lange en een korte runshort en een leuke tanktop, helemaal happy!Morgen gelijk uit proberen!
Fanneke schreef:xMendy schreef:Is het erg om 2x op een dag te lopen? Dus bvb 's ochtends en 's avonds 20 min.
Er staat een artikel in Runnersworld over 2 keer per dag lopen.
Wat staat daar in dan?
... komt zeker omdat ik al voorbij de 40 ben hahaha. Ik heb gewoon een mp3 speler mee en soms mijn gps met hfmeter.
Ging echt lekker! Heb heel rustig gelopen, dacht:"Kijk wel hoever ik kom" Had eigenlijk gedacht dat ik het in 2 of 3 stukken zou lopen, maar ging dus gewoon in 1x!!! 
)
Als ik jog, das echt maar iets van 7 km per uur ofzo, dat moet echt veel beter
Alleen plastic