Hoe zien jouw nagels eruit. II

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 10:35

elady schreef:
Voor het nieuwe topic:

Stuur mij 2 van je mooiste creaties door via pb
Als je ze hebt: ook een tip voor de mede-crea bea's :D
(Bijv: konad topcoat zorgt ervoor dat de steentjes blijven zitten, stickertjes van de Essence om french manicure te zetten zijn erg fijn, http://www.konad.nl, etc etc)

met de mooiste sturen zou ik nog even wachten, is het nog iets te vroeg voor als we bij pagina 90 zijn ongeveer misschien een mooie tijd om dan de leukste door te sturen, want heb er pas een paar, maar er gaan vast nog mooiere komen heb ik zo het gevoel :D

xx_Mariekee

Re: Hoe zien jouw nagels eruit. II

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 11:11

Leuke ideeën voor het nieuwe topic alvast :D
Ik wacht ook nog even met de mooiste uitkiezen, ik krijg vandaag of morgen waarschijnlijk mijn Konad set binnen [eindelijk :o ] en dan kan ik weer volop foto's maken :)

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 11:14

Is prima hoor meiden. Ik heb alvast wel al een beginstuk en die sla ik gewoon op in word en knallen we neer als het nieuwe topic geopend mag worden ;)

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 11:15

ja super idee...

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 11:40

laura1987 schreef:
Even een update voor iederee die mijn mening wilde weten van de nageldroger.
Ik zou hem niet nog een keer kopen.
De lucht die eruit blaast is niet eens zo hard, je kan dan beter even een fohn pakken en die gebruiken

ik moet er wel nadrukkelijk bijzeggen dat ik een erg ongeduldig persoon ben :D

Jammer... :(:) Hij ziet er namelijk echt cool uit op de site. :D Nouja hij staat vast leuk bij je andere spulletjes denk ik. :)

Wie heeft hier trouwens die spongeset gekocht? Was dat de moeite waard? Is het makkelijk/moeilijk om te doen? Is het speciale lak (zoals de stempellak) die er in het spongesetje zit of kun je het ook met gewone lak doen? :o

En is er iemand die ervaring heeft met deze site??
http://www.trade-house.nl/?menu=categor ... ryID=33804

Citaat:
Uw online groothandel met nagelstickers,nail art, bijoux & leuke hebbedingetjes. Naast eigen gebruik zijn onze producten uitstekend geprijst voor verkoop in uw salon!

-Alles is eigen import!Met groothandels prijzen!

voorbeeldjes:

Afbeelding

Afbeelding

http://www.trade-house.nl/article1238669.jpg

Ze hebben ook aanbiedingspakjes...Bijv 25 verschillende velletjes stickertjes voor 23 euro. Ik ken de site verder niet. :?

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 12:16

Ik ken de site ook niet, maar het ziet er een beetje hetzelfde uit als Konad!

xx_Mariekee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 12:32

Jippie :D
Konad binnen, ik ga denk ik mijn nagels blauw lakken en dan met blauwe stempellak een bloemetje erop doen :o

TijnieJjJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 12:42

xx_Mariekee schreef:
Jippie :D
Konad binnen, ik ga denk ik mijn nagels blauw lakken en dan met blauwe stempellak een bloemetje erop doen :o

Yeah, leuk leuk!
Ben benieuwd naar het eind resultaat!

Ik ben gister avond met french manicure bezig geweest maar het wilde maar niet lukken. :n
Vind trouwens de speciale french manicure lak van Rimmel helemaal niet fijn. :n
Vanmorgen was ik het zo zat dat mijn nagels nu lekker 1 kleur zijn. Namenlijk, hard/fel roze. :D

Iessie, die site is wel verleidelijk. :=
Is er niet iemand die dit: http://www.trade-house.nl/?menu=article ... ID=7705039
met mij wil delen ofzo? :+ Aangezien die voordeel verpakkingen goedkopere zijn.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 12:53

TijnieJjJ schreef:
Iessie, die site is wel verleidelijk. :=
Is er niet iemand die dit: http://www.trade-house.nl/?menu=article ... ID=7705039
met mij wil delen ofzo? :+ Aangezien die voordeel verpakkingen goedkopere zijn.

Nou, ik heb er wel oren naar :) 100 vellen is wat aan de overdreven kant, maar 50 velletjes voor een tientje heb ik zeker oren naar!! :j

DyMarvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 12:53

ahh moest je die tradehouse site nou laten zien. ik wilde eindelijk eens gaan sparen pfff dat word kopen.

