[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 12:25

Ik heb dinsdag een afspraak gemaakt om mijn navelpiercing opnieuw te laten zetten. Ik heb er rond mijn 18e ook een gehad, maar die heb ik eruit gehaald omdat ik ontzettend veel was aangekomen.

Ik had met mezelf afgesproken dat als ik mijn streefgewicht had behaald dat ik dat een piercing mocht. Inmiddels ben ik 25 kilo afgevallen, en gaat het dinsdag gebeuren. Ik ben gisteren bij een piercing/tattooshop geweest, waar ook mijn vriend zijn tattoo en piercing heeft laten zetten. Ik ben inmiddels namelijk verhuisd en mijn eigen vertrouwde shop is er helaas niet meer.

Ik heb wat informatie gevraagd en even gekeken of het mij aanstond natuurlijk. Ik merk wel dat het allemaal anders is als toen ik de eerste keer een piercing kreeg. Ik moest toen persee een ringetje, dat hoeft nu niet meer. Kan ik meteen een leuk sieraad uitzoeken! En ik mag 3 tot 6 maanden niet zwemmen, dat was toen ook niet.

riannetjhe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 15:56

ik heb nu 2 maand een navelpiercing, bij de piercer kreeg ik te horen dat ik er niks aanm moest doen niet draaien alleen als je onder de douche staat even met douchkop erop :P wat moesten jullie ermee doen?om hem schoon te houden? en ik moch 1 maand niet zwemmen

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 16:00

riannetjhe schreef:
ik heb nu 2 maand een navelpiercing, bij de piercer kreeg ik te horen dat ik er niks aanm moest doen niet draaien alleen als je onder de douche staat even met douchkop erop :P wat moesten jullie ermee doen?om hem schoon te houden? en ik moch 1 maand niet zwemmen

Ik heb er 2 (bij verschillende shops gezet) en bij de eerste moest ik met alcohol spoelen (ja no way dus) en bij de 2e met unicura, wat ik bij de 1e piercing ook al gebruikt heb. En vooral niet teveel aanzitten, niet zwemmen en geen zonnebank (heb ik wel altijd gedaan). Vervangen deed ik wanneer het na mijn idee goed was, dat was bij allebei ongeveer na 5 maanden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 16:02

Ik had zeep, antibacteriele spray en voor na 2 weken fysiologisch zoutopl meegekregen (MDs en navelpiercings tegelijk laten zetten) maar opzich gewoon netjes vanaf blijven en enkel zeep (iets zoals unicura) gebruiken om onder de douche schoon te maken is volgens mij ook wel zat.

_Emma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 11:11

Pfff het plan is om vandaag een navelpiercing te laten zetten, heb al uitgezocht waar en een vriendin die me meesleurt, maar nu zit ik ineens te twijfelen! :\ Bij mij thuis vinden ze het allemaal ordinair en dat vind ik niet zo leuk.. en ik ben echt heel erg bang voor die naald :+

Winxz_Bas

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 11:14

Emma : het doet echt geen zeer, en ordinair?
ik vind van niet :o

_Emma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 11:23

Nee vind ik ook niet.. maar het lijkt me niet leuk om alleen maar walgende blikken te krijgen op vakantie als ik een bikini aan heb :')
En ik weet niet of die twijfel nou door de angst komt of dat het echt is. Mij kennende komt het door de angst, dan praat ik mezelf al snel aan dat ik het toch maar niet wil, maar wat nou als het dat deze keer niet is. Zuuuucht ik ben echt moeilijk :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 11:24

Ordinair? Nee, vind ik niet. Pijn doet het ook niet..

Een navelpiercing zet je toch met name voor jezelf.. en mocht je hetzelf niet leuk vinden, haal je hem er toch gewoon weer uit?

danielle_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 11:38

Mijn ma vond het eerst ook niks dat ik een navelpiercing wilde en nu heb ik er 1 en vind ze het wel mooi staan!
Ze dacht ook altijd dat het ordinair is maar nu ik er zelf 1 heb is ze van gedachten veranderd :)

En pijn tja dat verschilt per persoon, bij mij dee het niet pijn ik was echt dood zenuwachtig van te voren maar het viel echt allemaal mee! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 11:46

En die zenuwen zijn toch ook heel normaal. Ik ga hem morgen voor de 2e keer zetten, maar ik ben toch erg zenuwachtig. :D

_Emma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 11:46

Ja da's waar, ik doe het voor mezelf en kan 'm er ook weer uit halen als ik het niks vind :) al denk ik niet dat dat gaat gebeuren want ik wil het echt al jaren.

