SSDesign: Het klinkt alsof je een te agressieve stap 2 hebt. Welk huidtype heb je daarvoor? Je zou (zoals Yv_ doet) deze een stap lager kunnen nemen. Stap 2 staat erom bekend nogal agressief te zijn.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Focussed schreef:Majo: Bedankt haha. Ja dat is m'n vriend (hij staat er erg gezellig op)
SSDesign: Het klinkt alsof je een te agressieve stap 2 hebt. Welk huidtype heb je daarvoor? Je zou (zoals Yv_ doet) deze een stap lager kunnen nemen. Stap 2 staat erom bekend nogal agressief te zijn.
Citaat:Nee dat weet ik Maar het voelt gewoon helemaal niet fijn aan. Ik vind dat dát juist heel belangrijk is als je iets gebruikt. Ik heb vaak een branderig/trekkerig gevoel na stap 2, ik heb zelfs op sommige plekken op mijn huid schilfers gekregen. En dat heb ik hiervoor nooit zoveel gehad.
Volgens de verkoper zou die dagcreme van Clinique een matterende werking hebben. Daar heb ik nog niks van gemerkt. Sterker nog: mijn huid ziet er alleen maar glimmender uit.
En daarnaast, er is nog geen pukkeltje verdwenen op mijn gezicht. Puistjes en alles zitten er nog gewoon en komen ook weer terug.
Misschien oordeel ik te snel, wie weet. Maar ik zou het zonde vinden als ik dadelijk 30 euro uit ga geven aan iets dat niet goed werkt. Ik ken mezelf langer dan vandaag, dan zet ik het binnen de kortste keren aan de kant en gebruik ik het gewoon niet meer
Majo schreef:Wil iemand me nog een vertellen wat Anti-Blemish ook alweer is?
Focussed schreef:Op clinique.nl staat trouwens bij Anti Blemish: "Een schonere huid, of je geld terug". Dus voor de mensen die niet tevreden zijn over de Anti Blemish
Marijee schreef:Darkdreamer: Ohja?Ik dacht altijd dat het alleen was als je de pijnen niet kon doorstaan en als je niet zwanger wou raken? Of natuurlijk als je van de puistjes afwilde
Haha, weer wat geleerd
Ik denk niet dat mijn ouders dat nu nog toestaan, ik kan het wel eens gaan vragen ja