Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lielle schreef:dat was een poging om eea wat luchtiger toon te geven, en dat mag dus met een hele grote korrel zout genomen worden.
Lielle schreef:Chiqa, dat was een poging om eea wat luchtiger toon te geven, en dat mag dus met een hele grote korrel zout genomen worden.
Lielle schreef:Overigens vind ik mijn reacties niet zo vreselijk extreem, maar wij zitten sowieso op een heel andere lijn in wat we normaal, beleefd en extreem vinden.
Brainless schreef:Aan mij wordt regelmatig gevraagd:
Die 3de is zeker een ongelukje....
Of waarom nog een 3de? (toen ik zwanger was) je hebt van beide soorten al 1.
Mijn vriendin die 3 jongens had en (toevallig wel onverwacht) zwanger was van de 4de: Je gaat zeker door tot je een meisje hebt....
Ik denk dat iedereen wel eens (te) bemoeizuchtige vragen krijgt (die ook vaak berusten op vooroordelen).
Brainless schreef:Ik denk dat iedereen wel eens (te) bemoeizuchtige vragen krijgt (die ook vaak berusten op vooroordelen).
Chiqa schreef:Vind jou dr een ster in om eerst je mening neer te kwakken, hoe hard die ook aan kom om vervolgens een sneer na te laten dat het niet jou probleem is, althans in dit topic laat je dat wel duidelijk merken.
Vind je het dan vreemd dat er vragen worden gesteld?
Brainless schreef:Aan mij wordt regelmatig gevraagd:
Die 3de is zeker een ongelukje....
Of waarom nog een 3de? (toen ik zwanger was) je hebt van beide soorten al 1.
Mijn vriendin die 3 jongens had en (toevallig wel onverwacht) zwanger was van de 4de: Je gaat zeker door tot je een meisje hebt....
Ik denk dat iedereen wel eens (te) bemoeizuchtige vragen krijgt (die ook vaak berusten op vooroordelen).
Lielle schreef:Dat zou zomaar kunnen chiqa, er is me wel vaker arrogantie verweten. Maar ik ga me niet teveel aantrekken van wat sommigen van me vinden, en dat is absoluut arrogant.
Lielle schreef:Zolang ik mijn mening beargumenteer en bereid erover verder in discussie te gaan lijkt me daar ook weinig mis mee.
Pebblesther schreef:Voor de (bewuste) kinderlozen onder ons: na het lezen van dit topic ben je blij dat je kinderloos bent
[LZP] I SO loooove my kids...!
laetitia schreef:Hoe zien de moeders dit? Zijn jullie daar niet bang voor? Met al die relaties die tegenwoordig zo snel stuklopen?
laetitia schreef:Pebblesther schreef:Voor de (bewuste) kinderlozen onder ons: na het lezen van dit topic ben je blij dat je kinderloos bent
[LZP] I SO loooove my kids...!
Leuk topic van iemand die het niet makkelijk heeft gehad (en heeft), verlaten door haar vriend toen ze zwanger was van hun tweede...
Dat is ook een reden dat ik bewust geen kinderen wil, ik wil geen alleenstaande moeder worden die er voor alles alleen voor staat.
Heb dat bij mijn moeder gezien en dat leven wil ik niet. Niet dat mijn moeder ongelukkig was, maar ik heb haar verdriet gezien en ik heb gezien en later ook echt begrepen hoe zwaar ze het had en hoe alleen ze eigenlijk in alles stond.
Hoe zien de moeders dit? Zijn jullie daar niet bang voor? Met al die relaties die tegenwoordig zo snel stuklopen?