Verstandig afvallen voor Jojo-ers 4.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Duke

Re: Verstandig afvallen voor Jojo-ers 4.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 23:03

Ik heb vandaag gestort op giro 555, kijk het nieuws, vind het verschrikkelijk, maar nu gewoon lekker 'good old' Comedy Central aanstaan voor de nodige luchtigheid.

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 23:22

Ik heb een paar smsjes gestuurd vanmorgen en met de parfumverkoop storten we 10cent per verkocht product. Mijn ouders hebben geld gestort naar een man die daar al een project heeft lopen, die willen niet naar iets massaals storten omdat ze zeker willen weten dat het goed terrecht komt.

Lijnen gaat hier ook onverminderd door! Morgen avond wel een feestje.... dat wordt een lastige maar daar kom ik wel doorheen!

@duke: als je je adres pmt dan stuur ik hem van het weekend op!

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 23:38

Ik krijg het morgen ook zwaar. Ik ga waars naar Den Haag, naar m'n oma. En daarnaast zit een Turkse bakker met geweldige baklava :o Laatste x was met kerst dat ik dat heb gegeten, maar OOOH I LOVE IT. Met slagroomijs, slagroom en nootjes. Pfffoeiii... :o

Iris1702

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 23:46

ben er niet kapot van.... maar als je het lekker vind is dat inderdaad moeilijk.... Misschien een klein stukkie??????????

duik bed in.... Trusten!

supersambo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 09:34

Verdorie ben vergeten om fruit mee te nemen.
Heb net twee overheerlijke waldkornboterhammen met yofresh, ijsbergsla, komkommer, tommies, ham en kass op.
Jam jam :9
Mijn lunch is hetzelfde :D Zag er wel erg lekker uit vanochtend.

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 10:17

Klinkt goed en ook lekker gezond! ;) :9

Vanochtend het uur van de waarheid... heeft mijn actieve en eetbewuste week mij nog ergens gebracht...
*tromgeroffel*
Bijna 2 kilo minder vergeleken met maandag! Afbeelding
Daar doe ik het voor. :D

Heb wel bij het Voedingscentrum me geregistreerd voor die caloriechecker. Gisteren (en ik had hem heel eerlijk ingevuld met m'n wijntje erbij en de creme fraiche door de pasta en iedere kop koffie met melk en suiker enzo) had ik 400 kcal te weinig! Zat op ongeveer 1100 kcal over de hele dag! Moet minstens 1500 zijn :oo Dus vandaag maar iets meer eten, maar wel nog gezonder. Wil niet te weinig eten en dan straks met een zeer efficiente spijsvertering zitten en dus dubbel zo hard aankomen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 10:19

Vanmorgen 108,5 :) Halve kilo eraf dus!! (volgens mij klopte die 110 van maandag dus inderdaad niet).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 10:26

Duke schreef:

Vanochtend het uur van de waarheid... heeft mijn actieve en eetbewuste week mij nog ergens gebracht...
*tromgeroffel*

Heb wel bij het Voedingscentrum me geregistreerd voor die caloriechecker. Gisteren (en ik had hem heel eerlijk ingevuld met m'n wijntje erbij en de creme fraiche door de pasta en iedere kop koffie met melk en suiker enzo) had ik 400 kcal te weinig! Zat op ongeveer 1100 kcal over de hele dag! Moet minstens 1500 zijn :oo Dus vandaag maar iets meer eten, maar wel nog gezonder. Wil niet te weinig eten en dan straks met een zeer efficiente spijsvertering zitten en dus dubbel zo hard aankomen.

Inefficient bedoel je? :P

Iris1702

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 10:32

Hier vanmorgen ook even gespiekt... maar helaas hetzelfde gebleven vanaf zondag.
Aan de andere kant niet vreemd ivm verkeerde week van de maand.... hopen dat het de komende dagen wat bijtrekt... Krijg in ieder geval nu al complimenten van mensen.... toch vreemd dat ze het nu na 2 kilo al zien hahaha

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 10:37

Same here als Iris1702. Zelfde als paar dagen terug, maar wel verkeerde week vd maand _O- ;)

Gister gesport, en ging wel lekker, was wel moe na een lange dag werk, paard en dan sporten. Maar dat geeft niet, we gaan lekker door.

NiNa_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 10:40

Mik_ schreef:
Same here als Iris1702. Zelfde als paar dagen terug, maar wel verkeerde week vd maand _O- ;)

Gister gesport, en ging wel lekker, was wel moe na een lange dag werk, paard en dan sporten. Maar dat geeft niet, we gaan lekker door.

heb er ook last van er is 100 gram af sinds maandag, maar ook verkeerde week van de maand, hopelijk daarna gewoon ineens 3 kilo eraf O:)

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 10:42

Relaxed schreef:
Duke schreef:

*tromgeroffel*

Inefficient bedoel je? :P

Nee, efficient. Als je te weinig calorieen tot je neemt per dag, gaat je spijsvertering veel efficienter te werk (op crisisstand in tijden dat er weinig voedsel is) en probeert meer uit minder te halen. Dus als je dan weer wat meer gaat eten, staat je spijsvertering nog steeds in crisisstand en zal dus nog meer uit je eten halen.

