ik laat mars het lekker uitwerken, ik heb haar mijn ideeën gegeven en vind het altijd fijn als de tattooeerder de puntjes op de I zet... misschien ook een idee voor jou?
daarom laat je het door de tattooeerder maken, die neemt echt geen boekplaatje hoor weet verder niet wat jou ervaringen ermee zijn, maar als een tattooeerder voor je gaat tekenen dan heb je iets unieks.. en anders zit je bij de verkeerde tattoo-shop.
aah op die fiets ik mag helaas pas 31 mei 2010 van mezelf maar OH wat heb ik er zin in! op mijn 21ste verjaardag vind het heel spannend want mars maakt ze zelf
2 zwaluwen, in kleur, met dikkere lijnen (zoals ze toen paar pagina's terug postte) 1 met een klavertje in zijn mond, en 1 met een kroontje, op mijn onderarm bovenop dus niet me pols, maar de overkant, snap je hem nog
Ik heb er ook weer zin in. Ben niet crea bea dus neem een voorbeeld mee en kijk wat we ervan maken kunnen. Wil graag over de schouderkop en een beetje voor, een beetje achter en een beetje opzij. Snappie?
Ik ga voorlopig even niet meer onder de naald, de volgende die ik wil gaan zetten ga ik bij een super supergoeie laten zetten, maar ik weet nog niet wat even. Wil dat ene eenhoorntje toch niet meer, dus ben blij dat ik die nog niet heb.
Haai, Tijdje terug heb ik ook al in dit topic gereageerd. Vriendje wilde niet dat ik een tattoo zou nemen en ik wist niet of ik een tattoo zou mogen met mijn diabetes. Vriendje staat nu eindelijk achter mij en ook in het ziekenhuis heb ik toestemming gekregen. Ik zit er al zeker een jaar mee in mijn hoofd. Alleen weet ik nog niet precies wat ik wil. Ik zou graag een vlinder willen. (dit omdat ik veel heb meegemaakt in mijn leven. Een vlinder staat bij mij voor de veranderingen die bijna altijd gebeuren met een reden. Dingen van het verleden achter je laten en in de toekomst kijken.) Zo zijn er nog meer redenen om deze tattoo te zetten. Ik wil deze tattoo op de binnenkant van mijn voet zetten. Niet groot gewoon gemiddeld maatje. Aanstaande Donderdag ga ik naar een shop waar ik eens ga kijken naar tattoo voorbeelden.
Spannend allemaal dames.. en voor de vlinderzoekers, kijk eens op www.queenofrings.nl dan bij pawel.. hij maakt echt mooie vlinders. Niet mijn ding, maar vind ze wel erg mooi Over 1.5 week mag ik ook weer, en echt, heb nu al buikpijn, zeker omdat ik weet hoeveel pijn het 3 weken geleden deed..