Neff schreef:Het kan misschien wel helpen, speentje is dan meer gewoonte. Hoop voor je dat het lukt, dat scheelt weer dat je dan kunt slapen!
Leuke foto's van etende kindjes!
Susan. Maar alleen om 1 u snachts honger en dan kun je verder slapen de hele nacht, hoe laat is haar laatste voeding savonds en de eerste sochtends dan? zo raar is dat toch niet? (hier nog 2 x per nacht, tussen 1 en 2 en tussen 4 en 5 maar vind snachts voeden wel lekker. lekker rustig is het dan. maar ja, mijn kindje is ook wat jonger)
Mijn zoontje huilde gisteren opeens veel en had honger, waarschijnlijk regeldag. Het nadeel is alleen dat hij na 5 a 10 minuten alweer in slaap viel en dan na 1 uur weer hongerig wakker wordt. Er is voldoende melk. iemand tips om hem wakker te houden tijdens voeden? voetje, handje of nekje wrijven helpt niet..... koud washandje helpt even (vind ik wel een beetje zielig) en gymnastiekbewegingen met de armen helpen ook maar even....
Probeer eens een keer met je vinger onder het kinnetje het zuigreflex te bevorderen zodra ie stil valt...
Werkte bij Chiara wel altijd, die viel niet in slaap maar ging lekker liggen dromen of luisteren, zo hield ik ze bij de les