owens-mama schreef:Het is niet levensvatbaar!!!
Helemaal mee eens. En zo lang het niet levensvatbaar is, mag je het weg laten halen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wendy schreef:djuno schreef:En dus? Alleen omdat het kindje nog niet levensvatbaar is...maakt het niet minder kind!
Een kind heeft een aantal eigenschappen die een foetus niet heeft. Een kind heeft bijvoorbeeld een bewustzijn. Een kind ademt. Een kind heeft de beschikking over zijn zintuigen. Een kind eet en drinkt zelfstandig door middel van het gebruik van zijn mond.
En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Wendy schreef:djuno schreef:En dus? Alleen omdat het kindje nog niet levensvatbaar is...maakt het niet minder kind!
Een kind heeft een aantal eigenschappen die een foetus niet heeft. Een kind heeft bijvoorbeeld een bewustzijn. Een kind ademt. Een kind heeft de beschikking over zijn zintuigen. Een kind eet en drinkt zelfstandig door middel van het gebruik van zijn mond.
En zo kan ik nog wel even doorgaan.
MarcoBorsato schreef:Waarom continue 'voor het kindje opkomen'? Steek je energie liever in je kinderen, daar hebben TS en je kinderen meer aan.
Fidele schreef:owens-mama schreef:Het is niet levensvatbaar!!!
Over 7 a 8 weken wel!
Wendy1978 schreef:het is trouwens maar goed dat dit een SA is van de TS!
En waar ik over na zit te denken
is dat de TS nu sommige mensen heel anders gaan zien!
Misschien is ze wel een vriendinnetje van je uit een Huiskamertopic
Waar je nu zulke lelijke dingen over aan het schreeuwen bent...
Makkelijk allemaal hè
Van achter de computer oordelen...
Blue_Eyes schreef:Dat is ook zo Tallie, zuurstof en voedsel komen via de navelstreng. Maar om de longen te ontwikkelen 'ademt' het kindje vruchtwater. Daarom is het ook zo link als een kindje in het vruchtwater poept - als dat ingeademd wordt, kan het grote schade aan de longen geven.
Victory2000 schreef:Mreddie schreef:Dit is bewonderingswaardig omdat je blijkbaar zo'n topic mag openenen en dan mag roepen dat je geen commentaar wilt! Wat vewacht je nou? Ja ik heb werkelijk ieder onderdeel van dit topic gelezen en wordt juist kotsmisselijk van de mensen die blijven roepen dat je haar moet steunen! Ieder zijn mening en ieder zijn keuzes is het leven! Maar mensen afzeiken omdat ze het hier niet mee eens kunnen zijn....nee! Soms is het idd beter als iemand geen kindje krijgt dan dat het maar klakkeloos gehouden wordt omdat het zo hoort! Ja dat vind ik ook! Maar ik verafschuw abortus als dit is omdat mensen zelf niet opletten (als het door verkrachting etc is dan vind ik het anders) Verder zal ik niks meer posten maar mensen let wel wij moeten hier de TS maar gelijk geven omdat zei dat vraagt????
Ze vraagt om steun en hulp.Als je niet van plan bent om die te geven ....reageer je toch niet!Heel makkelijk.....Als iemand een topic opent over hoe een konijn te verzorgen.Ga je toch ook niet uitleggen hoe je een kip slacht.....Nee want dat vraagt ze niet.Simpel....
Tallie1979 schreef:Wendy1978 schreef:het is trouwens maar goed dat dit een SA is van de TS!
En waar ik over na zit te denken
is dat de TS nu sommige mensen heel anders gaan zien!
Misschien is ze wel een vriendinnetje van je uit een Huiskamertopic
Waar je nu zulke lelijke dingen over aan het schreeuwen bent...
Makkelijk allemaal hè
Van achter de computer oordelen...
Ja, dat is inderdaad makkelijk! Eigenlijk te misselijk voor woorden he?
Mreddie schreef:Rienn@ nee mag dat zeker niet, daar ben ik nog zwaarder op tegen want zoals ik al zeg soms is het beter om zo'n keuze te maken, en nee je hoeft niet een heel topic op iets door te gaan! maar om iemand af te branden die een mening geeft die tegenovergestled is dan wordt gevraagt is zeker net zo goed niet netjes!
Victory@ typerend een bokt reactie, mensen reageren niet zoals gewenst dus moeten ze maar niet reageren??? sorry hoor maar soms reageren mensen wel eens op een onderwerp omdat het een heel erg gevoellig onderwerp is! (zoals je in mij post kunt zien hou ik meestal mijn mening voor me omdat ik vaak de reacties zo kinderachtig vind......ach soms heb je een zwak moment en reageer je toch....
Rock schreef:Als het kindje nu zelf ter wereld zou komen zou het nog wel een paar minuten tot een kwartier zelfstandig blijven leven.