Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xSOULSISTER schreef:Liins schreef:Ik heb zo nog nooit een site gevonden watdan?
Gaat het bij Nikita niet meer door?
Ik had haar een berichtje gestuurd via maar heb geen reactie gehad,
maar denk toch dat het iets te ver weg is.
Stel dat er een paar uit vallen, kan ik weer een uur en tien minuten rijden.
En dan ook nog uit laten halen..
Wil nu misschien zelf Balmain of Indian Gold extensions bestellen en door iemand laten zetten.
Of ergens bij een salon gewoon Indian Gold. (Balmain vind ik iets te duur in een salon.)
xSOULSISTER schreef:Focussed schreef:Zeker!
Heb bijna alles op Youtube al gekeken, maar nog niks Nederlands gevonden!
Het verschepen ging best snel! Ze waren binnen 9!! dagen van Californie in Nederland. De douane hier maakt het alleen zo langzaam!
Laat me raden jij heet Appelszijngroen.![]()
Maar jongensssssss, ik ben blij!
Laat morgen 50 cm krullende socap extensions zetten!!
![]()
Varekaj schreef:Ik heb mijn haar omwille van enorme schade door kappersblunder redelijk kort moeten laten knippen. Zit nu over mijn oren, maar wel jakkie.
Ben in de stad gaan informeren voor greath lengts, voor mijn kleine koppie zou 30cm aan 150 stuks op zo'n 850 à 950€ uitkomen. Kapster doet niks anders dan extensions plaatsen, heb ze bij haarzelf en andere klanten ook gezien die er toevallig waren, en echt prachtig mooi. Als ik haar mag geloven houden ze toch zo'n 6 tot 8 maanden, als je er voor zorgt natuurlijk zoals het hoort.
De shampoo die zij gebruikt kan ik iets verderop goedkoper krijgen, dus da's al een pluspunt. (gebruik dat merk zo ook al). ik vraag me enkel paar dingen af:
1. is het dat geld wel waard?
2. is het echt mogelijk om extensions zo lang in te houden? zou wel ideaal zijn, tegen de zomer eruit als het echt warm wordt, en tgen die tijd is het weer zo'n 6 tot 8cm langer...
3. beschadigen zo'n extenstions je haar niet te veel? Ben als de dood dat ik terug zo'n dooie strobos op m(n kop krijg...
chance schreef:Ik wist niet dat je de extensions ook zelf kon bestellen.
Scheelt dat erg veel? en kun je makkelijk iemand vinden die ze erin zet voor je?
Varekaj schreef:Ik heb mijn haar omwille van enorme schade door kappersblunder redelijk kort moeten laten knippen. Zit nu over mijn oren, maar wel jakkie.
Ben in de stad gaan informeren voor greath lengts, voor mijn kleine koppie zou 30cm aan 150 stuks op zo'n 850 à 950€ uitkomen. Kapster doet niks anders dan extensions plaatsen, heb ze bij haarzelf en andere klanten ook gezien die er toevallig waren, en echt prachtig mooi. Als ik haar mag geloven houden ze toch zo'n 6 tot 8 maanden, als je er voor zorgt natuurlijk zoals het hoort.
De shampoo die zij gebruikt kan ik iets verderop goedkoper krijgen, dus da's al een pluspunt. (gebruik dat merk zo ook al). ik vraag me enkel paar dingen af:
1. is het dat geld wel waard?
2. is het echt mogelijk om extensions zo lang in te houden? zou wel ideaal zijn, tegen de zomer eruit als het echt warm wordt, en tgen die tijd is het weer zo'n 6 tot 8cm langer...
3. beschadigen zo'n extenstions je haar niet te veel? Ben als de dood dat ik terug zo'n dooie strobos op m(n kop krijg...
Focussed schreef:Hahahahaha ja
ik heb ook een account genaamd anniekjasmijn, maar ooit een nep account aangemaakt met die naam![]()
En daar logt ie standaard mee in whahaha dus iederek eer als ik wat reageer ofzo gaat het met die naam
Focussed schreef:Oke, ja ik ben ook 1.70!
Die Luxy's bij die 2 zussen waar het van is vind ik bijv. echt super lang ogen (en dan is het hier ook nog eens gekruld), maar zij zijn maar 1.60. Dus bij mij valt het wss net een handbreedte onder m'n borsten!
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak- ... 3770_n.jpg