[Centraal] Piercings.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 08:20

Rebeccaa schreef:
Gaaf je tongpiercing DQ! :D

Ik wil een ander sieraadje in m'n oor (helix) hij zit trouwens deze week een jaar =:). Maar waar kan je titanium staafjes er voor halen? En nog een vraagje; m'n oren (oorbellen) ontsteken steeds en m'n helix ook nog wel eens, is het dan wel slim om het te verwisselen? :)

ik bestel graag bij crazy factory :j is nu ook een bestelling van onderweg :D

mn tongpiercing deed vanochtend heel erg pijn :\ ik denk dat ik vanacht onbewust heb geprobeerd te duimen oid, t trekt nu al een beetje weg (niet me tong zelf maar het gaatje dus)

Dinniej

Re: [Centraal] Piercings.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 10:21

CrazyFactory heeft hele toffe dingen inderdaad.
Voor nóg originelere dingen wil ik nog een keer bij Wildcat gaan bestellen, maar ik heb zo'n vermoeden dat ik niet heel blij ga worden van de prijzen..

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 11:23

xDramaQueen schreef:
ik bestel graag bij crazy factory :j is nu ook een bestelling van onderweg :D

mn tongpiercing deed vanochtend heel erg pijn :\ ik denk dat ik vanacht onbewust heb geprobeerd te duimen oid, t trekt nu al een beetje weg (niet me tong zelf maar het gaatje dus)

Auw dat is niet fijn :(:)

Heb vannacht tot 5.00 wakker gelegen omdat ik supermisselijk was.
Rare smaak in mijn mond, tong opgezwollen waardoor ik niet lekker kon slikken (en paniekaanval kreeg omdat ik dacht dat ik zou stikken in mijn tong :') ).
Tong doet nu wel beetje zeer, wat een spierpijn :=

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 12:18

door blijven eten en praten, ik zette hem om half 1 smiddags oid en savonds had ik vreselijke spierpijn, de volgende ochtend niet meer :D je moet het echt in beweging houden, pijn van vanochtend is ook weggetrokken, heb nergens last van nu, hij is wel gezwollen maar merk er vrij weinig van :D

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 12:22

Ja ik probeer hem in beweging te houden, gisteravond heel veel gepraat en geprobeerd eten binnen te krijgen :=
Nu heb ik eigenlijk weer weinig last, liefdesverdriet is wat pijnlijker op het moment :')

xamberr

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 14:21

2 jaar geleden heb ik een tongpiercing laten zetten stiekem ( domd dom dom )
met de reactie van me ouders jij er uit of die tong piercing eruit
dat werd dus tongiercing er uit helaas.
maar nu wordt ik over aantal weekjes 17 en wil ik graag een tongpiercing van me ouders.

maar nu moet ik me ouders overhalen weten jullie goeie argumenten om mijn ouders over te halen ??

dankjeee !

SofieBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 14:39

die zijn hier een paar pagina's geleden nogal mooi uitgelegd toen Dramaqueen haar piercing ging vragen aan haar mama :P misschien moet je daar eens even kijken?

in elk geval rustig uitleggen dat je het gewoon heel graag wil...

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 15:13

Hmm ik moet van de week even langs mijn piercer merk ik. Vertrouw het niet helemaal. Het vel aan de onderkant van de piercing zeg maar[die in je navel] die begint soms met korstjes vast te zitten aan 't balletje.. :\ En nu blijft het iets uit vorm om het staafje heen zitten.

Gewoon wassen met Unicura nu of toch maar niet?

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 15:20

Ik denk dat nat maken sowieso een goed idee is.
Als je altijd met Unicura gewassen hebt, zou ik daar als ik jou was gewoon mee doorgaan. Heb je het idee dat het juist erger wordt van antibacteriële zeep, kun je ook proberen te wassen met alleen water.

Maar water is wel echt heel belangrijk, want daardoor lossen de korstjes op en wordt 't als het goed is weer wat losser.

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 15:23

Ik heb 't in het begin[eerste 3 a 4 maand] altijd daarmee gedaan op advies van mijn piercer.. Laatste tijd niet,maar onder de douche idd eventjes wat water en in bad ook dat 't weekt ja. Dus gewoon wel doen?

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 15:25

Hmmja, dat is heel lastig te beoordelen van achter een computer.
Als die zeep in het begin voor jou veel goed heeft gedaan zou ik het denk ik wel doen, als je het gevoel had dat het niet zo veel uitmaakte zou ik gewoon blijven doorgaan met alleen water.

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 15:28

Nja het zijn gewoon iets korstjes waarvan weet ik niet, want het is nu gewoon droog. Piercing heb ik nog nooit verwisseld[heb hem nu een jaar[22 aug]], dus iets beschadigd van binnen daardoor kan ook niet.

