Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Issy schreef:Je kan vanaf volgende maand overstappen naar een nieuwe verzekering die mogelijk meer vergoed. dan start je in 2011 met een nieuwe verzekering.
Ik zou ook zeggen ga nr een abng arts dit is een ten eerste een arts en deze mag ook evt chinese kruiden en homeopatische midelen voorschrijven maar ook antibiotica etc. Een abng arts kijkt ook goed naar het geheel, tenminste dat is mijn ervaring. Ik ken ze natuurlijk niet allemaal. Maar dan moet je wel een abng arts nemen die in de werkgroep lyme zit.
Welke zit in je buurt?
_Rapido_ schreef:Issy schreef:Je kan vanaf volgende maand overstappen naar een nieuwe verzekering die mogelijk meer vergoed. dan start je in 2011 met een nieuwe verzekering.
Ik zou ook zeggen ga nr een abng arts dit is een ten eerste een arts en deze mag ook evt chinese kruiden en homeopatische midelen voorschrijven maar ook antibiotica etc. Een abng arts kijkt ook goed naar het geheel, tenminste dat is mijn ervaring. Ik ken ze natuurlijk niet allemaal. Maar dan moet je wel een abng arts nemen die in de werkgroep lyme zit.
Welke zit in je buurt?
Ik woon vlakbij Driebergen (10 minuten met de auto rijden), de arts heet W. Schuif-Maarsingh. Iemand ervaring mee?
Issy schreef:Juud en ik hebben wel ervaring in amersfoort, maar weet niet of dat haalbaar is om daar naar toe te gaan. Dat is in ieder geval een vrouwelijke arts die veel van lyme af weet. En zowel regulier als andere medicatie en supplementen kan voorschrijven.