En ik hoor wel vaker over moeders het toch uiteindelijk wel mooi vinden ;)
Dus ik hoop dat de mijne ook zo is!

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 11:49

Ik twijfelde ook zo erg als jij Emma, maar ik heb m nu 5 maanden en ben er superrrrblij mee nog steeds. Geen moment spijt van gehad, gewoon doen dus!

danielle_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 11:55

Ik begon ook ineens te twijfelen, maar dat was toen ik de afspraak gemaakt had dus ik zei tegen mezelf ja nu kan je niet meer terug :P
En ben echt super blij met mijn piercing dus idd gewoon doen!

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 12:05

Ik had een vriendin en mn zusje mee, die wisten allebei hoe graag ik het wilde maar toen ik er eenmaal was begon ik weer terug te krabbelen := was als de dood voor die naald. Dus uiteindelijk hebben ze me 'gedwongen' te gaan liggen en toen heeft ze 'm gezet. Was er heel blij mee, ging later alleen wel van m'n stokkie :') maar voelde me zo weer beter na een glas cola en een alcoholdoekje in mn nek. Die vrouw had zelfs een foto gemaakt voor de website omdat ze mn buik (en piercing natuurlijk :') ) zo mooi vond 8-)

_Emma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 12:14

Bedankt voor de berichten, ik heb al wat meer moed :Y)

Jullie zullen vanavond horen of het me gelukt is haha.

danielle_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 12:15

Zo dat is wel een compliment xMendy dat ze een foto heeft gemaakt voor haar website.

Het lukt je vast wel! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 12:22

Wat voor advies hebben jullie gekregen over het zwemmen?

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 12:25

3 maanden niet zwemmen. daarna niet in het zwembad (chloor) in de zee mocht wel..

danielle_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 12:26

ik mocht 6 to 8 weken niet zwemmen en naar de sauna en onder de zonnenbank

_Emma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 17:53

IK HEB 'M IK HEB 'M IK HEB 'M :D mijn navelpiercing!

Wat viel dat mee zeg, het is alleen een prikje en dan is het voorbij!
Alleen zit er wel een hele saaie piercing in, geen mooi steentje ofzo, dat vind ik wel jammer.

Ik mag 6 weken niet zwemmen :)

Rowan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 18:45

Ik heb zelf een paar maanden mn navelpiercing, ben er echt blij mee :D
Komt nog wel een beetje vocht uit, maar doet geen zeer verder.
Hele leuke site met navelpiercings en neuspiercings: www.piercinglady.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 18:46

_Emma_ schreef:
IK HEB 'M IK HEB 'M IK HEB 'M :D mijn navelpiercing!

Wat viel dat mee zeg, het is alleen een prikje en dan is het voorbij!
Alleen zit er wel een hele saaie piercing in, geen mooi steentje ofzo, dat vind ik wel jammer.

Ik mag 6 weken niet zwemmen :)

Mocht je zelf er geen uitzoeken? Gelukkig dat het meeviel!

_Emma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 18:52

Nee hij had alleen deze ofzo, vond het ook een beetje raar.
Misschien kan ik dat bovenste bolletje vervangen door een leukere met een steentje? Of kan dat niet?

Pff het doet nu wel pijn als ik beweeg, ik zit echt zo stil mogelijk :')

kimkristin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 18:56

Ik heb een micro dermal in mijn pols. Ik heb hem bij tattoo bob laten zetten in rotterdam. Ik vond de pijn meevallen. Hij is er bij mij er 1 keer uitgevallen en toen zelf er weer ingestopt :P Hij is nog niet ontstoken geweest.
fotootje :o
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 18:58

Ik ben nieuwsgierig welke je er nu in hebt!

Rowan: die site is echt leuk! Maar slecht voor mijn portomonee, hahaha!
Kimmy: Oeh gaat, maar dat durf ik dus echt niet..