Ik ga zo maar eerst even in bad dan zonder zeep en dan afspoelen ermee onder de douche.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 15:58

Ellee schreef:
Ik heb 't in het begin[eerste 3 a 4 maand] altijd daarmee gedaan op advies van mijn piercer.. Laatste tijd niet,maar onder de douche idd eventjes wat water en in bad ook dat 't weekt ja. Dus gewoon wel doen?

niet raar opkijken, maar navelpiercings gaan 9 van de 10 keer even klieren na 3 maanden, ik heb het ook gehad (en ik heb 2 navelpiercings) de onderste was vrijwel rustig, maar de bovenste deed er uiteindelijk anderhalf jaar over, maareh, ik heb hem alweer 8 jaar ;)
gewoon rustig met unicura gaan wassen, en niet gaan stressen, het waait wel weer over :j

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 16:00

DQ: Ik heb hem nu jaar he? :) Ja ik doe gewoon voorzichtig niet veel aanzitten enz, maar soms moeten die korstjes wel weg :+

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 16:04

xDramaQueen schreef:
Ellee schreef:

niet raar opkijken, maar navelpiercings gaan 9 van de 10 keer even klieren na 3 maanden, ik heb het ook gehad (en ik heb 2 navelpiercings) de onderste was vrijwel rustig, maar de bovenste deed er uiteindelijk anderhalf jaar over, maareh, ik heb hem alweer 8 jaar ;)
gewoon rustig met unicura gaan wassen, en niet gaan stressen, het waait wel weer over :j

"blij" om te horen dat jouw bovenste ook moeilijker deed, mijn onderste doet geen pijn meer, komt niets meer uit of niets... Maar die bovenste >;)
Heeft het er ook mee te maken dat hij een 2e keer gezet is dat het langer duurt of heeft dat er niets mee te maken?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 16:42

nee hoor phara, het zijn gewoon moeilijke piercings, net als tepel, waarom? omdat het verstikt zit onder shirtjes. etc, bukken, sporten, zweten en ga zo maar verder, geef het gewoon wat tijd :)

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 18:19

Mee eens.
Buiten dat denk ik dat een navelpiercing ook vrij veel te verduren krijgt.. Als je bukt komt je navelpiercing min of meer in de knel en als je slaapt (ik tenminste) gaat hij alle kanten op en kom je er ook wel eens per ongeluk tegenaan.

Maar echt veel over de genezing weet ik nog niet, want de mijne zit er sinds donderdag.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 18:26

Mwah op het moment heb ik vooral last van de MD :')

Willeke12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 18:40

[quote="Ellee"]Ik heb 't in het begin[eerste 3 a 4 maand] altijd daarmee gedaan op advies van mijn piercer.. Laatste tijd niet,maar onder de douche idd eventjes wat water en in bad ook dat 't weekt ja. Dus gewoon wel doen?[/quote
ik gebruikte altijd dethol, deed dat in een klein glaasje, ging ik op de bank liggen met dat glaasje op mn buik. hielp altijd heel goed :D

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 18:42

Mijne bleef een hele tijd rustig,
en ik heb er vorige week een ander in gedaan.
En hij is nog steeds rustig :D .

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 15:57

M'n piercing was er gisteren uit := Ik was aan mijn neus aan het krabbelen en toen stootte vriendje tegen mijn arm...Hand tegen mijn piercing. Die was er dus uit ^) Ik was helemaal over de zeik en was bang dat ik hem er niet meer in zou krijgen! Gelukkig zit ie weer.

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 18:36

Haha, ik heb dat ook eens gehad tijdens een date met mijn vriend xD We zaten in de bioscoop en ik had speciaal een heel dun knopje ingedaan omdat ik die zo mooi vond. Zo'n 'bone', dus een staafje met een klein bolletje waarachter hij blijft hangen. Maar goed, ik voelde hem dus eigenlijk helemaal niet meer zitten en wrijf tijdens de film in mijn gezicht en toen was het ook TJAK! Dus ik schoot ik in de stress, was mijn piercing kwijt, uiteindelijk weer gevonden maar toen moest 'ie dus weer in! Nou, kon het gat niet vinden en het deed hartstikke zeer toen ik 'm er weer in stak, maar goed. Ik kan er nu gelukkig wel om lachen en vriendlief heeft er helemaal niks van gemerkt, haha. Trouwens, het zal nog wel vaker voorkomen dat je piercing er uit gaat 'met behulp van' je vriend. Als ik mijn ster in heb en we zoenen 'andersom' dan normaal, dan blijft hij nog wel eens met zijn neus achter de ster hangen en dan trekt 'ie hem er ook uit. Of als je met andere activiteiten bezig bent (A)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 18:55

ik ga noodles eten :')

Mn tong gaat goed, hij is alleen wat raar
namelijk zo :
http://img406.imageshack.us/img406/6600 ... ing001.jpg
(soory voor de charmante foto :') )
alle zwelling is weggetrokken alleen het midden is dus nog gezwollen en daardoor het gaatje ook nog wat pijnlijk, maar schijnt normaal te zijn :j

Korleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 19:20

hij is inderdaad in het nmidden nog wat dik ja!

Ik heb eens zitten denken maar weet echtn iet waar ik mn andere piercing wil! vind navel wel mooi maar ik ben zoiemand die daar niet af kan blijve :P

Mn tong is echt super braaf.. heb m nu half jaartje en niets aaan de hand geweest ook al is t een makkelijke piercing ;)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 19:39

misschien intiem, of iets in de oor oid.