Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dat verdien je namelijk.
Ik vraag me af hoe lang dit nog 'goed' blijft gaan.
Maar het blijft een man en meestal is het lieve van korte duur
, rot dat hij je niet begreep.
Ik zou ook niet zijn gaan lopen, je kunt trots zijn dat jij aan je beslissing vasthield en je eigen plan trekt. Doe rustig aan en laat je niet gek maken, je bent een toppertje!
Neem je niet teveel hooi op je vork, je weet waar dat toe kan lijden. Geef aan als het teveel wordt. Je doet nu ook het werk van je collega? Dat gaat toch niet in dezelfde uren en krijg je dan ook meer betaald, kom voor jezelf op vrouwke.
Hopelijk slaap je vannacht wat beter, heb volgens mij ook van die pillen gehad, gaf bij mij niet écht een effect maar hoop dat het bij jou wel zal helpen.
thuisgebleven, heb de verjaardagen op de nieuwe kalender gezet. Was nog even confronterend om alles van afgelopen jaar terug te zien maar dat ligt nu achter me. Daarna nog even met een vriendin gebeld, is altijd wel fijn. Zo weer naar mn bedje en hopelijk morgen weer veilig richting mn werk. Edit: heb me nog wel wat kunnen onspannen maar ben niet zo lekker dus zal ook mn bed eens op gaan zoeken. Slaap lekker dames en stille meelezers
Ik merk hoe meer ik alles accepteer, toesta hoe makkelijker het word...Maarja schijnbaar moeten we eerst veel klappen krijgen tot het duidelijk word wat je dan moet leren. Zo zie ik het ten minste!
Zal wel een 'vrouwending' zijn!
Welk geslacht hebben ze? Sorry als ik dat misschien even gemist heb 
Petulan schreef:Zou de hondjes nog wel even de tijd geven, het is voor allebei natuurlijk niet niksWelk geslacht hebben ze? Sorry als ik dat misschien even gemist heb
Heb vandaag een hele grote berg werk verzet op school, iedereen was trots op me. Ik baal er een beetje van dat ik mezelf zo uitsloof voor een heel klein beetje waardering, maar ik heb gewoon zo'n zwak voor goedkeuring en positieve feedback. Kritische feedback is ook niet erg, maar gewoon... waardering. *Zucht*
Morgen langs de logopedist/hapto, even kijken wat zij er van zegt!
met het eten zou ik gewoon de bakken ver uit mekaar houden en ervoor zorgen dat ze dan appart eten , pups kunnen in het begin best heftig reageren met voer. Voor de rest zou ik het even de tijd geven, in hoeverre kunnen ze met mekaar opschieten?
.. hoe voelt dat?