Het ik ben begonnen met hardlopen topic - III

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pebblesther

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic - III

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 12:33

Ik heb gelukkig nog geen last van spierpijn :)

Ik denk dat ik ook wel weer een keer mee doe aan een run maar voorlopig ff niet. Heb in de weekenden ook wel wedstrijden met mijn paard en wil ook niet ieder weekend op pad zijn.
Bommenberendloop lijkt me ook wel leuk maar met bommenberend is het altijd zo gezellig in de stad en het stadspark. Dan heb ik denk ik helemaal geen zin om te lopen maar gewoon gezellig in de stads zijn en in het stadspark met al die paarden :)

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 12:34

Jeannine schreef:
MamboBeach schreef:
Weet je, het vooruitzicht van loopjes vind ik wel leuk maar de loopjes zelf niet. :D Stom he, ik kan daar gewoon niet zo goed tegen, ben dan veel te zenuwachtig en dan wil het niet meer...

Waarom ben je zenuwachtig dan? omdat je wil winnen :P

Nou, winnen zal het niet worden. :') Ik weet niet, maar of het allemaal wel goed gaat en zo. Ik ben echt een doos hoor. :D

Tita, is geen Noordentopic joh, er komen ook mensen uit de buurt van Rotterdam. :j

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 12:37

>;) jaja waar dan

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 12:41

Smart schreef:
* Schopt Yonker... *

Hahhaa, dat is een eindje uit de buurt.... :P Ik woon vlakbij Rotterdam hahaa...

Voor Tita! :D

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 12:45

Ik wou net zeggen 'ik wil wel meedoen tita' aangezien ik ook geen noorderling ben, maar m'n weekend zit al vol. Zucht.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 12:48

:D die run is al gesloten hoor en ik ren met een vriendinnetje die ik snel achterlaat..lief en ander vriendin gaan mee om aan te moedigen

Maar 28 juni loop ik de kinderdijkrun 5.5km

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 12:49

Ik ga altijd met mijn papa naar het stadspark, dochter/vadertraditie al jaaaaaaren.
maar mijn vader gaat dit jaar naar Andre Rieu :n Is maar waar je prioriteiten liggen :') Nee hoor harstikke leuk, maa rik ga niet zonder mijn vader denk ik :o

Spierpijn is nu volledig weg trouwens, dus ik denk dat ik morgen gewoon even een loopje ga maken :j

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 12:50

tita schreef:
:D die run is al gesloten hoor en ik ren met een vriendinnetje die ik snel achterlaat..lief en ander vriendin gaan mee om aan te moedigen

Maar 28 juni loop ik de kinderdijkrun 5.5km

Zozo, ga je vlammen Tita?

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 12:52

:') vast niet maar mijn tempo gaat wel omhoog alleen ik vind 4x in de week te zwaar worden de chips,chocolade rozijnen en mijn bank lonken zo naar me

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 12:52

Ik heb wel tegelijkertijd zin als schrik voor de dam tot damloop in september :))
16.1 km 8-) ik ga ervoor! En daarna de halve marathon

*moppert iets in de trant van; wat doe ik mezelf aan?*

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 12:54

Nou ik ben gewoon bang om te falen denk ik.
Zoals gisteren was ik veel langzamer dan gehoopt en dan heb ik een deuk in mijn zelfvertrouwen :D Is niet nodig, maar daar ben ik bang voor denk ik. Mezelf telleurstellen, het doel wat ik mezelf heb gesteld niet halen ;)

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 13:00

tita schreef:
:') vast niet maar mijn tempo gaat wel omhoog alleen ik vind 4x in de week te zwaar worden de chips,chocolade rozijnen en mijn bank lonken zo naar me

:D Terug lonken! _O-

Nou, weet je, volgens mij gaat mijn tempo helemaal niet omhoog... :')
Ik wil gewoon lopen en als ik dan mijn best heb gedaan en ik ben voldaan is het goed. :D
Ik ben niet (meer) zo fanatiek geloof ik. :')

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 13:01

SAKKIA schreef:
Zoals gisteren was ik veel langzamer dan gehoopt en dan heb ik een deuk in mijn zelfvertrouwen :D Is niet nodig, maar daar ben ik bang voor denk ik. Mezelf telleurstellen, het doel wat ik mezelf heb gesteld niet halen ;)

Heb ik ook hoor, is heel herkenbaar. :j

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 13:02

Meiden jullie kunnen het hoor :)
Gisteren was gewoon erg warm, dan is het ook niet zo gek dat het wat later gaat...

Sim0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 13:11

Ik zit ook bij Rotterdam in de buurt Tita. Ik ga hem niet lopen dit weekend, maar een paar meiden die ik ken wel als het goed is.

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 13:14

Die 26 juni in utrecht kun je op de dag zelf nog inschrijven *hint hint* O:)

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 13:15

SAKKIA schreef:

Het waren gisteren ook echt wel bizarre omstandigheden hoor, Sakkia!!! Zoveel mensen, amper schaduw, de hitte, amper ruimte in het begin om te lopen, dus lastig om je eigen ritme te vinden! Wij hebben ook de 10 km gezien, en hoeveel mensen na het eerste rondje al afhaakten en hoeveel mensen al kotsend :r over de finish heen gingen... Het is een complete aanslag op je lichaam! Dus eigenlijk heb je een mega prestatie gelopen door hem uit te lopen :j Juíst ook omdat je aangaf dat je slecht over de hitte te kunnen!

