[centraal] Tattoo topic: deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Galeobdolon

Re: [centraal] Tattoo topic: deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 07:43

wat is je ontwerp?

missymb

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 10:56

Ik was benieuwd of iemand weet of er een bepaald symbool bestaat voor zussen, net zoiets als het Triqueta teken sypboliseerd de eenheid van 3 zusjes...

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 11:17

Ik zou heel graag een bloemenslinger met vlinders willen ter nagedachtenis aan diverse overledenen. Kan er alleen geen geschikte plaats voor verzinnen... Ik wil een eervolle plaats en dat is voor mij bv niet mn rug. Arm is geen optie ivm werk. Lastig...

missymb

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 11:27

gabyfedde schreef:
Ik zou heel graag een bloemenslinger met vlinders willen ter nagedachtenis aan diverse overledenen. Kan er alleen geen geschikte plaats voor verzinnen... Ik wil een eervolle plaats en dat is voor mij bv niet mn rug. Arm is geen optie ivm werk. Lastig...

Misschien net onder je borst daar waar je hart ook zit, de slinger vanuit daar naar beneden(schuin) laten gaan?..

Bounce

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 13:04

ciska_sando schreef:
wat is je ontwerp?

Een aangepast teken van het sterrebeeld leeuw met daarin 2 datums.

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 14:40

Oh leuk Bounce, is het je eigen sterrenbeeld?
Ik laat mijn sterrenbeeld ook zetten volgende week vrijdag :)

Bounce

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 18:10

Ja mijn sterrebeeld en die van mijn overleden oma :)

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 18:35

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 21:33

Afspraak gemaakt voor Tattoo zaterdag :):) Wordt dus geen conventie in Assen, of ik moet daarna nog gaan, wete nog niet ;)

In elk geval zijn plannen veranderd, het wordt deze
Afbeelding

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 21:33

marjonrebel schreef:
gabyfedde schreef:

Misschien net onder je borst daar waar je hart ook zit, de slinger vanuit daar naar beneden(schuin) laten gaan?..

Daar zat ik ook aan te denken. Weet jij (of iemand anders) een site met voorbeelden van tatoeages op deze plaats?

Tatyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 21:53

Gaaf hoor Jeddah, hopelijk word hij als tatt nog gaver... ik ben benieuwd!

wollewaps

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 22:00

Vind 'm heel gaaf, ik ben ook benieuwd Jeddah!

Wienna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 23:06

Ayasha schreef:
Wienna schreef:
ik heb op tv gezien dat het verhaal toch weer nep bleek te zijn. Ze schrok van de reactie van haar vader en heeft het daarom verzonnen.

je bedoelt dat nederlandse filmpje waar ie op het einde zogenaamd de naam van het programma op zijn voorhoofd laat zetten? :+
Daar geeft ze nl helemaal neit toe dat ze het verzonnen heeft.

nee het was laatst nog ergens op tv maar ik kom er even niet meer op waarbij dat was....

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 23:40

Jeddah vindt het idee gaaf, maar de tekening niet zo mooi eerlijk gezegd. Het doet mij een beetje denken aan zo'n slachtplaat :o , niet verkeerd opvatten hoor maar dit is wat mijn eerst indruk is :)

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 23:45

Haha ik wou vandaag naar Skinart in Utrecht, maar kon het echt niet vinden! En ik heb ook niet 1 andere tattooshop gezien, en ben toch wel heel Utrecht rondgelopen. Vet k*t, maarja nu ga ik in Tiel. Is ook dichterbij en hoor ik ook wel positieve dingen over!

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 00:25

Tja, de tekening doet mij aan maar 1 denken, en dat is Senna, waar hij ook van gemaakt is. Daar zie ik 100% mijn meest favoriete paard ooit In en wat een ander ziet is niet van belang ;)

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 11:22

@jeddah:
Heel bijzonder plaatje, mooi!

Aanstaande zondag naar Assen, heb daar afspraak gemaakt met mij tattoo-artist. Heb wel wat idee-en, maar kom even zelf niet tot een "plaatsbaar" ontwerp. Hij wordt zondag niet gezet hoor, maar kan nu wel even samen kijken wat we hiermee kunnen.

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 12:59

ff n vraagje!
het lijkt of er een stukje van mn tatt niet mooi ingekleurd is, hoort dit zo en trekt het bij of is het idd niet goed ingekleurd?

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 13:07

Jilletje schreef:
ff n vraagje!
het lijkt of er een stukje van mn tatt niet mooi ingekleurd is, hoort dit zo en trekt het bij of is het idd niet goed ingekleurd?

hoe lang heb je hem al ?
en zitten er nog korstjes op ? als dit het geval is zal je eerst moeten wachten totdat hij helemaal genezen is en de korstjes er niet zelf aftrekken want anders trek je de kleur mee.

zodra hij helemaal genezen is en je kijkt dan door je huis iets uit elkaar te trekken (niet te ver ) dan kan je zien of je nog huid erdoor heen ziet
en als dat zo is dan kan je hem vaak nog bij laten kleuren gratis(zorg er wel voor dat hij dan weer alles doet ,vanwege klkeur verschil)

succes

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 13:18

heb m sinds maandag, er zitten helemaal geen korstjes op, begint nu met vervellen, maar het valt me erg op dat ik 'lijntjes' met huid zie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 13:26

@ Jeddah.. mooi idee!! Zou persoonlijk voor een tattoo alleen nog wel de hoeven wat netter laten neerzetten, bij het achterbeen misschien ook nog een lijn net ietsje doortrekken dat het echt 2 benen in een apart vlak zijn. Zo op tekening is het niet storend, maar zou zelf bang zijn dat het met een tattoo net lijkt of er minder goed gewerkt is..

Bounce

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 13:51

@ jeddah, misshcien kom ik je dan zaterdag nog wel tegen, ik ga zaterdag heen om een afspraak te maken ;)

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 14:21

Peuk schreef:
Haha ik wou vandaag naar Skinart in Utrecht, maar kon het echt niet vinden! En ik heb ook niet 1 andere tattooshop gezien, en ben toch wel heel Utrecht rondgelopen. Vet k*t, maarja nu ga ik in Tiel. Is ook dichterbij en hoor ik ook wel positieve dingen over!

Ohw jammer joh! Er zitten er best wat in Utrecht, namelijk Skinart, Le Rouche, Dick de Wit, Studio Remi en nog wel een paar volgens mij..

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 14:27

Megamutsj schreef:
Peuk schreef:

Ohw jammer joh! Er zitten er best wat in Utrecht, namelijk Skinart, Le Rouche, Dick de Wit, Studio Remi en nog wel een paar volgens mij..

Ja klopt, dat weet ik. Ik dacht; als ik rondloop kom ik er vast wel een tegen. Maar echt niks, helemaal niks!

Maar heb me wel vermaakt, H&M is ook leuk. :Y)

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 15:49

okee het zit me toch echt dwars :Y)
heb ff wat foto's gemaakt wat vinden denken jullie?

totaal plaatje let niet op de haartjes die er nu door komen :x
Afbeelding

stukje dichterbij, het gaat dus om de onderkant
Afbeelding

echt de plek zelf
Afbeelding