Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gabyfedde schreef:Ik zou heel graag een bloemenslinger met vlinders willen ter nagedachtenis aan diverse overledenen. Kan er alleen geen geschikte plaats voor verzinnen... Ik wil een eervolle plaats en dat is voor mij bv niet mn rug. Arm is geen optie ivm werk. Lastig...
marjonrebel schreef:gabyfedde schreef:Ik zou heel graag een bloemenslinger met vlinders willen ter nagedachtenis aan diverse overledenen. Kan er alleen geen geschikte plaats voor verzinnen... Ik wil een eervolle plaats en dat is voor mij bv niet mn rug. Arm is geen optie ivm werk. Lastig...
Misschien net onder je borst daar waar je hart ook zit, de slinger vanuit daar naar beneden(schuin) laten gaan?..
Ayasha schreef:Wienna schreef:ik heb op tv gezien dat het verhaal toch weer nep bleek te zijn. Ze schrok van de reactie van haar vader en heeft het daarom verzonnen.
je bedoelt dat nederlandse filmpje waar ie op het einde zogenaamd de naam van het programma op zijn voorhoofd laat zetten?
Daar geeft ze nl helemaal neit toe dat ze het verzonnen heeft.
Jilletje schreef:ff n vraagje!
het lijkt of er een stukje van mn tatt niet mooi ingekleurd is, hoort dit zo en trekt het bij of is het idd niet goed ingekleurd?
Peuk schreef:Haha ik wou vandaag naar Skinart in Utrecht, maar kon het echt niet vinden! En ik heb ook niet 1 andere tattooshop gezien, en ben toch wel heel Utrecht rondgelopen. Vet k*t, maarja nu ga ik in Tiel. Is ook dichterbij en hoor ik ook wel positieve dingen over!
Megamutsj schreef:Peuk schreef:Haha ik wou vandaag naar Skinart in Utrecht, maar kon het echt niet vinden! En ik heb ook niet 1 andere tattooshop gezien, en ben toch wel heel Utrecht rondgelopen. Vet k*t, maarja nu ga ik in Tiel. Is ook dichterbij en hoor ik ook wel positieve dingen over!
Ohw jammer joh! Er zitten er best wat in Utrecht, namelijk Skinart, Le Rouche, Dick de Wit, Studio Remi en nog wel een paar volgens mij..