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 10:44

Volgens het voedingscentrum behoord vers geperste sinaasappelsap tot de rode producten, dus alleen in uitzondering nemen. :? Dacht alvast gezond te beginnen met een glas verse jus en een wrap met kruidenkaas light met gerookte kipfilet...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 10:47

In vruchtensappen zitten heel veel suikers... aan de andere kant... wat is nou het verschil tussen een glas sap of een sinaasappel?

supersambo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 10:59

Jongens +:)+ gedaan !

Ik zal morgen eens op de weegschaal gaan staan. Vanmorgen eindelijk naar de wc gekund (zoekt opgeluchte smiley) maar heb nog steeds wat buikkramp.
Vanavond nog maar eens op zoek naar eetbare Kiwi's want daar had ik gister geen tijd meer voor.

NiNa_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 11:01

Duke schreef:
Volgens het voedingscentrum behoord vers geperste sinaasappelsap tot de rode producten, dus alleen in uitzondering nemen. :? Dacht alvast gezond te beginnen met een glas verse jus en een wrap met kruidenkaas light met gerookte kipfilet...

dat is wel apart ja..
ook de meusli die ik sochtens eet is ook rood en daar staat op dat het speciaal voor dieeten is :+

Uppojono

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 11:18

Allemaal super zeg. Mooi vol blijven houden.

Nou ik baal verschrikkelijk. Ben een kilo aangekomen sinds maandag, terwijl ik me nog nooit zo goed aan een dieet heb gehouden. Ik beweeg veel, eet 3 gezonde maaltijden, neem geen tussendoortjes. Maar ik blijf volhouden.

Dit is mn schema van vandaag en zo ziet die er bijna dagelijks uit.

O muesli met magere melk (yoghurt was op)
T -
L 2 VK broodjes met halvajam
T -
A Aardappels, rode bieten, kip.
T magere Aardbeienyoghurt.

NiNa_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 11:21

Uppojono schreef:
Allemaal super zeg. Mooi vol blijven houden.

Nou ik baal verschrikkelijk. Ben een kilo aangekomen sinds maandag, terwijl ik me nog nooit zo goed aan een dieet heb gehouden. Ik beweeg veel, eet 3 gezonde maaltijden, neem geen tussendoortjes. Maar ik blijf volhouden.

Dit is mn schema van vandaag en zo ziet die er bijna dagelijks uit.

O muesli met magere melk (yoghurt was op)
T -
L 2 VK broodjes met halvajam
T -
A Aardappels, rode bieten, kip.
T magere Aardbeienyoghurt.

probeer juist wel gezonde tussendoortjes pakken.
en door het vele beweging kan het best zijn dat je spiermassa aanmaakt en dat weegt zwaarder dan vet.
dus het kan best zijn dat je al wel in centimeters afvalt ;)
heb je niet het idee dat kleren losser zitten?

NiNa_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 13:45

vandaag:

O:balansmeusli met magere melk
T:
M:italiaansebol met ham, sla tomaat en een heeel klein beetje mayonaise en een krentebol
T:niks, eten vroeg
A:tortelinie met een sausje en sla met tomaat enzo.
T:banaan

Kiki123Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 15:05

ohhhhh gister is het echt zoooo giga fout gegaan! echt te erg _-:(
De hele dag had ik gezond gegeten. Maar ik ging 's avonds naar een feestje en daarna stappen. ik heb alleen maar slechte dingen gegeten (brownie, chips, patat en wijn ) oei oei baal echt!
maar het was wel lekker,,

Vandaag even gezond doen.

O: 2 volkoren boterhammen met jam en optimel drink
T: -
L: 2 volkoren boterhammen met filet american en 2 knackebrod volkoren met appelstroop
T: appel en sinaasappel
A: ??
T: vanilleyogurt met rozijntjes

en sport sport sport!!

Wat gaat iedereen hier goed! Wanneer je na deze ' verkeerde week van de maand' gaat wegen dan is er vast wel wat af. (tenminste was bij mij zo nadat ik eerst was aangekomen)

liiza

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 15:22

O: Half schaaltje magere yogurt
L: Twee bruine boterhammen met kaas
T: Peer

Verder drink ik de hele dag groene thee met zoetjes :)

NiNa_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 15:24

liiza schreef:
O: Half schaaltje magere yogurt
L: Twee bruine boterhammen met kaas
T: Peer

Verder drink ik de hele dag groene thee met zoetjes :)

komt daar nog avondeten bij want anders is het best wel weinig

Iris1702

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 15:59

Nou vandaag is het hier ook iets minder gegaan...

O: 2 beschuitjes met vruchtenhagel
T: sinaasappel
L: puddingbroodje, was op visite en kon hem niet weerstaan.... dus dat als lunch gerekend misschien valt de schade dan mee hahaha
T: appel
D: macaroni (met gehakt en groenten)
T: schaaltje yoghurt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 16:03

O: 2 bruine boterhammen met halvarine en vruchtenhagel
L: 3 bruine boterhammen (gestapeld) met tomaat, kaas, ei, een beetje mosterd en een beetje mayo :9

T: cup-a-soup denk ik
A: Aardappels met groenten

demiyolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 16:22

Als je af wilt vallen is het juist beter om 5 x per dag een kleine maaltijd te nemen, van ong. 300 caloriën bijv. Op die manier hou je je verbranding beter op gang.
Verder weinig of liever helemaal geen suiker en liefst wel vezelrijke koolhydraten, dus geen wit brood, witte pasta/rijst.
Als je geen tussendoortjes neemt gaat je lichaam juist alles opslaan als reserve omdat ie bang is dat er niks meer komt...