Wel de goedkope variant (we hebben ook van dobben), maar heb wel eens gehoord dat de goedkope paardenvlees kroket, mits goed gefrituurd, zo slecht nog niet is
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Bonechi_ schreef:En ik heb m op ook! En hij was lekker!![]()
Wel de goedkope variant (we hebben ook van dobben), maar heb wel eens gehoord dat de goedkope paardenvlees kroket, mits goed gefrituurd, zo slecht nog niet is
en schuin tegenover is een kaasboer..... zo slecht deze werkomgeving voor mij.........benangelique schreef:wat een in-en-in magere dag hermelien
! Ook al lekker gesport vanmorgen en me logischerwijs met dit weer doodgewzweet. Morgenochtend weer sporten! faye schreef:Met dit weer is fruit zo lekker! Ik hoef er nog maar 6 kilo af en dan heb ik mijn doel behaald!
ik heb gisteren een hele ananas soldaat gemaakt. Waren in de aanbieding bij de AH
kebie schreef:faye schreef:Met dit weer is fruit zo lekker! Ik hoef er nog maar 6 kilo af en dan heb ik mijn doel behaald!
en
ik heb gisteren een hele ananas soldaat gemaakt. Waren in de aanbieding bij de AH
![]()
Vind dit zo'n lekker seizoen!
heb vandaag wel duidelijk weer de maandag-opstart-moeite. Man, man weekend is duidelijk te los geweest
en nu?
...... Ik heb nu andere waarvan ik weet dat ik er tegen kan zonder letterlijk "out" te gaan.
en was m'n appel vergeten.. die komt vanavond dan maar
hoe krijg je het voor elkaar 
En fijn dat je een verwijzing hbet voor de dietiste, misschien dat zij je net dat goede zetje kan geven. Ik vond het erg verhelderend *kuch* om alles wat ik eet op te moeten schrijven