( ik heb geen idee wat mijn mooiste nagels zijn misschien is het leuk als iedereen van zijn nagels een albumpje maakt bijv van hyves ofzo? http://xx-dyan-xx.hyves.nl/album/398478 ... 90/0/zFZI/ :D )

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 12:56

Iessie schreef:
En is er iemand die ervaring heeft met deze site??
http://www.trade-house.nl/?menu=categor ... ryID=33804

Uw online groothandel met nagelstickers,nail art, bijoux & leuke hebbedingetjes. Naast eigen gebruik zijn onze producten uitstekend geprijst voor verkoop in uw salon!

http://www.trade-house.nl/article1238669.jpg

Ze hebben ook aanbiedingspakjes...Bijv 25 verschillende velletjes stickertjes voor 23 euro. Ik ken de site verder niet. :?

ik heb wel eens wat gekocht bij hun, van de strassteentjes en geloof nog wat was begin vorig jaar. het verzenden duurde wat langer bij mij geloof ik maar het was binnen redelijk normale termijn binnen (weet niet meer hoeveel dagen ofzo.)

had ook nog wat tattoo's stickers (blijven niet zitten!) en strass body steentjes gekcoht, die blijven wel goed zitten! plak ze wel eens in een rijtje boven mn wenkbrouw, ziet er erg gaaf uit! had het vorige week nog voor de jaarmarkt gedaan, geen foto helaas, was geen tijd voor, bleef de hele dag keurig zitten! ondanks warm zweterig weer *D
Laatst bijgewerkt door hafjegek op 31-07-09 12:59, in het totaal 1 keer bewerkt

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 12:57

Heeft Konad ook een soort hulpmiddel om zelf makkelijk een french manicure te maken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 12:58

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 13:00

Roxannev schreef:
Hey, ik heb even een vraagje over konad.
Ik zit er aan te denken om zo'n set te bestellen, maar is het een beetje makkelijk aan te brengen?
Of is het heel erg prutswerk?

het is best eenvoudig de eerste keren is het even oefenen, maar daarna is het makkelijk, hoe het werkt kan je terug lezen een paar pagina's terug staat ook nog ergens een link met een filmpje hoe je het er op doet.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 13:02

Misschien een idee om die uitleg, links etc in het nieuwe topic als beginpost te zetten? Dan krijgen we die vragen ook niet steeds ;)

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 13:04

ja gewoon alle tips en uitleg in 1 post in het begin.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 13:12

Ik twijfel of ik wat zou bestellen, ik denk dat ik gewoon een setje koop met 2 lakjes. Zodat ik eerst kan oefenen :+

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 13:16

Cyntje schreef:
Misschien een idee om die uitleg, links etc in het nieuwe topic als beginpost te zetten? Dan krijgen we die vragen ook niet steeds ;)
Ben hard bezig!

DyMarvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 13:18

Roxannev het 2e set set B daar ben ik ooit mee begonnen, maar ik zou liever die eerste hebben :o puur omdat ik vanwege mijn verslaving blijf kopen.

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 13:23

Ik ben met de Goldset begonnen. Was een cadeautje van mams omdat ik 5 weken in t ziekenhuis heb gelegen. :)

elady als ik je een beetje moet helpen met tips verzamelen hoor ik het wel! Ik ben alleen niet goed in een leuke intro (met plaatjes enzo) maken, dus dat moet je zelf doen. :o Ik kan uploaden bij mijn album en thats it...Of bijv nog een keertje nalezen of ik misschien nog tips weet, :+

Ik heb ook geen hyves...weet niet hoe dat moet. :oo Ben een echte computerdummie..
Laatst bijgewerkt door Lievemeid op 31-07-09 13:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 13:23

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 13:25

TeeGee schreef:
Heeft Konad ook een soort hulpmiddel om zelf makkelijk een french manicure te maken?

ik denk dat je dan beter nagelstickertjes (van die maantjes) van herome of essence kunt kopen, samen met een witte lak, als je een gewone french manicure wilt maken. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 13:37

DyMarvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 14:13

denk dat dat een goede voordelige keus is :D

lekker veel lakjes

xx_Mariekee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 14:15

Mijn eerste creatie is klaar :D
De randjes moet ik nog weghalen
Afbeelding

@ Roxannev:
De site heb ik ook mijn Konad spullen vandaan [zoals de meeste hier], zodra de betaling binnen is versturen ze het pakket diezelfde dag of één [werkdag] dag later