Puisten, help!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Odysseus

Re: Puisten, help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 22:16

Majo: Bedankt haha. Ja dat is m'n vriend (hij staat er erg gezellig op _O- )

SSDesign: Het klinkt alsof je een te agressieve stap 2 hebt. Welk huidtype heb je daarvoor? Je zou (zoals Yv_ doet) deze een stap lager kunnen nemen. Stap 2 staat erom bekend nogal agressief te zijn.

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 22:18

Focussed schreef:
Majo: Bedankt haha. Ja dat is m'n vriend (hij staat er erg gezellig op _O- )

SSDesign: Het klinkt alsof je een te agressieve stap 2 hebt. Welk huidtype heb je daarvoor? Je zou (zoals Yv_ doet) deze een stap lager kunnen nemen. Stap 2 staat erom bekend nogal agressief te zijn.

Ik heb alles voor huidtype 3 op aanraden van de verkoper (een andere verkoper raadde me zelfs de anti-blemish lijn aan).

abeltje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 22:18

Citaat:
Nee dat weet ik Maar het voelt gewoon helemaal niet fijn aan. Ik vind dat dát juist heel belangrijk is als je iets gebruikt. Ik heb vaak een branderig/trekkerig gevoel na stap 2, ik heb zelfs op sommige plekken op mijn huid schilfers gekregen. En dat heb ik hiervoor nooit zoveel gehad.

Volgens de verkoper zou die dagcreme van Clinique een matterende werking hebben. Daar heb ik nog niks van gemerkt. Sterker nog: mijn huid ziet er alleen maar glimmender uit.

En daarnaast, er is nog geen pukkeltje verdwenen op mijn gezicht. Puistjes en alles zitten er nog gewoon en komen ook weer terug.

Misschien oordeel ik te snel, wie weet. Maar ik zou het zonde vinden als ik dadelijk 30 euro uit ga geven aan iets dat niet goed werkt. Ik ken mezelf langer dan vandaag, dan zet ik het binnen de kortste keren aan de kant en gebruik ik het gewoon niet meer

dat is inderdaad wel jammer, want ik merkte echt direct verschil, binnen 3 dagen! daarna heb ik wat ups en downs gehad maar over het algemeen is mijn huid nu al beter dan het in een lange tijd geweest is.
als je er echt last van krijgt zou ik gewoon teruggaan en om advies vragen. bij mijn winkel geven ze je dan gewoon iets anders mee, vragen van te voren wel je verhaal hoor en kijken goed naar waar je mee zit, je krijgt niet zomaar troep mee. ;)

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 22:23

Oke ik snap dat je niet altijd heel snel resultaat zal zien... Maar ik heb al meerdere verhalen gehoord van mensen die binnen enkele dagen resultaat zagen... En dat heb ik dus gewoon niet en daar baal ik van. Gelukkig heb ik nog niks gekocht, alleen die gratis testertjes :)

abeltje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 22:28

lekker aan de testertjes blijven, ik heb ook wat uitgeprobeerd voordat ik kwam op wat ik nu gebruik en ik ben nog steeds aan het testen. heb nu een tester voor een maskertje :D

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 22:58

Ik denk dat bij die dagcreme een kwestie is van wachten, je huid komt denk ik nu deels in opstand. Hoe frustrerend het ook is!

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 11:26

Ik zat eigenlijk te denken, is anti-blemish niet vreselijk agressief? Dat hebben ze mij toen aangesmeerd, ik heb eigenlijk het idee dat het ook een deel is waarom mijn huid er niet goed op reageerd...

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 11:51

Ik noem Anti-Blemish altijd Huidtype 5, want het is idd ontzettend agressief.

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 13:56

Ik had al zo'n vaag vermoeden... Ik maak het wel op en ga desnoods terug naar de winkel met de bon om te vragen als zij een oplossing hebben :)

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 14:23

Wil iemand me nog een vertellen wat Anti-Blemish ook alweer is?

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 15:54

Vandaag de Eucerin Dermo Purifyer creme gel gehaald, prijs was 14 euro dus dat is wel te overzien. Net even getest en ik moet zeggen dat ik best heel blij ben: de gel-creme laat absoluut geen glimmend laagje achter en trekt heel snel in. Mijn huid voelt soepel en de droge plekjes zijn goed gehydrateerd.
Nu een tijdje volhouden en kijken hoe het er over 3 weken uitziet!

Overigens heb ik de Clinique ongeveer 3 maanden gebruikt, elke ochtend en avond. Dus dat is best een lange periode.

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 16:14

Zo, toch geen Afrikan Black Soap gekocht, maar Lush Fresh Farmacy!

Heb van die zeep een tijdje terug een tester gehad van ongeveer 10 gram. En mijn huid knapte daar van op! Wooow! Tis door de (vele) hoeveelheid teatree wel aggresief, dus een creme is echt een musthave. Deze ga ik nu gebruiken in combinatie met mijn teatree lijn (nacht, dagcreme en reinigers), ben benieuwd!

En heb ik testertjes gehad van creme's, Dreamcream, Vanishingcream en Angels on bare skin.

