Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Duke schreef:Klinkt goed en ook lekker gezond!![]()
Vanochtend het uur van de waarheid... heeft mijn actieve en eetbewuste week mij nog ergens gebracht...
*tromgeroffel*
Bijna 2 kilo minder vergeleken met maandag!![]()
Daar doe ik het voor.
Heb wel bij het Voedingscentrum me geregistreerd voor die caloriechecker. Gisteren (en ik had hem heel eerlijk ingevuld met m'n wijntje erbij en de creme fraiche door de pasta en iedere kop koffie met melk en suiker enzo) had ik 400 kcal te weinig! Zat op ongeveer 1100 kcal over de hele dag! Moet minstens 1500 zijnDus vandaag maar iets meer eten, maar wel nog gezonder. Wil niet te weinig eten en dan straks met een zeer efficiente spijsvertering zitten en dus dubbel zo hard aankomen.
Mik_ schreef:Same here als Iris1702. Zelfde als paar dagen terug, maar wel verkeerde week vd maand![]()
![]()
Gister gesport, en ging wel lekker, was wel moe na een lange dag werk, paard en dan sporten. Maar dat geeft niet, we gaan lekker door.
Relaxed schreef:Duke schreef:Klinkt goed en ook lekker gezond!![]()
Vanochtend het uur van de waarheid... heeft mijn actieve en eetbewuste week mij nog ergens gebracht...
*tromgeroffel*
Bijna 2 kilo minder vergeleken met maandag!![]()
Daar doe ik het voor.
Heb wel bij het Voedingscentrum me geregistreerd voor die caloriechecker. Gisteren (en ik had hem heel eerlijk ingevuld met m'n wijntje erbij en de creme fraiche door de pasta en iedere kop koffie met melk en suiker enzo) had ik 400 kcal te weinig! Zat op ongeveer 1100 kcal over de hele dag! Moet minstens 1500 zijnDus vandaag maar iets meer eten, maar wel nog gezonder. Wil niet te weinig eten en dan straks met een zeer efficiente spijsvertering zitten en dus dubbel zo hard aankomen.
Inefficient bedoel je?
Duke schreef:Volgens het voedingscentrum behoord vers geperste sinaasappelsap tot de rode producten, dus alleen in uitzondering nemen.Dacht alvast gezond te beginnen met een glas verse jus en een wrap met kruidenkaas light met gerookte kipfilet...
Uppojono schreef:Allemaal super zeg. Mooi vol blijven houden.
Nou ik baal verschrikkelijk. Ben een kilo aangekomen sinds maandag, terwijl ik me nog nooit zo goed aan een dieet heb gehouden. Ik beweeg veel, eet 3 gezonde maaltijden, neem geen tussendoortjes. Maar ik blijf volhouden.
Dit is mn schema van vandaag en zo ziet die er bijna dagelijks uit.
O muesli met magere melk (yoghurt was op)
T -
L 2 VK broodjes met halvajam
T -
A Aardappels, rode bieten, kip.
T magere Aardbeienyoghurt.