@ Roane, 16.1 km? := Jeetje, stoer hoor!!!! Ben je al ver in de training?

@ Tita, ik hoop dat bij jou het weer zondag meezit! :j

Fijn Pebblesther dat jij geen spierpijn hebt!!! Als ik in beweging kom is dat goed, maar dat is het probleem vandaag ook... Ik moet echt een verslag afronden! En zit volop in de studieontwijkend gedrag :=

Ik bedenk me nu ook: na de run ben ik ook nog een uur wezen paardrijden op Schimpie... Dus misschien helemaal niet zo gek dat ik spierpijn heb :D

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 13:20

Ja mijn ouders hebben ook kotsende mensen voor mij zien komen, bij de waterpost op de Westerhaven :n
Mijn moeder zei nog tegen me, kwam vlak langs lopen, dat ik moest stoppen als ik niet meer kon :+
Maar daar ben ik dan ook weer te eigenwijs voor :+

Heb net even mijn collega gesproken die ook bij de loopgroep zit en ik denk dat ik maar gewoon een keertje mee ga lopen om te kijken of het wat is :j

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 13:20

In alle wedstrijden die ik tot nu toe gelopen heb was er in het begin geen ruimte, dat is dus niet zo vreemd :) meestal na een kilometer ofzo zit iedereen in z'n ritme, lopen de snellere al voorop en vind iedereen een plekje. Tijdens mijn 10 km was het niet anders. :) (Ik had wel een overgeefgevoel toen ik de finish overkwam, maar gewoon niet me je hoofd onder je maag komen :') )

Mirkim: ik ben nou rustig aan het trainen voor de halve marathon in oktober, dus dan ben ik ook fit genoeg voor de dam tot dam in september :j in april tien kilometer gelopen dus dat zit wel goed. Op het moment vooral veel duurloopjes van 30 a 35 minuten, en kortere duurlopjes a 10 á 20 minuten met een herhalingspauze en dan nog eens 10 a 20 minuten hoger tempo. Gaat allemaal goed, maar ik moet even op m'n knieën letten :j

Voor de rest gaat het heerlijk, ik loop al heel wat sneller dan vorig jaar, moeiteloos :D (heerlijk gevoel) en de 26 juni is voor mij meer 'voor de grap' zodat ik eens 5 km het gas open kan trekken en eens kan zien of m'n tempo omhoog kan :j (loop normaliter 9,5 km p/h, wil nou wel sneller dan 10 kunnen 8-) )

Ach, zo blijf je van de straat :D

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 14:08

Mijn broer doet geen duurloopjes meer, die doet constant interval en dat maximaal 10 km, zo ook de mensen die trainen voor een marathon. Maf he. Hij gaf het een naam en die ben ik nu kwijt, ik zal het nog eens navragen. :j

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 14:23

fartalek ofzoiets mambo

heb het je het nog aan je man gevraagd van mijn training

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 14:44

Mirkim schreef:
SAKKIA schreef:

Het waren gisteren ook echt wel bizarre omstandigheden hoor, Sakkia!!! Zoveel mensen, amper schaduw, de hitte, amper ruimte in het begin om te lopen, dus lastig om je eigen ritme te vinden! Wij hebben ook de 10 km gezien, en hoeveel mensen na het eerste rondje al afhaakten en hoeveel mensen al kotsend :r over de finish heen gingen... Het is een complete aanslag op je lichaam! Dus eigenlijk heb je een mega prestatie gelopen door hem uit te lopen :j Juíst ook omdat je aangaf dat je slecht over de hitte te kunnen!
Jeetje heftig! Wij hebben alleen het begin van de 10 km gezien.
Ik vond dat er tijdens de 5 km best veel vrouwen/meiden liepen tussendoor. Ik snap dat als je moe bent dat je dan gaat lopen maar als je nog nooit 5 km achter elkaar hebt hardgelopen dan geef je je toch ook niet op voor een hardloopwedstrijd.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 14:48

Ik heb ook even gewandeld hoor :o En dat terwijl ik toch al een paar weken 5 km ren :j
Heb één keer gewandeld, net na de waterpost op de Westerhaven 2de keer, omdat ik even af wilde koelen in de schaduw :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 14:50

bah, en ik ben nog steeds geblesseerd.. BAAL!!!!

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 14:52

Pebblesther schreef:
Ik snap dat als je moe bent dat je dan gaat lopen maar als je nog nooit 5 km achter elkaar hebt hardgelopen dan geef je je toch ook niet op voor een hardloopwedstrijd.

Uh.... :D Ik heb ook nog nooit 5 km achter elkaar hardgelopen, voor mij was de opgave ook een stok achter de deur! Wonder boven wonder kon ik het al rennend gewoon doen en ook nog wel in een behoorlijk tempo! :j Maar vooraf had ik me bedacht dat ik echt wel een minuutje zou moeten lopen!