De fresh farmacy:
http://www.lush.nl/fresh-farmacy-100g.2 ... a6jrscq4k4

Vanishing cream":
http://www.lush.nl/vanishing-cream.2610.html

Dream cream:
http://www.lush.nl/dream-cream-240g.2430.html

Angels on bare skin:
http://www.lush.nl/angels-on-bare-skin-100g.2392.html

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 16:52

Juangi: Je hebt precies de producten gekocht die ik ook voor mijn huid ook eens wou kopen maar ik koos toch voor clinique. Ik woui dan een tea tree toner + nog een goede creme. En die angels on bare skin die wil ik graag als scrubje kopen :)

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 18:11

Majo schreef:
Wil iemand me nog een vertellen wat Anti-Blemish ook alweer is?

Een hele sterke Clinique. Hetzelfde idee als het 3 stappen pakket (dus 3 stappen, 2 x per dag gebruiken) maar dan is alles ontzettend aggresief. Het is bedoelt voor hele slechte huidjes, tegen het echte acné aan en voor echt acné. Het wordt aangeraden het alleen voor een korte periode te gebruiken en dan, als je huid eenmaal wat rustiger is, over te gaan op het normale 3 stappen pakket.

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 18:14

En laat ik nou niet echte acne hebben, ja ik heb last van puistjes en vlekjes die je echt heel goed ziet, maar echte acne nee... :n

Is het nu wel verstandig dat ik dit door blijf gebruiken? Aangezien het zo sterk is? :)
Laatst bijgewerkt door Marijee op 14-05-10 18:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 18:19

Op clinique.nl staat trouwens bij Anti Blemish: "Een schonere huid, of je geld terug". Dus voor de mensen die niet tevreden zijn over de Anti Blemish :))

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 18:20

Oh, dan ga ik morgen naar de winkel :D

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 18:21

Focussed schreef:
Op clinique.nl staat trouwens bij Anti Blemish: "Een schonere huid, of je geld terug". Dus voor de mensen die niet tevreden zijn over de Anti Blemish :))

Bij de Douglas werd verteld dat je altijd terug kunt met Clinique producten indien ze je niet bevallen... Krijg je je geld terug en wordt er een oplossing gezocht ;)

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 18:24

Dan ga ik morgen naar de desbetreffende DA toe om te kijken wat zij mij te vertellen hebben, ik ga denk ik niet direct door met clinique, Lush staat ook al een lange tijd op mijn verlanglijstje, als dat niet werkt ga ik voor Clinique huid type 3 :j

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 18:44

SSDesign: Ik zou even vragen naar stap 2 voor HT 2!
Ik heb ook het idee dat er tussen stap 2 HT2 en 3 echt een enorm gat zit qua sterkte. Mijn HT2 is redelijk mild (nooit last van branden, schilfers etc. en hij ruikt ook niet heel sterk) maar die van m'n vriendin (die heeft HT3) daar brandt echt je neus van weg als je er aan ruikt :\

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 10:32

Die van antiblemish is anders ook best wel fel. De eerste keer gingen mijn neusvleugels een dubble salto maken, ohbrr.

Ik ben trouwens net weer van het dorp, hij heeft me toch aangeraden om eerst alles aftemaken en om er bij een dag-nachtcreme te gebruiken. Dit zijn gelukkig testertjes waarmee ik best lang mee kan gaan doen. Ik ga dit nu eerst gebruiken en dan zie ik wel wat ik dan ga doen :)

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 17:16

Hmmm ik heb ook niet het idee dat mijn hoofd wegbrandt van stap 2. Wel dat mijn hele gezicht heel koud gaat aanvoelen, maar niet branden!

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 17:26

Beetje late reactie maar..

Marijee schreef:
Darkdreamer: Ohja? := Ik dacht altijd dat het alleen was als je de pijnen niet kon doorstaan en als je niet zwanger wou raken? Of natuurlijk als je van de puistjes afwilde :D Haha, weer wat geleerd :D

Ik denk niet dat mijn ouders dat nu nog toestaan, ik kan het wel eens gaan vragen ja :j

Waarom zouden ze het niet toestaan?
Als je heel onregelmatig bent en veel pijn hebt, dan is dat de reden waarvoor je de pil slikt. Niet omdat je sex hebt oid. Dat kan je toch wel duidelijk zeggen dan? :P

DON___RUBIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 14:12

hallo,

ben na jullie advies toch doorgegaan met clinique, zonder twijfel is mijn huid echt egaal. maar de puistjes gaan echt niet weg..
en mijn gezicht blijft trekkerig aanvoelen helaas, ik denk dat ik naar de aphotheek ga en met vichy ga beginnen. omdat mijn gezicht
echt snel gevoelig is !

vind het ook heel jammer maargoed !

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 15:07

Darkdreamer: Het gaat nu wel heel erg offtopic :)) Maar, ik denk dat ze nu denken doordat ik nu ook meer met jongens bezig ben, dat ik het gebruik voor de sex, terwijl ik ook heel vriendschappelijk met die jongens omga en daar nu nog lang niet aan moet denken... En nouja, er spelen meer dingen, maar die zet ik liever niet op bokt ivb privacy :)

Hebben jullie trouwens nog een hygienenische (?) tip hoe je creme uit een potje haalt, ZONDER je handen te gebruiken ivb bacterien? Ik gebruik nu een wattenstaafje waar ik de wat van af heb getrokkenen die ontsmet ik dan met Alcohol, maar handig is anders :=