DDW1190 schreef:lees erg vaak dat vermoeidheid/ pijnklachten van b12 tekort komen!
ik had zelf goede waardes volgens de dokter ik had 299, maar nu lees ik dat het per mens verschilt.
(De een voelt zich goed bij bijv 200, maar de ander slecht bij 300).
Klopt dat?
ik gebruik nu ook recovery power smelt tabletten, maar heb sinds vandaag mijn tong gezwollen aan de onderkant..
het is bij mij trouwens vastgesteld dat ik CVS heb en nu heb ik een intake staan voor begin mei voor lelystad.
Ik snap je vraag niet zo goed? Twijfel je of je wel cvs hebt?
Heb ik ook nog steeds, heb fibromyalgie en nu jaren later dus blijkbaar ook b12 tekort. Kan zijn dat alle klachten van b12 tekort komen.. ik voel me wel al een stuk beter na injecties, niet helemaal goed, maar het is wel 300% verbetering.
Ik zou gewoon kijken of je b12 injecties kunt krijgen als die te laag is en of je klachten dan minder worden...
ik was heel erg moe ervoor en ontzettende spierpijn. Spierpijn went wel een beetje, maar die vermoeidheid kan ik echt moeilijk mee leven,want je leven wordt zo anders door vermoeidheid. Nu voel ik me echt een stuk beter, voel nog wel veel spierpijn, volgens mij omdat het soms iets weg is en daardoor voel je hte weer erger als je het voelt, maar goed, maakt niet uit... gewoon proberen dus!